![]() |
Kiinnostaisiko talvitapaaminen Tampereella pe 18.2?
Loppukesän cruisingeissa nousi idea siitä että talvellakin voisi joskus tavata... Nyt heittäisin ilmaan päivämääräksi perjantain 18.2 ja paikka voisi olla se Wanha tuttu Pirkkalan ABC! Siellä voisi tavata vaikka tuossa kello 19:00. Löytyykö kiinnostuneita?
Siellä voisi ihmetellä Finnsharkin kuulumisia ja lisäksi myös kerhon kuulumisia ja jutella ensi kesän tapahtumista. Tietysti mukaan kuuluu myös turinointi talviprojekteista ja muistot viime kesältä... :D |
Kyllä vois paikalla poiketa :P
|
Tullaan tullaan!
|
Hep hep, paikalla ollaan jo... :lol:
Eli tullaan jo ei tule ylitse pääsemättömiä esteitä. |
Yritetään tulla myös paikalle. Eipä ainakaan nyt näyttäisi olevan esteitä tuolle päivälle!
|
Hieno homma!
Kelien vuoksi taidan kuitenkin tulla tällä kertaa Datsunilla. Nähdään! |
Quote:
Kiva nähdä monta tulee Corvettella! :wink: |
Sinne!
|
Hienoa että kiinnostuneita riittää! 8) Katsotaan sitten ABC:llä että mihin siitä lähdetään jos ei koti houkuta... :wink:
|
Mulla alkaa olemaan jo auto täynnä sinne päin, joten eiköhän saada kivat turina-kestit aikaiseksi! :shock:
|
Onko cruising myös? :D
Eivaineskaan - ihan kiva! Tulen ellei taivas putoa niskaani. |
Quote:
Joo, talviautocruising... Pistetään ne Opelit, Nissanit, Fordit, Volkkarit ja Mazdat jonoon ja ajetaan normaali cruising reitti! :lol: Oikea jokamiehen cruising... :roll: No joo, perjantaina siis kiinnostuneet ABC:lle! 8) |
Tulossa edelleen. Kaikki mun kyydissä tulijat laittakaa jotain viestiä niin lyödään aikataulu lukkoon! :D
|
Groovyjay, mulle sopii millanen aikataulu tahansa!
Mutta jos haluatte urkkia mun projektia, niin kantsii tulla mun tallille vähän aikaisemmin... Timo Moisio |
GJ, tulossa ollaan....T72 lupasi noutaa kun ehtii...
|
Tuossa eilen illalla selvisi että todennäköisesti pääsemme myös tirkistelemään erästä projektia illan mittaan ja myös saunaan myöhemmin... Jos kiinnostaa niin pyyhe mukaan... :wink:
|
Quote:
Hieno homma, että saatiin kunnon ohjelmaa illaks! Kohta nähdään! :D |
Kiitos kaikille mukavasta illasta!
EsaP |
Quote:
Kiitos vaan minunkin puolestani! |
Joo kiitti vaan kaikille. Oli kiva jutskata ja viettää iltaa!
Timppa... |
Hei, entäs se virallinen raportti, seloste illasta ja mahdollisesti myös kuvareportaasi projekteista? 8-[
|
Quote:
Groovy väsää virallista raporttia, joten teon alla on sekin... :wink: Kiitoksia suuresti kaikille paikalla olleille! Mukava oli turista näin lumiseenkin aikaan! Ja nähtiinhän sitä yksi vettekin, parhaimmat näkivät kaksikin vetteä... 8) Niin ja vielä suurempi kiitos V-P:lle saunan lämmittämisestä! :wink: |
Miten on projekti edennyt?
|
| All times are GMT +3. The time now is 12:42. |