![]() |
Kuusnelonen ehjättävänä
|
Trianglessa? :cool:
Laitahan kuvia, kun etenee ;) |
tästäkö ne lähti sitä tekemään...
http://kimmotor.com/cars.asp?st=V122...s&mk=Chevrolet |
|
|
Quote:
Eikä se 63 vuoden vekotinkaan ole ollenkaan huono matka vekotin ja toimii käyttiksenäkin ihan kivasti :) |
|
Quote:
|
|
Kiva kun investi jaksaa päivittää tätä projektia! :cool:
|
Quote:
Investi on esimerkillinen turkulainen ja aito herrasmies! |
Nyt Investi setä lisää tietoa; missä toi tehdään ? Mikä tekniikka ?
Onko "uustuontia" vai 20v. vanhaa tuontia ? Ja lissää kuvia ! |
Quote:
![]() Tämä on Turun pajalta, siellähän kävimmekin tallimiitissä kesällä oikein porukalla. -64 ja itsekin ihmettelin: Tampereen auto:cool: , kyselen paremmin auton historiasta, 327 näytti nokalla olevan. Nyt oon ihan sekasin:confused: Pappis kehuu mua, onkohan herral nyt lääkitys ihan kohallaan:-k |
Quote:
Turun paja also known as Triangle Motor varmaan, missäs muuallakaan.. :) |
Quote:
Reso=Raisio, Sijoitusauton syntysijoilta, risteyksen tuntumasta;) |
Quote:
Onko tuolla TM:ssä ovet avoinna muuten kaikille, vai pääsekö sinne vaan VIP-vieraat sisään? Olis kiva käydä katsomassa tuota :-k |
Quote:
|
Quote:
:study: |
Quote:
Ehkä olisi parasta minun kautta, niin pääsisit tutustumaan kaikenkattavasti mobilismin saloihin:p |
Investori hohoi, missäs päivitykset viipyy???
|
Quote:
Huomenna menen taas pelipaikalle, katsotaan miten on edistynyt, samalla ostan sieltä 12 sytytystulppaa:rolleyes: , siis kaksitoista sytytystulppaa;) |
Quote:
12-sytystulppaa? Onko sulla 12:sta ruohonleikkurin kokoelma :rendeer: |
Quote:
|
|
|
Ja runtumittarin punaraja alkaa aika lopussa , eli alunperin ollut vähintään 365hp versio tai peräti fuelinjection !:D
|
Tarkastan asiat Pajalta, Masa on tarkkaan tutkinut kuvan:cyclopsa:
|
|
No on kyllä! Niin... minä vuonna tämä huippumaalaus tehtiin? :confused:
|
värikin on ihan kymppi 8)
|
Valkoinen on itseasiassa ajaton väri ja sitäpaitti muotia tällähetkellä.
Mulla olis muuten uus shifterinkumi ja sen kiinnitysrauta tohon autoon... tota sisustaa kun tutkin. |
Hieno!
Ovat tienneet sen, että siitä tulee muotiväri kun mun autoon ruksailivat väriä tasan 46v sitten.. Tänäänhän onkin mun 63:lla synttärit. :cheers: |
Kyllä tulee kaunis auto kerta kaikkiaan. Koita jaksaa Erkka pitää meitit ajan tasalla! :salut:
|
|
|
|
Quote:
Siis teillä molemmilla:cool: Paljon onnea vaan :salut: |
Quote:
On on. Virranjakajan kansi on väärä , mutta ei haittaa kun tohon tulee se kromikansi päälle. Aluimarikin näyttää orkkikselta , eli olisko 365hp versio ? Ja oikein power brakes :cool: |
1 Attachment(s)
Hyvältä näyttää kuvassakin, vaikka jotkut sanovat pohjaväriksi :cool: , vanteet ei vaan sovi tuohon kokonaisuuteen.
|
Quote:
Joo vanteet gedauttiin, orkkis peltivanne/kapseli tilalle, vielä joku kiva raita rengas siihen! :cool: |
Onkohan tää vielä tuolla entisöitävänä ? Turun miähet käykääs katton , ku siinä nurkilla ajelette :rolleyes:
|
Quote:
Oli ainakin vielä Lahden näyttelyn aikoihin. |
Mitenköhän mahtaa entisöinti edistyä? :cool:
|
Toivottavasti paremmin kuin mitä investorin seuraajan projekti päivitykset :-k
|
Kiva ois kuulla investin itse kertomana. Mutta kun ei niin vaan ei:(
|
Hitto ajoin tänään tosta ohi, mutta oli niiiin kiireaikataulu....ei ehtiny poikkkeen.
|
![]() Tällä hetkellä kyseinen peli makaa kiltisti lämpöisessä tallissa. Viime kesänä ei kuulemma paljoa ollut ajossa, mutta tänä kesänä olisi kuulemma tarkoitus ehtiä ulkoiluttaa autoa enemmänkin. |
Niin missäs päin suomea toi nykyään mahtaa majailla?
|
Pohjanmaan lakeuksilla tuo on vaikuttanut jo reilut parikymmentä vuotta.
|
| All times are GMT +3. The time now is 05:36. |