![]() |
Ei Vette miitti
Oisko mitään järkeä jos järkättäisiin Vette harrastajille ns. varjomiitti.
Porukoilla on muitakin harrastepelejä kuin kuituautot, upeita Italo-oriita, Jenkkejä, Europelejä ym. sekä hienoja konepyöriä, siis ensi kesänä kokoontuminen näille ei Vetteille, jossakin päin maatamme. |
Mitenkään invenstiä lannistamatta mutta tälläiset ei-vette-varjomiitit tunnetaan leikkisästi harrasteajoneuvo kokoontumisina. Näitä kyllä riittää kesän jokaiselle viikonlopulle useammalla paikkakunnalla.
Mutta muuten hyvä idea kyllä! Vastaideana heitän vaikka tallimiitin pitämistä jossain turkulaisessa entisöinteihin erikoistuneessa puulaakissa:cool: |
Quote:
Tuossahan saa yhdistettyä molemmat ideat samalla kertaa :) |
Oonkin ihmetelly mitä tuolla Ladalla teen mutta invest pelasti koko kesän =)
|
Quote:
Harrastetapaamisia riittää, mutta juuri Vetteihmisten kesken heidän kulkimeillaan pieni yhteistapaaminen, onnistuu jossakin Turun pajoissa, viimeksi oli Pöllikseltä liian pitkä taival tänne kulttuurin kehtoon :rolleyes: |
Quote:
Ei ollut ikävä kyllä välimatka esteenä :( Kyllä oisin tullut mielelläni. Ehkä tänä kesänä... ;) |
Quote:
Ku ei oo mitään toista kulkinetta :( |
Quote:
Tuu hakeen multa sorsa niin on..:cool: |
Milläs mä tulisin? :-k
|
Eiköhän sitä kesällä voitais reffata jossain, mä tuun mun Ron Fellows Editionilla. :D
|
Quote:
|
Quote:
Sä voit tulla mun kyydissä, kun mä käyn hakemassa heimo_huimalta tuon sorsan pois ;) |
Quote:
Pääsiskö maailman laiskimmalla diesel mesellä mukaan, on meinaan kuitenkin sen verran vanha että vaatii silloin tällöin vähän "harrastamista". |
Quote:
![]() No niin, Pirre ottaa Laatokan ja mä tempaisen tapaamiseen tällä karpoletilla Obaman kunniaksi, ja sitten ei sanaakaan Vetteistä;) |
Quote:
|
Quote:
![]() Perhana, nyt vasta huomasin, että rekkari on vinossa :-k :thumrigh: |
Hyvä idea!
Mielellään, kun sää vain suosisi, niin voisin osallistuakin! Rätin kanssa ajaminen on todella niin ja näin;)
|
Quote:
![]() Muista Poppis mitä on misukan alla:cool: :rolleyes: |
Quote:
Ota vaan se duuniliisinki Tsekkiferrari alle;) |
Quote:
Jos renkaana on Metzeler niin vaikuttaako se pinnoitteen laatuun :confused: |
Quote:
Eihän sillä, kun se on vaan työauto, eikä harrastepeli. |
| All times are GMT +3. The time now is 04:25. |