![]() |
fast motors vuokraamo
Täällä oli ilmeisesti jotakin keskustelua aikaisemmin auton vuokrauksesta, nyt on näköjään Lahteen avattu uusi urheiluautovuokraamo fast motors oy. Kyseisellä lafkalla on ainakin Rentalin vanha vette ja cadillac escalade. Yritys kauppaa Rentalin tapaan jäsenyyttä. Onko kenelläkään kokemuksia yrityksestä? Tietääkseni valikoimaan on ainakin tulossa vielä urheiluautoja, joita vuokraajat haluavat
|
jeeee.....tosi mageeta..
Tämmöistä mä oon aina halunnut.. http://www.fastmotors.fi/img/product...StreetKa_2.jpg :rolleyes: |
Eiku vuorkaamaan :-$
|
Quote:
Tommosen kun joskus sais;) |
vieläkun saisi sen uuden pinkin avo micran
|
Ka on hauska peli paahtaa, ihan kun go-kartilla ajelis, tänäänkin hurahti työajoa 340 km. Hitto kun oliskii ilman kattoo niin vielä hupaisempi.
|
Kaverini on osakkaana tuossa. He riitaantuivat Rentalin kanssa ja veivät omat autot mennessään ja laittoivat tuon pystyyn.
|
Quote:
Siltä vähän vaikuttikin. En halua mollata ketään mutta mielestäni vähän hölmö täytyy olla että noihin lähtee "osakkaaksi"... Mutta hatun nosto kavereille jotka noita pyörittää,nehän ajelee noilla kaikilla jatkuvasti ja muut maksaa viulut:thumleft: |
Quote:
Ei huono idea... |
Tervehdys :)
Sen verran olisin halunnut korjata, että Corvette C6 oli hetken Rentalin listoilla ja luonnollisesti vein sen mukanani kun perustimme oman kilpailevan yhtiön. Escaladea ei Rentalilla ole myöskään ikinä ollut. Toinen korjaus vielä on se, että me myymme jäsenyyksiä autotalliimme ja Rental osakkuuksia :) Hintaeroakin lienee melko lailla... |
![]() Rentalille tulossa näköjään uutta kalustoa... |
Quote:
|
Quote:
Ouuuts.. :D Hirveessä kunnossahan toi olikin, että nyt olis viimeistään aika sitten ostaa se F430 :) |
Olikos Fefe jo aikaisemmin sitten huonossa kunnossa? Kuvissahan auto näyttää ainakin suhtkoht siistiltä. Nyt olisi mielestäni hyvä tilaisuus hommata lippulaivaksi esim. jokin uusi jenkkirauta Corvette C6 Z06 tai Dodge viper eikä mitään turhia ferrareita
|
Eikös Ferrari oo se jota kaikki kuolaa. Corvettea vaan harvat. Ferrareita on harvassa, Corvetteja vähän joka kulmalla:rolleyes:
|
Quote:
Joo, en mä ainakaan mitään lasikuitu vessaa vuokraisi jos ois fiiatti saatavilla. :alien: |
Itte en kyl voi "sietää" eurooppalaisii urheiluautoi, en tiedä mistä johtuu, mutta mielestäni ferrarit ja porschet on aivan turhia, jos olis "pakko/tarve" vuokrata auto niin ottaisin uuden mustangin, veten tai viperin, koska niissä on mielestäni tarvittavaa tyyliä
|
Quote:
Oli.... kokemuksia viime kesältä. Aivan täyttä paskaa ehjänäkin imo. Isolohko manuaali avo C3 on moninverroin enemmän vastinetta rahalle. |
Varmaan tässäkin autossa on kytkin laitettu hieman luistamaan että jää pahin riuhtominen pois, ainakin muualla on näin tehty ja viimeksi kun auton näin niin jotain muutakin oli tehty koska muutama teräspunosletku oli kylmästi katkaistu konehuoneessa...
|
Quote:
Juuri tälläisistä syistä ei tule vuokraus kiinnostamaan ikinä... Ihan hyvä että saatiin toi väsynyt keltainen jo pois liikenteestä. Toivotaan F430 mustana tilalle kiitos :cool: |
Quote:
:salut: :thumleft: |
Ei itseäkään vuokraus nyt niin hirveästi kiinnosta, mutta jos olisi mahdollisuus
Shelby GT mustangiin, Corvette C6 Z06 tai dodge Viperiin, niin sitten voisi harkita, koska eijän köyhällä ole koskaan vara ostaa tollaisia vehkeitä vaan on tyydyttävä vanhempiin |
Kyllä tuolla FM:llä näyttäis C6 olevan. Ei nyt ihan zeta mutta Vette kuitenkin.
|
Olen joskus testannut perus C6:n ja omasta mielestäni se oli suorituskyvyn puolesta pienoinen pettymys, ehkä se johtuu siitä että vaatimustaso saattaa olla melko korkealla, että ei perusmallit kiinnosta
|
Quote:
korjasin pikkaisen kun tota vuokrausbisnestä olen allergiaan asti seurannut... |
Mitä iloa on muutenkaan päästä riivaamaan muiden autoja?
|
Kyllähän nuo vuokravehkeet saa melko varmasti melkoisesti "kenkää". Kuulin tossa viikonloppuna puolitutulta, joka oli ollut pari viikkoa sitten fast motorsin jäsentilausuudessa tykkimäen moottoriradalla. Jäseniä oli mukana jopa n. 100-150 ja kaikki eivät tulleet edes paikalle. Ilmeisen kannattavaa bisnestä, vaikka itse en tiedäkään touhun järkevyydestä (jokainen tekee oman mielensä mukaan). Paikalla kuulemma pääsi testaamaan vuokrakalustoa mm. vette c6, boxter, opel gt, hummer jne. Jokainen halukas pääsi kuulemma testaamaan kalustoa ja kyllähän voisi olettaa, että ei ihan hiljaa ajeltu
|
| All times are GMT +3. The time now is 15:15. |