![]() |
Höstcruising kuka lähdössä?
3.-4.9. Maarianhaminassa järjestetään höstcruising (syysajelu savoksi) ja mukaan on ilmeisesti tulossa Ruotsin Clubin puolelta iso määrä Tukholman seudun autoja? Onko Clubi järjestämässä jotain kimppa laiva kuljetusta vai onko jokaisen itse huolehdittava perille pääsy? Entäs majoitus?
Itse on kiinnostunut lähtemään saarille ajelemaan ja tapaamaan muita sukulaisheimoja. Muita? :shock: |
Kiinnostusta on lähteä mukaan! 8) Ahvenanmaan poijjaat lupaili hoidella meille hyvällä hinnalla laivalippuja, mutta kyllä muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. Mitään ei siis ole päätetty kuljetusten / majoitusten osalta. Majoitus ilmeisesti hotellissa, jossa koko meetti järjestetään...
|
Yes, kyllähän tuo kiinnostaa, autonkin saattaa saada nippuun ennen sitä :wink:
|
Quote:
Oliko tosta reissun järjestelyn aikataulusta mitään tietoa? |
Quote:
Hyvä juttu, jos ei tarvitse yksin mennä! :D |
Quote:
Gurkis on Ahvenanmaan järjestäjien kanssa asioita hoidellut. Pitää kysellä kunhan hän on taas parin viikon päästä kotimaan kamaralla... Kuulin kyllä jonkinlaisen alustavan aikataulun, mutta en sitä nyt muista. |
Kuullostaa mielenkiintoiselta. Kalenteri alkaakin olla jo koko kesälle täynnä erilaisia autotapahtumia. Vaimolle en ole vielä uskaltanut näyttääkkään, kun pieni epäilys, että hän on suunnitellut jotain lasten kanssa puuhasteltavaa. Ei kauheesti innostunut Vette-letkan perässä ajamisesta lasten kanssa "huoltoautolla". Onneksi (?) kesän sateet tulee karsimaan joitain tapahtumia pois, ja voidaan pitää sadetta yhdessä koko perheen voimin. Mutta allakassa on affenanmaakin!
|
Quote:
Joko uutta tietoa :?: |
Quote:
Itse kanssa lisäohjeita odotellessa... :shock: |
Myös tarkoitus olisi lähteä 8)
Lauttamatkoja/majoitusta varmaan pitäisi kohta varailla. Pari eri tarjousta on ilmeisesti matkapaketeista tullut. |
Quote:
Hinnat alkaen? :shock: |
Jos auto nipussa silloin (ja kilvissä) niin kiinnostaa kovasti....
|
Kuten myöskin voisi tuo kiinnostaa. Jos lähtisi edustamaan tätä junnu-puolta! :bball: Laittakaahan forumille infoa, heti kun sitä jostain lisää irtoaa..
|
No niin CCOF vetäjät, kiinnostusta löytyy koittakaa saada jotain tietoja halukkaille ASAP! :lol:
|
Perjantaina pitäis olla viimeistään jotain faktaa asiasta ;) Pitää selvittää asiaa..
|
Quote:
Kuul! Odotellaan... :wink: |
Suunnitteilla on lähteä matkaan myös täältä länsirannikolta, ainakin parin auton voimin. Onko kenelläkään intoa lähteä mukaan saaristoseikkailulle Turusta Ahvenanamaalle vai aiotteko käyttää isoja lauttoja ?
Jos on tarjouksia pyydetty myös näistä saaristoreiteistä/losseista, pistäkäähän infoa... |
Quote:
Pitää katsella kuinka on syksymmällä aikaa, mutta tuo saaristoseikkailu kuulostaa hyvältä 8) |
Quote:
Kannatetaan... |
Itsellä oli ideana vetää laivalla ahvenanmaalle ja takas tulla losseilla ja siltoja pitkin.
|
http://www.corvettefinland.com/ccof/...ruising05.html
Linkistä lisätietoja tapahtumasta. |
Noniin, nyt on sitten ilmottauduttu ko.retkelle. :D
|
Samat sanat , ilmottauduttu on....
|
Lisätietoa saaristoreitistä:
Matkan hinta 12€/auto, jos yövytään saaristossa ja 44 €/auto, jos ei yövytä. Luonnollisin yöpymispaikka Brändö, johon Kustavista matkaa lautalla reilu puoli tuntia. Lautat Kustavi->Brändö pe 2.9. klo 16:30, 19:35 ja 21:00. Lautta Brändö->Hummelvik (Vårdö) la 3.9. klo 6:30 (seuraava vasta klo 15:10), lauttamatka kestää 2h20min. Vårdöstä lossiyhteys pääsaarelle, ei varaustarvetta. |
Guest ?? No minähän se....
|
Muistakaa sitten ajaa varovasti lossiin Kustaviin mennessä.. (Muutama kilsa ennen lauttarantaa.) Oli melkoinen pudotus kyseiseen lossiin ainakin viikko sitten. :shock: Vetokoukku pamahti luukkusiltaan kun ajoin lossiin. En siis ollut Vetellä liikenteessä..
|
Quote:
Mites Porin poijaat? Meinaatteko mennä Kustavista vai? 1 kpl Turusta voisi tunkea joukkoon jos sopii :) Pistä vaikka Yv! |
Hmm, molemmat kulutavat kiinnostavat. :shock:
|
Juu, mukana ollaan, eli ilmoittauduttu on.
Mennään ja tullaankin "Viikkarilla" ihan vain varmuuden välttämiseksi... Kuulin, että mukana on tällä hetkellä (torstaina) kolme varmaa autoa ja kuusi henkeä, eikö enempää lähtijöitä löydy... :? :? Terveisin Marianne |
Lähtisin mielelläni, mutta saanko auton kasaan tuohon mennessä, onkin toinen juttu.
Eiku takas talliin... |
Mä en ole vielä tuossa "varmoissa" mukana, mutta tulossa olen! :wink: Ilmeisesti osa porukasta on myös tulossa tuota maisemareittiä, joten eivät myöskään ole ilmoittautuneissa?
|
Quote:
Voitas kaikki Vikingillä lähtevät tavata Turussa ja ajaa yhtämatkaa laivalle, saatas autot peräkkäin laivaan :?: :?: |
Quote:
Näin kannattaa tehdä! Samalla ei tarvi kuin kerran kertoa että näitä vehkeitä ei välttämättä saa sinne piippuhyllylle... :wink: |
Quote:
Riippuu laivasta. Ruotsin meetiin kun menin Finnlinkillä ja asiasta huomautin niin mennen tullen kaikki mahdolliset rampit. Mennessä alimmalle mahdolliselle ja tullessa ylimmälle. Ja takaisintullessa itänaapurin poika :?: oli ottanut venttiilinhatut lainaan.. :evil: :? |
Huomenta kaikille!
Soitin äsken m/s Amorellan yliperämiehelle ja kerroin huolestamme...siis piippuhyllystä. Hän kertoi, että he kyllä plokkaavat tällaiset autot erikseen, ja että ei "tarvitse pelätä" ; he lastaavat varovasti! Sanoin, että parempi onkin, kun omanikin on mukana... :lol: Olen itse töissä Amorellan sisaraluksen itkumuurilla; siis infossa Isabellalla, jolla ainakin osa meistä tulee takaisin, ja täällä ei tälläista ylimääräistä hyllyä ole. Ja samaa mieltä olen, siis että tavataan ja ajetaan kimpassa laivaan, niin "lastaajienkien" on helpompi meidät plokata, eikä kaikkien tarvitse selittää samaa asiaa. Mutta tavattaiskos vasta satamassa, siis jossain ennen autojen inchekkauskoppeja ja sitten kaikki peräkanaa samalle kopille. Emmeköhän me toisiamme sieltä löydä... Terveisin Marianne |
Quote:
Ok, satamassa :D |
Quote:
Jep "kilpailevaa reittiä" ollaan junailemassa, eli Kustavin kautta meno perjantai-iltana ja paluu sitten Ruotsinlautalla sunnuntaina. Tällä hetkellä ilmoittautuneita 5-6 autoa, ilmoitelkaa minulle jos vielä on kiinnostuneita. |
Mukana ollaan edelleen, vaikka auto meni alta :D Eli täytyy turvautua käyttikseen :oops:
|
Quote:
Tuu tolla Tunturi Sportilla.. 8) |
Quote:
:lol: |
Cruising lähestyy 8)
Turussa tarkoitus olla la aamuna n. 8 aikaan.. Onko tampere-turku sektorilta lähtijöitä.. vois ajaa turkuun "letkassa" :D |
No niin :evil: Mulla taitaa nyt kuitenkin jäädä väliin. Ens laatikko rupes temppuileen Alastarolla(taas kerran), sit viime viikolla rupes kuuluun hirvee kolina yhtäkkiä jostain konehuoneesta: turbiinin pultti löysällä, ja nyt viimeks taas koneesta kauhea molinä, tais venttiili ja mäntä kohdata tai jotain(ei oo avattu vielä) Huh huh, toi 1/4-milen nykiminen ei taida sopia mun vartalolle. Ei vaiskaan, ens talvena parempaa tilalle ja taas mennään, mut nyt tuntuu että kesä on ohi :cry:
|
Otat siitä yhestä pytystä tulpan pois ja teet siitä V7:kan !
Mukaan vaan :D |
Tässä vähän ohjelma-aikataulua:
HÖSTCRUISING AHVENANMAALLE 3.-4. SYYSKUUTA Lauantai 3. syyskuuta 14.30 Saapuminen Maarianhaminaan 15.30 Ahvenanmaa-cruising Kahvit ja pulla (Kastelholms wärdshus)5 e/hlö 19-19.30 Paluu Maarianhaminaan 20.00 Illallinen (Marieparks restaurang) Menu Kylmäsavulohta kaviaarikastikkeella ja rukolaa Yrtti ja pekonitäytteinen kanafile parmesanikastikkeella ja riisillä Omenapiirakka ja vaniljakastiketta ruokajuoma 24 eur/hlö Sunnuntai 4. syyskuuta 11.45 Kokoontuminen Maarianhaminan urheilupuistoon 2 e/auto/Näyttely/kokoontuminen/ Ahvenanmaan perhepäivä, jossa mukana muitakinhienoja autoja. Kahvia, jäätelöä, ja makkaraa kaupan Luonaskeitto 6 euroa/hlö 13.45 Lähtö Maarianhaminasta (Tarkista lipuista koska oltava satamassa) |
Terveisiä täältä matkalta :)
Maarianhamina lähestyy ja kaikki on vielä hengissä ;) |
Missä kaikki on?
1 Attachment(s)
Noniin.. täällä on päivä vietetty ja erikoista kalustoa nähty. Suuripuheiset jäänyt kotiin!!
Meitä on 8 autoa suomesta ja juppeja 22. Vette64 huutelee naapuripöydästä, että varmasti harmitta niitä jotka siellä kotona istuu...täällä on ilmasta viinaa ja se Z06en koeajo kruunas päivän. Terv, Tron,vette64,vetteman, paakari nyt ainakin... |
Ensin ilmasta viinaa ja sitten vasta koeajo vai? :roll: olis kyllä pitänyt yrittää mukaan :cry:
|
Joo ensin koittaa juoda muut koeajokandidaatit pöydän alle ja sitten koitta kojareille seuraavana päivänä ?
Voi viddu jos aidosti Z06 oli kojarina niin vituttaa....mä vaan jeesasin kaverin Pro Stockia Alastarolla huvin vuoksi. Huvinsa kullakin mutta nyt vähän sapettaa... |
Per... saat... ja niin edespäin. Kiva katella kuvia kun toiset pitää hauskaa ja itte on koko viikonlopun töissä.
|
Ja toisilla on olo vieläkin vittumaisempaa... Vai mitä Mikko!
Enää 6 yötä. |
| All times are GMT +3. The time now is 02:18. |