FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hyvät/huonot kaupanteko kumppanit... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=12810)

TomiT 16.01.2009 15:11

Hyvät/huonot kaupanteko kumppanit...

Ajattelin että tälläinen topic voisi olla hyvä, kun tuota kauppaa käydään ahkerasti niin tietäisi kenen kanssa kauppa on onnistunut ja kenen kanssa ei.

Tässähän on tullut jo nähtyä näitä huonoja kauppiaita jonkin verran, esim Maarun kohdalla parit hyvät esimerkit...Jatkossa on hyvä tietää kenen kanssa kannattaa kauppaa tehdä...,

Mutta sitten kehuihin...

Poppamies on mies paikallaan, itkemäni osat järjestyi alta aikayksikön ja luottoakin löytyi kun ei ollut hinnat heti tiedossa, silti tavarat sai heti matkaan! Nouto ilta-aikaan "varastoltakaan" ei tuottannut myyjälle tuskaa!! :thumrigh:

Jatketaan...

Yorcci 16.01.2009 15:37

Quote:

Originally Posted by TomiT
Mutta sitten kehuihin...

Poppamies on mies paikallaan

Joo, Poppamiehen kanssa on homma toiminut hyvin.

Myös FinnVetten kanssa asiointi on ollut kohdallaan, tavaraa on lähes aina hyllyssä.

Jkl:ssä JMT-Autopalvelu on pari kertaa vastannut tarpeeseen todella lyhyellä varoitusajalla.

Kaikilla on asiakaspalvelu toiminut vallan moitteettomasti :cheers:

mikko. 16.01.2009 16:58

Poppiksen ja Bulldog'sin kanssa lähinnä tehnyt kauppaa ja hyvin on kaikki pelistänyt :salut:

poppamies 16.01.2009 17:18

Kiitoksia luottamuksesta :salut: ja sitten tiedoksi niille ketkä eivät ole olleet tyytyväisä palveluun niin se voi hyvinkin johtua minun kahvittomasta linjasta :rolleyes:

Toxic Flame 16.01.2009 17:30

Bulldogsille menee täältäkin äänet 6000000-0. Aivan täydellisen loistavaa. Ikinä nähnyt mitään vastaavaa. :king:

Wormie 16.01.2009 18:04

Quote:

Originally Posted by poppamies
Kiitoksia luottamuksesta :salut: ja sitten tiedoksi niille ketkä eivät ole olleet tyytyväisä palveluun niin se voi hyvinkin johtua minun kahvittomasta linjasta :rolleyes:

Mä voin juoda kaffet sunkin edestä. Ja syödä rusinat pullasta. Ja kauppahommat toimii kans.. :cool:

ZL1 16.01.2009 18:45

Quote:

Originally Posted by Toxic Flame
Bulldogsille menee täältäkin äänet 6000000-0. Aivan täydellisen loistavaa. Ikinä nähnyt mitään vastaavaa. :king:

Mitäs se myy:confused:

Toxic Flame 16.01.2009 18:49

Quote:

Originally Posted by ZL1

Ei mitään... :^o

ZL1 16.01.2009 18:51

Quote:

Originally Posted by Toxic Flame
Ei mitään... :^o

:D

mussette 16.01.2009 19:43

Quote:

Mutta sitten kehuihin...

Poppamies on mies paikallaan, itkemäni osat järjestyi alta aikayksikön ja luottoakin löytyi kun ei ollut hinnat heti tiedossa, silti tavarat sai heti matkaan! Nouto ilta-aikaan "varastoltakaan" ei tuottannut myyjälle tuskaa!! :thumrigh:

Jatketaan...

Kompataan... Pistä poppis tulemaan tietoa paljonko olen velkaa niistä ennen joulua haetuista Duran suodattamista.

TomiT 16.01.2009 20:19

Quote:

Originally Posted by mussette
Kompataan... Pistä poppis tulemaan tietoa paljonko olen velkaa niistä ennen joulua haetuista Duran suodattamista.

Ja mulle kans laskua tulemaan :p

Sörsselssön 16.01.2009 20:39

Kiitokset Poppamiehelle pitkästä pinnasta, hyvästä palvelusta ja lukemattomista neuvoista. :salut:

Masa 16.01.2009 21:33

Quote:

Juu , tosa ei ollu mitään uutta....:D

Jack 16.01.2009 22:03

Näin hieman tuoreempana foorumilaisena, ei voi muuta kuin kehua kaikkia joiden kanssa kauppoja on tullut tehtyä. Mieleen tulee Bulldog, Masa, TohtoriM ja Poppis, ja kaikilta saa vinkkejä vaikka ei aina osaisi kysyäkkään. Poppista en ole henkilökohtaisesti tavannut, mutta hienoa että tuollaisiakin miehiä foorumilta löytyy.
Vaikeampi varmaankin huonoja kauppamiehiä täältä löytää:rolleyes:

en-invest 16.01.2009 22:20

Quote:

Originally Posted by Finn
Kiitokset Poppamiehelle pitkästä pinnasta, hyvästä palvelusta ja lukemattomista neuvoista. :salut:

Määkin oikein odotan että Vetteen tulis jotain vikaa niin pääsisi Toteemimiestä kiusaamaan oikein kunnolla :cool: :mrgreen:

Pantse 17.01.2009 00:20

Kaikki kenen kanssa olen täällä asioinut ovat olleet oikein asiallisia tyyppejä.:salut:

Ja Poppamiehelle myös peukut ylös - eiköhän sitä taas kohta laitella tilausta sisään jahka saa vanhat hommat pois tieltä.

allu 17.01.2009 19:09

Poppamies on mies paikallaan, itkemäni osat järjestyi alta aikayksikön ja luottoakin löytyi kun ei ollut hinnat heti tiedossa, silti tavarat sai heti matkaan! Nouto ilta-aikaan "varastoltakaan" ei tuottannut myyjälle tuskaa!!

-Myös kaikki muut MIEHET keneltä olen osia ostanut tältä foorumilta saa plussaa ystävällisyydestä ja avuliaisuudesta.

poppamies 17.01.2009 19:18

eihän sitä kehtais täällä notkua jos huonosti hoitais hommat :-k
J.J:lle iso :salut: ihan ohi mennen ;)

VetteMan 17.01.2009 19:22

Racers Place poppamiehen kautta, FinnVette ja JMT-Autopalvelu on paikat mistä suomesta ostanut ja palvelu pelannut. Sekä osat ollut oikeita.
Jenkeistä Ecklers, RockAuto sekä lukuisa määrä pienempiä toimittiajia. VetteRX inc, Muskegon Brake ja monia muita. Itseasiassa ei ole ollut yhdenkään toimittajan kanssa ongelmia jenkeistä tilattaessa.

Jamboree 17.01.2009 19:22

Quote:

eihän sitä kehtais täällä notkua jos huonosti hoitais hommat :-k
J.J:lle iso :salut: ihan ohi mennen ;)

Poppamies ja J.J ovat minuakin auttaneet kovasti Vette-harrastelussa. En teitä tulevaisuudessakaan jätä rauhaan.

Pappatunturi 17.01.2009 20:07

Quote:

Originally Posted by Masa
Juu , tosa ei ollu mitään uutta....:D

Joo ei oo ei... vois poppamies mies vähän koittaa ryhdistäytyä palvelun suhteen;)

Nipa 19.01.2009 09:37

Noiden jo mainittujen henkilöiden/liikkeiden suhteen lisään listaan Finnsharkin (nopea ja edullinen pika-apu kytkinhaarukan löytymiseen) ja Jardze (+ kaikki C4 asiantuntemus. Jos ois jotain vikaa C4ssä niin apuja luultavasti tulis)

bulldog's 19.01.2009 14:40

Quote:

Originally Posted by ZL1

No vaikka brodeerattuja tai muutenvaan painettuja vaatteita, hattuja ym. rytkyjä... Tai sit vaikka tatuointeja... tai oikeistaan mitä nyt nurkista sattuu löytyy, kaikki on aina "myytävänä". :D

Ja apua annetaan mihin vaan pystytään, siitä ei maksua oteta ;)

(Kiitos vaan,tässähän ihan nolustuu kun huomioidaan)

mussette 19.01.2009 18:40

Mustalaisille ei kannata myydä eikä ostaa, niin ja Turkkilaisilta ei kannata ostaa autoa. Kokemusta on. Muitten kanssa kyllä pärjää.

StadiShark 19.01.2009 19:26

Quote:

Originally Posted by mussette
Mustalaisille ei kannata myydä eikä ostaa,

Mites vaihtokauppat kansallispukusten kanssa?
Kokemusta meikäläisellä on senverran, että joskus about 1980 tuli vaihdettua auto 5 kpl taskulaskimiin. Nimittäin taskulaskimet oli kovasana tuohon aikaan. Eikä se mun autokaan ollu enää kilvissä, että sillai :p

Jarmo79 19.01.2009 22:06

Quote:

Originally Posted by bulldog's
No vaikka brodeerattuja tai muutenvaan painettuja vaatteita, hattuja ym. rytkyjä... Tai sit vaikka tatuointeja... tai oikeistaan mitä nyt nurkista sattuu löytyy, kaikki on aina "myytävänä". :D

Ja apua annetaan mihin vaan pystytään, siitä ei maksua oteta ;)

(Kiitos vaan,tässähän ihan nolustuu kun huomioidaan)

Täältäkin iso julkinen kiitos mun uuden pulkan hankinnassa :salut:

TomiT 03.09.2009 12:10

Poppamies ei jätä kaveria... Osat tuli hujauksessa ja palvelu toimii :salut:

AAA+++

WBBC 03.09.2009 12:30

Jep. Ja sen takia Poppamies saa multa taas kohta tilauksen.

Ja hyvään kaupantekoon kuuluu myös että asiakas laittaa tilaukseen mahdollisimman selkeästi, mitä on tilaamassa.

Aina kun tilaan poppikselta jotain niin laitan esim näin:

• 1 setti: # 4073. Corvette Gas/Clutch/Brake Pad Trim Kit, 1968-1972
• 2 kpl: # A2260. Corvette Brake Or Clutch Pad, Replacement, 1968-1979

poppamies 03.09.2009 13:26

Quote:

AAA+++

Kolme A:ta ja kolme plussaa oikein :shock:

ISO :salut: myös asiallisille "potilaille" ;)

Corvette63 03.09.2009 15:34

Quote:

AAA+++

Samaa mieltä! :salut: Niin helppoa ja vaivatonta osien hankintaa.

Palvelu on ihan A1++++++++++++

Lähdenkin tästä makselemaan osia jos herra on työmaalla :-k

Kurkis 03.09.2009 15:41

Eilen meni kilpurista jarruputki keskes harjoitusten. Pikainen retki Ahvenistolta Sarlin Racingille. Uusi jarruputki oli käsissä hyvinkin nopeasti ja kohtuulliseen hintaan. Muutenkin Sarlinilla homma onnistunut aina erittäin hyvin. Ei voi kuin kehua.

TomiT 03.09.2009 17:53

Quote:

Originally Posted by Kurkis
Eilen meni kilpurista jarruputki keskes harjoitusten. Pikainen retki Ahvenistolta Sarlin Racingille. Uusi jarruputki oli käsissä hyvinkin nopeasti ja kohtuulliseen hintaan. Muutenkin Sarlinilla homma onnistunut aina erittäin hyvin. Ei voi kuin kehua.

Ainoan kerran kun olen Sarlinilla asioinnut niin homma venähti viikoilla ja kun mentiin hakemaan tavarat, niin ukko seisotti meitä 1h ja höpisi vain puhelimessa...Eipä tarvinnut toistakertaa kiskassa asioida.:mad:

poppamies 03.09.2009 21:13

Corvette63 on kyllä niin über 8) :cheers: :thumleft: tallikaappien toimittaja ettei tosikaan!

Pappatunturi 03.09.2009 22:06

ÄLKÄÄ TILATKO MOBITEVELTA-samat romut saa muualtakin

Quote:

Ainoan kerran kun olen Sarlinilla asioinnut niin homma venähti viikoilla ja kun mentiin hakemaan tavarat, niin ukko seisotti meitä 1h ja höpisi vain puhelimessa...Eipä tarvinnut toistakertaa kiskassa asioida.:mad:

Eiks me oltu siellä kokonaiset kaks kertaa ..ensimmäisen ja viimeisen :cool:

Mä en enää näillä vuosilla ota missään-keneltäkään mitään odottelua tai nöyristelyn tarvetta vastaan jos raha on kulkemassa mun lompakosta pois päin.

Ja sitten aiheeseen :

Tarvitsin litran moottorimaalia. Pistin Meiliä maahantuojalla Mobitive oyhyn 3. kesäkuuta 2009 9:38

Vastaus reippaasti "asiakaspalvelusta" vielä samana päivänä:

Hei,
kiitos tiedustelustasi. Kyseinen maali sopii käytettäväksi ilman pohjamaalia ja tarttuu tietojeni mukaan komposiittimuoveihin. tarkistan asian vielä Eastwoodilta.
Toimitusaika on kuitenkin pitkänlainen ,sillä sitä joudutaan ottamaan merirahtina. Arvioisin että seuraava merirahti tulee sisään elo-syyskuussa, eli ennen tulevaa rakentelukautta.

No sehän sopi,koska ajattelinkin alkaa "rakentaa" tosiaan vasta syyskuussa..

Vastasin itsekkin vielä samana päivänä..

3. kesäkuuta 2009 15:47
Hienoa!

Pistä minulle yksi pönikkä tilaukseen. Elokuun alussa alkaisi lomat joten mitä aikaisemmin sen parempi.

Eiköhän tosta tulisi nyt kauppurille kuin kauppurille selväksi että maalin ostan ja oikeasti sen tarvitsen..

Luonnollisesti suomalaisilta firmoilta ei liiemmin tarvitse odotella mitään väliaikatietoja joten kun syyskuukin oli vaihtumassa päätin pistää meilin..

31. elokuuta 2009 19:42

Morjensta,

Olisiko tilaamiani maaleja näköpiirissä?

Vastaus jo seuraavana päivänä..

1. syyskuuta 2009 15:16

Terve,
valitettavasti ei. Homma tökkii. Meille tuli lähetyslista saapuvasta rahdista, mutta maalit on jopstain syystä jätetty jälkitoimitukseen.
Yritän selvittää mistä on kyse.
Terveisin,Asiakaspalvelu

Eli kolme kuukautta sitten tehty tilaus ja "virhe huomataan vasta kun kontti on rannassa ??? Kuka ääliöiden ääliö joka amerikkalaisilta yhtään mitään tilaa ihan elääkseen( kait tekevät ko liiketoimintaa rahantakia..) EI TARKASTA JA TARKASTA että asiakkaiden tilaamat kamat on kyydissä jos kerran konttirahtina tulevat kuukausikaupalla ???

No Mobitive MVE ei ainakaan ole kiinnostunut huolehtimaan että jokainen tilattu tavara tulisi varmasti perille.. Helvetestana mulla meni 3KK odotellessa tyhjää.:thumbdow: :thumbdow:

Yhtä tyhjän kanssa on aina nää "syyt" omalle ryssimiselle-jonka ois voinut vältää muutamalla varmistusmeilillä päämiehelle ennen kamojen lähtemistä](*,)

3. syyskuuta 2009 11:40

Virhe on meidän, ja pahoittelemme asiaa, mutta uusien kemikaalien tuonti Eu:n alueelle ei ole enää läpihuutojuttu ja vaikka yrittää mahdollisimman hyvin varautua kaikkeen, jotain jää joskus huomaamatta.

Ahaa..Ai se olikin EU:n syy kun ei viitsitty hoitaa omaa hommaa huolellisesti alusta loppuun..:rolleyes: Ja jos se tosiaan on EU:n syytä että kemikaalien toimittaminen ois jotenkin erityisen vaikeeta ,niin luulis sitten varmistavan joka tilauksen moneen kertaan..

Suosittelen kaikille omatoimista tilaamista ohi Mobiteven !!!!

Corvette63 03.09.2009 22:15

Quote:

Corvette63 on kyllä niin über 8) :cheers: :thumleft: tallikaappien toimittaja ettei tosikaan!

Kiitos vaan, pitää tulla tuomaan kaappeja pian uudestaan kun jäi se Jeri koiran stoori tosi pahasti kesken.. ;) :-$

WBBC 03.09.2009 22:17

Niitä ei voinut vähempää kiinnostaa sun litran purkki, joten ne unohtivat sen samantien kun lähetit viimeisen meilin.

Niille ei tule mieleen, että sä voit olla se ukko, joka tilaa myöhemmin 5000 purkkia maalia.

Nipa 03.09.2009 22:53

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Suosittelen kaikille omatoimista tilaamista ohi Mobiteven !!!!

Mä olen sieltä pari kertaa tilannut ja hyvin on tullut ohjeineen kaikkineen. Tosin vaan perus "hyllytavaraa" kun on parissa päivässä ollut matkahuollon kautta perillä

Mad Dog 04.09.2009 01:48

Foorumilaisten kanssa on ollut aina ilo asioida, sekä myyjänä, että ostajana! Aina on ollut herrasmiesmeininki, luotto puolin et toisin ja toiminut loistavasti ns. "yhet puheet ku sökössä" tyyppisesti! Viimeksi WBBC:n ja Corvettemiehen kanssa....thanks dudes!

Ammattilaisten kans touhutessa, RP/Poppiksen kanssa on toiminut hommat erittäin hienosti....en oo koskaan osanumeroita osannut etsiä valmiiksi, mutta ei se kyllä varsinaisesti asiakkaan homma olekkaan. Arvostan paljon sitä, että voi Nipalle soittaa milloin vaan, ja kama tulee parhaimmillaan suoraan tallille asti. Ja jos on väärä syystä tai toisesta, niin aina on hommattu uusi tilalle, eikä oo mennyt omaan piikkiin....

Oon pari syrjähyppyä tehnyt ja kokemukset on olleet pääasiassa negatiivisiä...Oon miettinyt, että varsinkin ameriikanautoputkiin on pesiytynyt jostain syystä varsinaisia "asiakaspalvelijoita"....jos ei oo tuttu jannu, niin suhtautuminen on ollut usein hyvin ylimielistä, jos et tiedä tarkalleen mitä oot hakemassa! Aletaan puhua kun vähä-älyiselle, jos et tiedä jotain teknistä yksityiskohtaa tarkalleen. Tottahan tällainen asiakas vie aikaa ja aiheuttaa vaivaa enemmän, mutta asiantuntijanhan pitäisi seistä siellä tiskin toisella puolella mielestäni myös ratkomassa "ongelmaa", että mitä tuo uuno nyt oikein tarvitsee. Kerrankin en muistanut oikeaa termiä osalle, ja jätkä tiesi tarkalleen kansanomaisesta ilmaisusta huolimatta mitä tarkoitin, mut piti päästä vaan vähän vedättämään....:D

Edellisen esimerkin putiikin omistajan "konserniin" nykyjään kuuluva vauhtikauppa Autoracing taasen on asiakaspalvelultaan aivan huippuluokkaa, mutta siellä elääkin vielä aikaisemman jo eläkkeelle jääneen omistajan hengenperintö voimakkaana, kun hommaa on tehty suurella sydämmellä jo pitkän aikaa rakkaan asian eli kilpa-autoilun parissa.:thumrigh:

En tiedä sitten, onko ralli-/rata osa ja varuste puolella kilpailu kovempaa, mutta kilpuriin osia/varusteita hommatessa ei oo ollut valittamista kenenkään suomalaisen yrittäjän touhuista....toistaiseksi.

-Aamen-

Wormie 04.09.2009 11:42

Quote:

Originally Posted by Mad Dog
Edellisen esimerkin putiikin omistajan "konserniin" nykyjään kuuluva vauhtikauppa Autoracing taasen on asiakaspalvelultaan aivan huippuluokkaa, mutta siellä elääkin vielä aikaisemman jo eläkkeelle jääneen omistajan hengenperintö voimakkaana, kun hommaa on tehty suurella sydämmellä jo pitkän aikaa rakkaan asian eli kilpa-autoilun parissa.:thumrigh:

Tosta tulikin mieleen että oliskohan ne jo saanu viime syksynä tilatun ylävesiletkun anturimuhvin. Vois soittaa sinne kun ne ei kerran oo soittanu mulle. Oiskohan ne hukannu numeron?

"Paras" tilauksen toimitus oli kun tilasin sallenkeriin konepellin 440magnum merkit, tais olla Skinnarsilta tms. Kerkesin unohtaa koko tilauksen kun yli puolen vuoden päästä tuli postiennakkopaketti ja siinä oli ne merkit. :cool:

Pappatunturi 28.07.2010 10:37

Kaveri kertoi saaneensa kumitiivisteen x merkkiseen harrastehuussiinsa vantaan Kumiapu oystä. Leikkasivat halutusta materiaalista mallin mukaan odottaessa. http://www.kumiapu.fi/tiivisteet.html

MrT 21.08.2010 20:48

HD diileri Sakke Järvenper.. tai jotain sinne päin :rolleyes: on sitten sen tason epärehellinen nihilisti yhdistettynä erittäin pahoihin muistihäiriöihin sekä maksuhaluttomuuteen ym ym, että en voi kuin toivoa ettei ainakaan kukaan itseään kunnioittava sharkkilainen ole moisen kanssa missään tekemisissä.
Jos kuitenkin niin kertokoon sitten suoraselkäisesti vain mullekin niin lupaan jättää kaikenlaiset palvelukset väliin ko. henkilöille.

mikko. 21.08.2010 21:23

Eräs nimimerkki mikko. tuntee huonoa omatuntoa, kun ei ole saanut palautettua jarrupääsylinteriä vielä herra poppamiehelle. Anteeksi, hoidan paketin matkaan viikon alkaessa :oops:

pomppe 21.08.2010 21:44

Parhaiten toiminut autokauppa ever oli Torque Managemantin kanssa tehty kauppa.

Surkein ever oli Cadillac kauppa Metro-auto Lielahti Tampere:n kanssa.
Myyntijohtaja Korpela ja autotalon johtaja Jaakkola yritti kusettaa meikäläistä oikein urakalla kun Cadillacista vaihdettiin nokkaketjua 5-6:tta kertaa, ja autokauppa piti purkaa ja etsiä uusi autoo tilalle. Vasta 3-4 viikon väännön, käräjillä uhkauksien, yms. jälkeen päästiin tyydyttävään sopimukseen, mutta hädintuskin vain tyydyttävään. En jaksanut tuhlata energiaani enää niihin kusipäihin. Vaikka olen ostanut Metro-autosta toistakymmentä autoa, huollattanut ja korjauttanut ne siellä, niin enää ei Metro-auto saa multa euroakaan ikinä.
Tulevaisuudessa täytyy pyytää JJ tekemään iltahommina omaan laskuun, ettei mene euroakaan Metro-autolle. Huollon puolella on ihan ok. porukkaa, mutta ei voi mitään. :thumbdow:

MrT 21.08.2010 21:48

Quote:

Originally Posted by mikko.
Eräs nimimerkki mikko. tuntee huonoa omatuntoa, kun ei ole saanut palautettua jarrupääsylinteriä vielä herra poppamiehelle. Anteeksi, hoidan paketin matkaan viikon alkaessa :oops:

ei paniikkia ;)

Cosa 21.08.2010 21:52

Mulla on käynyt RP:n kanssa huono tsägä. Aina kun olen sieltä jotain "kaikkimullehetinyt" -osaa hakenut, ei ole hyllystä löytynyt. Harmi, kun putiikki on ihan kulmilla.

Palvelussa ei ole ollut moittimista :thumrigh:

mussette 21.08.2010 21:55

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Mä en enää näillä vuosilla ota missään-keneltäkään mitään odottelua tai nöyristelyn tarvetta vastaan jos raha on kulkemassa mun lompakosta pois päin.

Täysin samaa mieltä. Nyt vaan joutuu mielistelemään muurareita, jotta tekisivät työnsä. Syksy painaa päälle ja ei ole aikaa vaihtaa tekijöitä, ...kele.

jarkki 23.08.2010 18:21

Kiitos Nipalle, homma toimi kuin ajatus.

MrT 23.08.2010 20:20

kertaus vielä, älkää ikinä ostako/myykö mitään maailman mulkuimmalle Sakelta/Sakelle

Nipa 24.08.2010 13:55

Quote:

Originally Posted by MrT
kertaus vielä, älkää ikinä ostako/myykö mitään maailman mulkuimmalle Sakelta/Sakelle

Kukas ko. hlö oikein on :confused: jaa.. lueskelin aikaisempia ja selvis sekin.
jarkki, yorcci, jardze, moppe ja monta muuta mitä nyt ei edes tule mieleen; hyviä ostajia/myyjiä.
Ei ole huonoja tullut Finnsharkissa vastaan. Eikä n. 350 ebay kaupan kanssakaan kuin 2 toimittamatonta tuotetta, mutta molemmista rahat takaisin paypalilta

Juhatee 24.08.2010 15:56

Hyviä kaupantekokumppaneita on mahtunut Vetteaikaani paljon, suurin osa suomalaisia.

Huonot ovat jääneet parhaiten mieleeni:

-Thomas Harvey/WWindustries, Wakefield "vettvipper"-nimimerkki CF:lla. Täysi huijari, tyhjänpuhuja. Valehtelee joka toisen lauseen.
-Mike Morales/ "SDLIFE"-nimimerkki CF:lla, jättää tavaran toimittamatta ja nostaa maidot kun ostaja edes kehtaa kysyä miksi.
-Dino's Corvette Salvage, Picayune, MS. Lupaa puhelimessa kaiken ja on niin asiallista että uskon joka kerta. Silti samana päivänä lähteväksi luvattua tavaraa odotan edelleen 1,5 kk jälkeen vaikka maksu on kyllä kelvannut jo aikoja sitten. Nykyään eivät enää vastaa kyselyihini muuten kuin "Tavara lähtee huomenna, lopeta kysely".
-Airbagsystems inc, Texas. Ennen maksua luvataan 1 päivän toimitusaika mutta maksun saannin jälkeen valehdellaan kaikenlaista kunnes viikon päästä saadaan tavara lähtemään mutta ei sellaisena kuin oli luvattu.
-Paypal yleisesti ottaen: Turvaa ei ole vaikka niin luvataan. Jos haet Luottokunnan apuun, tilisi jäädytetään Paypallissa.
-"bradscorvettes"-nimimerkki Ebayssa. Kaksi kertaa olen ostanut tietyn muoviosan huutokaupassa ja kummallakin kerralla olen saanut eri osan kuin kuvissa.

All times are GMT +3. The time now is 12:25.