FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Kerhokeskustelut (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Mikroautoilu ja sauna (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=12968)

Kurkis 08.02.2009 18:43

Mikroautoilu ja sauna

Moro,

Laittakaas ilmottautumisia ensi lauantain vuosikokouksen jälkeiseen mikroautoiluun Suzukartissa.

Aika 16.30-17.30.
Autoilun jälkeen Rosendahliin saunomaan.

Ilmottautumiset mika.kurkipaa(at)kolumbus.fi

V-P 09.02.2009 20:49

Quote:

Originally Posted by Kurkis
Moro,

Laittakaas ilmottautumisia ensi lauantain vuosikokouksen jälkeiseen mikroautoiluun Suzukartissa.

Aika 16.30-17.30.
Autoilun jälkeen Rosendahliin saunomaan.

Ilmottautumiset mika.kurkipaa(at)kolumbus.fi

Mulla on viime vuoden ajosta kyljet vieläkin kipeät. Ihan niinkuin hevonen olisi potkinut.
Noiden autojen istuimet ei sopinut mun jalon vartalon muotoihin huonostikkaan.
Kait mä tulen kuitenkin katsomaan, jos siellä olisi joku konsti, jolla niillä pystyisi ajamaan ilman kylkien yletöntä kipeytymistä.

VetteMan 09.02.2009 20:58

Kyllä paikalle ainakin tulen. Mahdollisesti myös ajamaan jos ei muuten porukkaa radalle riitä.

Kurkis 10.02.2009 10:37

Vielä mahtuu mukaan. Ei muuta kuin ilmottautumisia kehiin.

ToniH 10.02.2009 12:56

Quote:

Originally Posted by V-P
Kait mä tulen kuitenkin katsomaan, jos siellä olisi joku konsti, jolla niillä pystyisi ajamaan ilman kylkien yletöntä kipeytymistä.

Homma johtuu siitä, että lihakset irtoilevat kylkiluista kun luuranko pääsee liikkumaan kropan sisällä mutta tiukka karting-penkki pitää lihat paikallaan. Jonkinmoinen kevyt revähtymä siis, voi olla helvatin kauan kipee.

Siksi kartingkuskit käyttävät ongelmaan kehitettyjä liivejä. Vähän kuin korsettia. Näitä saa karting-kaupoista.

Vanhan ajan ratkaisu tuohon oli ottaa muoviämpäri ja leikata siitä pohja veks ja pääläri halki. Tämä sitten teipillä kroppaan. Ämpäri pääsee liukumaan pikkusen penkissä jolloin vääntö ei kohdistu kroppaan. Huom! sanka tietty veks kanssa :D

Kurkis 10.02.2009 17:00

Suzukartissa on tarjolla pehmusteita ettei hoikemmat, kuten VP, heilu valtoimenaan penkin laidasta toiseen. Ongelmana on pehmusteiden paikallaan pysyminen, joten jos tuntee tarvetta, niin kannattaa ottaa roudarin teippiä mukaan.

pirre 10.02.2009 17:04

Lahdesta kaksi luunkovaa ratin kääntäjää :cool:

Moppe90 10.02.2009 17:12

Tunnetusti tiukkaa vääntöä luvassa, oliskohan loppuviikosta vapaiden harkkojen paikka ku Suzukartti tuossa firman takapihalla....:-k
Vai olikosenyt niin et lahjattomat reenaa....;)

Dalton 10.02.2009 19:02

Onko eteläisestä Suomesta lähtiöitä, jos niin voisin harkita? ToniH, LT5 yms?

Jarmo79 11.02.2009 00:07

Tarvitseekos olla CCoF:n jäsen, että pääsee poken ohi :)? Lähinnä siis tuota kartingia mietin. Paikkaa en varaa, mutta jos paikalle pääsisi kuikuilemaan ja voisihan tuota harkita rattiinkin hyppäämistä, jos autoja riittää.

Jarmo

VetteMan 11.02.2009 00:15

Toki kartingia voi tulla ajamaan vaikka ei jäsen olekkaan. Jokainen kun itse ajonsa maksaa.
Samalla voi vaikka liittyä jäseneksi, sitten lähteä saunailtaan ja osallistua kerhon muihin tulevan vuoden tapahtumiin!

Jarmo79 11.02.2009 00:31

Quote:

Originally Posted by VetteMan
Toki kartingia voi tulla ajamaan vaikka ei jäsen olekkaan. Jokainen kun itse ajonsa maksaa.
Samalla voi vaikka liittyä jäseneksi, sitten lähteä saunailtaan ja osallistua kerhon muihin tulevan vuoden tapahtumiin!

Ok. Kiitokset selvennyksestä. Luulin, että tuossa oli ratavaraus tehty, kun sen ainoan kerran kun olen ollut itse ajamassa, oli rata varattu ainoastaan meidän käyttöön.

Täällä on jonkin verran ollut puhetta tuosta klubiin liittymisestä (ja eroamisestakin) ja liittymisen vaikeudesta jne. Näihin olisi mukava saada selvyyttä ja myöskin tietoa, että mitä jäsenmaksulla saa ja millä jäsenyyden voi todistaa (osa ei ole kuulemma saanut jäsenkorttia).

Tuonne ensi kesän isoon kokoontumiseen ei ilmeisestikään pääse, jos ei ole jäsen ja perillä voi sitten liittyä jäseneksi. Saako sapuskoista jäsenet alennusta? Pääseekö tuonne mies tai naispuolista avecia mukaan?

Erinäistä juttua em. ihmettelyistä olen jo kuullut ja lueskellut, mutta näihin olisi mukava saada selvyyttä. Joo... menee jo OT:ksi, sorry.

Jarmo

VetteMan 11.02.2009 01:19

Niin myös nyt on rata varattu meille ja ajetaan oma kisa siellä.

Liittyminen pitäisi onnistua kerhon nettisivujen kautta, josta ne ohjautuu nykyiselle sihteerille. (Jussi Törö)
Välillä ilmeiseti ollut ongelmia viestien etenemisessä..

Myös tapahtumissa voi liittyä ja maksaa jäsenmaksun 25euroa.
Silloin jäsentiedot kirjataan paperille, toimitetaan sihteerille ja sitä kautta jäsenrekisteriin. Maksaneet jäsenet voidaan tapahtumissa tarkistaa myös jäsenluettelosta jos ei jäsenkorttia vielä ole tullut.

Jäsenmaksulla saa monenlaisia etuja tapahtumissa, sekä myös muitakin alennuksia. Kannattaa seurata aina vuoden tapahtumakalenteria.

-Vähintään 2 ilmaiset ratapäivät on ollut vuodessa
(Alastaron ratapäivillä on tosin parina kertana kerätty maksu varttimailin ajanmittauskalustoa maksamista varten)

-Vuosikokoontumisessa ilmainen ruokailu illalla, sekä monesti ollut bändikin paikalla. Myös avecille.

-Ratapäivien yhteydessä syksyllä sauna, sekä iltapala/majoitus edulliseen hintaan

-Kevään näyttelyihin jäsenkortilla saa alennuksen (FHRA jäsenkerho jäsen)

-Spinnerin tilauksesta alennuksen

Pikaisesti mitä nyt mieleen tuli..
Tästä kyllä vois kohta tehdä jo oman topicin :D

ZR1 11.02.2009 10:23

Saunaan voisi lähteä illalla, jos innostuu Tampereelle ajelemaan. Voisi samalla ostaa vaikka pyyhkeen. Tuo oli siis 18:00->

Kurkis 11.02.2009 10:40

Kyllä saunominen alkaa Hotelli Rosendahlilla 18.00 ja päättyy 21.00

Masa 14.02.2009 11:03

Voe hitto ku jo viime vuonna päätin , että ens kerralla tänne tullaan , mutta nyt ei vaan pääse taaskaan...jos ens vuonna :rolleyes:.

Jarmo79 14.02.2009 19:06

Kiitokset vaan osallistujille :salut:. Jyvät erottui akanoista, mutta hauskaa oli :). Sorry V-P kolarista:oops:.

Jarmo

V-P 14.02.2009 19:41

Quote:

Originally Posted by Jarmo79
Kiitokset vaan osallistujille :salut:. Jyvät erottui akanoista, mutta hauskaa oli :). Sorry V-P kolarista:oops:.

Jarmo

Taisi sattua kaksi jäärää yhteen. Mä yritin vähän kostaa kolistelua takapyörään silleen, että ajoin niin ulkolinjaa että sun olisi ollut pakko nostaa siellä ulkokurvin puolella, mutta noi autot sitten takertu toisiinsa, ja molempien ajot meni pilalle. Sorry! :(
Ilmeisesti meistä kumpikaan ei olisi ehjälläkään ajolla ollut podiumilla, joten eiköhän panna elämänkokemuksen karttumiseksi mokoma. Mutta ihan niinkuin sanoit, ajamaan olisi päässyt enemmän jos ei olisi kolaroitu. Että sen verran vahinkoa siitä tuli.:neutral:

anne 15.02.2009 09:30

Kiitokset kaikille, etenkin ippelle kyyditsemisestä. Hauskaa oli. Mitä se oli? ;)

CC-5 15.02.2009 10:45

Quote:

Originally Posted by anne
Kiitokset kaikille, etenkin ippelle kyyditsemisestä. Hauskaa oli. Mitä se oli? ;)

Samoin!Oli Oli vai Miten se meni? JeP!Kiitokset Kuskille joka jaksoi veivata rattia loppuun asti

J.J 15.02.2009 15:14

Quote:

Originally Posted by CC-5
Samoin!Oli Oli vai Miten se meni? JeP!Kiitokset Kuskille joka jaksoi veivata rattia loppuun asti

Onko jätkät mesonu??

janiv 15.02.2009 17:32

En mie oikeen ymmärrä tommosta kilvanajoa, että jos miulla on melkeen koko kisan paras kierrosaika, niin mie sijotun sitten kuitenkin toisiks viimiseks:confused::rolleyes: Vaan onpahan kädet kipeet. Ihankuin ois punnertanu 1000 punnerrusta ja vetäny yhtä paljon leukaa.

Kotimatkahan sujui aika nopeasti ja rauhalliseti, kun matkustajat nukkuivat, oli pimeää ja tiet tyhjät. Tällaista löytyi GPS:n logista 15.2.2009 01:52:17 228 km/h:p

Rambe 15.02.2009 23:43

harmi kun joutu lähteen liian aikasin kotiin,rupes tapahtumaan jänniä asioita heti mun katoomisen jälkeen.emmä kyllä meirän porukasta kellää mutkaa nähny,joten voi päätellä ettei tuossa baarissa kukaan käynykkää...:rolleyes:

http://www.iltalehti.fi/tampere/2009...91947_te.shtml

Jardze 16.02.2009 00:11

Quote:

Originally Posted by rambe
harmi kun joutu lähteen liian aikasin kotiin,rupes tapahtumaan jänniä asioita heti mun katoomisen jälkeen.emmä kyllä meirän porukasta kellää mutkaa nähny,joten voi päätellä ettei tuossa baarissa kukaan käynykkää...:rolleyes:

http://www.iltalehti.fi/tampere/2009...91947_te.shtml

Varmaan ihan lupakin tuohon aseeseen :confused: Tämän siitä saa kun eivät ole kieltäneet noita aseita [-X

Wormie 16.02.2009 03:28

Quote:

Originally Posted by Jardze
Varmaan ihan lupakin tuohon aseeseen :confused: Tämän siitä saa kun eivät ole kieltäneet noita aseita [-X

Ei kai tätä tartte jauhaa enää uudestaan? =; ](*,)

Moppe90 16.02.2009 13:14

Kiva oli veivata koko rahan edestä, vaikka ei tullu taktikointi edes mieleenkään alkuerissä....;)

Ja taas tuliaisina pysti kaappiin tietty..:)

VetteMan 16.02.2009 13:45

Hauskaa oli ja kovaa mentiin :D Kyljet vähän kipeenä ja eilen oli pääkin vähäsen ;)

anne 16.02.2009 15:19

1 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by VetteMan
Hauskaa oli ja kovaa mentiin :D Kyljet vähän kipeenä ja eilen oli pääkin vähäsen ;)

No kukapa ei ois kipeenä jo tästä!

Paavon pikkupikkuburger:)

All times are GMT +3. The time now is 07:57.