FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ei Vette miitti (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=12842)

en-invest 20.01.2009 03:32

Ei Vette miitti

Oisko mitään järkeä jos järkättäisiin Vette harrastajille ns. varjomiitti.
Porukoilla on muitakin harrastepelejä kuin kuituautot, upeita Italo-oriita, Jenkkejä, Europelejä ym. sekä hienoja konepyöriä, siis ensi kesänä kokoontuminen näille ei Vetteille, jossakin päin maatamme.

Pappatunturi 20.01.2009 09:00

Mitenkään invenstiä lannistamatta mutta tälläiset ei-vette-varjomiitit tunnetaan leikkisästi harrasteajoneuvo kokoontumisina. Näitä kyllä riittää kesän jokaiselle viikonlopulle useammalla paikkakunnalla.

Mutta muuten hyvä idea kyllä! Vastaideana heitän vaikka tallimiitin pitämistä jossain turkulaisessa entisöinteihin erikoistuneessa puulaakissa:cool:

mikko. 20.01.2009 10:19

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Mitenkään invenstiä lannistamatta mutta tälläiset ei-vette-varjomiitit tunnetaan leikkisästi harrasteajoneuvo kokoontumisina. Näitä kyllä riittää kesän jokaiselle viikonlopulle useammalla paikkakunnalla.

Mutta muuten hyvä idea kyllä! Vastaideana heitän vaikka tallimiitin pitämistä jossain turkulaisessa entisöinteihin erikoistuneessa puulaakissa:cool:

Tuossahan saa yhdistettyä molemmat ideat samalla kertaa :)

pirre 20.01.2009 11:13

Oonkin ihmetelly mitä tuolla Ladalla teen mutta invest pelasti koko kesän =)

en-invest 20.01.2009 11:14

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi

Harrastetapaamisia riittää, mutta juuri Vetteihmisten kesken heidän kulkimeillaan pieni yhteistapaaminen, onnistuu jossakin Turun pajoissa, viimeksi oli Pöllikseltä liian pitkä taival tänne kulttuurin kehtoon :rolleyes:

Pappatunturi 20.01.2009 11:22

Quote:

Originally Posted by en-invest
Harrastetapaamisia riittää, mutta juuri Vetteihmisten kesken heidän kulkimeillaan pieni yhteistapaaminen, onnistuu jossakin Turun pajoissa, viimeksi oli Pöllikseltä liian pitkä taival tänne kulttuurin kehtoon :rolleyes:

Ei ollut ikävä kyllä välimatka esteenä :( Kyllä oisin tullut mielelläni. Ehkä tänä kesänä... ;)

Yorcci 20.01.2009 14:08

Quote:

Ku ei oo mitään toista kulkinetta :(

heimo huima 20.01.2009 14:32

Quote:

Originally Posted by Yorcci

Tuu hakeen multa sorsa niin on..:cool:

Corvette63 20.01.2009 17:29

Milläs mä tulisin? :-k

groovyjay 20.01.2009 18:12

Eiköhän sitä kesällä voitais reffata jossain, mä tuun mun Ron Fellows Editionilla. :D

poppamies 20.01.2009 19:29

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Eiköhän sitä kesällä voitais reffata jossain, mä tuun mun Ron Fellows Editionilla. :D

ihan varmasti ja mä taida liikun jollain maxilla

Yorcci 20.01.2009 20:58

Quote:

Originally Posted by Corvette63

Sä voit tulla mun kyydissä, kun mä käyn hakemassa heimo_huimalta tuon sorsan pois ;)

Hannu 20.01.2009 21:13

Quote:

Sä voit tulla mun kyydissä, kun mä käyn hakemassa heimo_huimalta tuon sorsan pois ;)

Pääsiskö maailman laiskimmalla diesel mesellä mukaan, on meinaan kuitenkin sen verran vanha että vaatii silloin tällöin vähän "harrastamista".

en-invest 20.01.2009 22:16

Quote:

Originally Posted by pirre
Oonkin ihmetelly mitä tuolla Ladalla teen mutta invest pelasti koko kesän =)

No niin, Pirre ottaa Laatokan ja mä tempaisen tapaamiseen tällä karpoletilla Obaman kunniaksi, ja sitten ei sanaakaan Vetteistä;)

Harha 20.01.2009 23:02

Quote:

Originally Posted by Corvette63

BA

Corvette63 20.01.2009 23:57

Quote:

Originally Posted by Harha
BA

Perhana, nyt vasta huomasin, että rekkari on vinossa :-k

:thumrigh:

Dalton 21.01.2009 00:39

Hyvä idea!

Mielellään, kun sää vain suosisi, niin voisin osallistuakin! Rätin kanssa ajaminen on todella niin ja näin;)

en-invest 21.01.2009 06:08

Quote:

Originally Posted by poppamies
ihan varmasti ja mä taida liikun jollain maxilla

Muista Poppis mitä on misukan alla:cool: :rolleyes:

en-invest 21.01.2009 06:12

Quote:

Ota vaan se duuniliisinki Tsekkiferrari alle;)

poppamies 21.01.2009 09:51

Quote:

Muista Poppis mitä on misukan alla:cool: :rolleyes:

Olipa karkeeta kestopäällystettä :shock:
Jos renkaana on Metzeler niin vaikuttaako se pinnoitteen laatuun :confused:

Yorcci 21.01.2009 13:04

Quote:

Ota vaan se duuniliisinki Tsekkiferrari alle;)

Eihän sillä, kun se on vaan työauto, eikä harrastepeli.

All times are GMT +3. The time now is 04:25.