![]() |
Kerhon pikkujoulut
http://www.corvettefinland.com/ccof/risteily.html
Onkos täältä porukkaa lähdössä tuonne kerhon pikkujouluihin? |
Piikujoulusta en ole vielä varma, mutta kokoukseen kyllä tulen... Pikkujouluhan on matkana halpa, mutta paljonko illalla saa rahaa kulumaan... :shock:
|
Kyllä lähdössä olen.. ja jos kokouksessakin kävisi matkalla :)
Rahaa saattaa palaa reissussa, mutta elämä on ihanan kallista :D |
miten ilmottautuminen ja minkä hintaista :?:
|
|
Risteilyinfo tuli vastaan hetki sen jälkeen, kun olin varannut risteilyn samalle paatille.. Voishan sitä tietysti mennä uudelleenkin.. 8)
Miniristeily 5e / nokka.. Eli koko hytille tuli hintaa 10e.. :D Mini risteily.. Hmph.. Tulikohan varattua väärän kerhon reissulle paikka.. :D |
Eiköhän mukana olla taas.....
|
Ja minä kanssa....
|
Ilmoittautumisaikaa vielä pari päivää... Kaikki vaan mukaan!
|
Soittelin äsken ja kyselin tuosta.. Ei ollut vielä kukaan ilmoittautunut.. :shock:
Mites onko jotain ohjelmaa luvassa ? Entä jos lähtijöitä ei ole parillinen määrä? Yhdenhengen huoneesta tulee kuulemma noin 25e lisähintaa. |
Huomen aamuna kaikki ainakin katajanokalle palaveriin, vaikkei laivalle olisikaan lähdössä! :lol:
|
Onko tuolta tulossa jotain raporttia? 8)
|
Quote:
Samoin odottelen Laivalta kuulumisia? Oliko niin kivaa, ettei kukaan muista mitä tapahtui? :shock: |
Quote:
Itse en tällä kertaa päässyt paikalle , kun jouduin viikon olemaan +28 celsiuksessa :D :wink: |
Quote:
Oli se varmaan yhtä kärsimystä??? :lol: |
Reissu oli onnistunut, ainakin omasta mielestäni :) Kuvia mahdollisesti laitan kun ensin palautuu normaaliin arkirutiineihin :D
Kiitoksia kaikille mukana olleille :!: |
Kuinka monta harrastajaa saitte kokoon :?:
|
Reissulla oli mukavaa!
Kiitokset vaan kaikille osallistuneille :D Mulla voisi löytyä myös jonkinlaista kuvamateriaalia... Pitää varmaan lähettää Groovylle... Jussi |
Quote:
Antaa tulla vaan! :D |
Reissu oli OK, hauskaa oli, kiitos kaikille.
Varsinkin tuo illallinen Loistavassa Pikkuravintolassa.... ainakin kuvia tuli otettua reilusti... johtuiko kenties tarjoilian hmm.. aistikkaasta olemuksesta vai tanssijoista.. Eikun kuvia Gruuvylle niin voidaan nauraa kunnolla... (Juzzi, Gleni, Vetteman ym) |
Pitänee sitten laittaa postia huomenna duunista....
(ei oikein hallitse liitteiden lähettämistä nettipostilla) :oops: Joku kummallinen "Kekkonen" niissä kuvissa vilkkui... ...ja joku Kanadan "voimamieskin". :wink: Jussi |
Quote:
Nyt niitä kuvia vasta odotellaankin.. :D |
Hei GJ
Mihin s-posti osoitteeseen sulle voi kuvia lähettää? Yritin tonne hotmailin puolelle, mutta se blokkas mun postin liian isona... Jussi |
Quote:
Laita jani@finnshark.com 8) |
| All times are GMT +3. The time now is 06:51. |