![]() |
Vakavaa hieromista.
Ja mä kun luulin että olisin joku autohieromisen jeesus... Tämä kaveri on niin vakavissaan että ei tätä juttua voinut laitaa hiekkalaatikko osastolle alkuunkaan...
Mihinkään muuhun en ota kantaa paitsi tuohon vahaus hommaan ( Tässä hieromisessa GJ:kin kalpenee!! ) Olisko Zainoakin ollut reilut 50-kierrosta + muut Presidenttilitkut :o KIPEE HIEROJA!!!!! http://www.detailingworld.co.uk/foru...ad.php?t=81391 |
Moneen ehditty lukemaan.. Hienoa työtä..
|
Se GJ tais postata ton jo aiemmin tänne. Tota se on parhaimmillaan. Ei yhtä nutter, mutta lähes tulkoon on tää:
http://www.autopia.org/forum/pro-det...-rickrack.html |
Ilmeisesti toi jamppa ei ole koskaan kuullut miten vappu menee wauxhaullin kanssa...:rolleyes:
|
Tollasen hieromisen ymmärtää hyvin jos kyseessä on joku arvoauto jota säilytetään aina tallissa eikä ajeta koskaan, mut johonkin käyttikseen toi on 80% hukkaan heitettyä aikaa. Ajat sen kuralammikkoon kerran ja aloitat koko homman alusta.
No joo nouseehan kunto tossa sivutuotteena. |
Quote:
No jos se hierominen on verissä, niin tuskin tulee ajatelleeksi mitään vesilammikkoon ajamisia. Autonhoito on kauneinta mitä mies (ja nainen) voi autolleen tehdä. |
Jos ei se kulje, vahaa se.:D
|
Quote:
Olen ihan samaa mieltä. |
Hypoteesi: Olet maailman paras auton detaljoija. Asiakkaallasi on Bugatti ja miljardi omaisuus. Öky tuo autosi "hoitoon". Teet asiakkaalle 8 päivää hommia niska limassa ja auto on kuin uusi. Menee viikko ja sama poka tuo kärryn takasin yltä päältä paskaisena. Sama homma alusta. Tämä sama rotaatio jatkuu 80 vuotta.
Mitä eroa tässä on siihen että siivooko nekrujen limat assan vessan lattialta? Tiiliskiviä huoneen nurkasta toiseen? Mitä kohtaa en ymmärtänyt? |
Quote:
Palkka? Kuhan tarpeeksi maksetaan voin vaikka paskaa lapioida..:mrgreen: |
Jos kuuluu niihin jotka harvemmin jaksaa hinkata niin tän kundin voi kutsua paikanpäälle tekemään: http://belladetailing.com/
Sitä voi sitten ite istua aurinkotuolissa ja siemailla GT:tä kun auto kaunistuu. |
Quote:
No ei se nyt ihan yhtä kova homma ole, kun on kunnon 'pohjat' alla. Hyvän vahauksen jälkeen se kurapaska lähtee melkein pelkällä painepesurilla vähän ruiskaisemalla. Kunhan ei käytä liuotinpesuainetta ;) |
Quote:
Ja mitä väliä? Jos itseä alkaa nakertamaan se rikkaan pojan bugatti, niin sitten ei ole mitään muuta kuin kateellisuudesta kyse. Hyvää palkkaa vastaan silittelen samaa autoa vaikka koko loppu elämäni. Yks Bugatti vai jono vanhoja haasteellisia Ladoja? Ihan oma valinta. |
Joku näistä himokiillottajista enkuissa otti pitkälti toistakynmentätuhatta per "autonpesu". Eikä varmasti ole edes kallein.
Hmm... 80 vuotta ja 9kk vuodesta töitä, 1 auto per vk ja á 15000e = 43.200.000 euroa. Kyllä mä tolla liksalla voisin autoja pestä ihan mutisematta. Palkkaisin ehkä jonkun muun ajamaan mun nurtsinkin. ;) |
Quote:
Toxicille varmaan liian vähän :rolleyes: |
Quote:
Veikkaan että jos Toxic rupeisi noilla hinnoilla suomessa hipelöimään autoja niin saisi hipelöidä vain omia vehkeitään (autoaan). Ei taida Suomesta löytyä markkinoita "toistakymmentätuhatta per puunaus" operaatioille. Ymmärrän kyllä auton puunailua, mutta kyllähän jossain menee järjellisen toiminnan raja. Itse en ole kovin aktiivinen puunailija, en auton enkä kotini suhteen. Itseni nyt yritän kuurata ainakin kerran vuorokaudessa. |
Quote:
Järki sanoo periaatteessa, että ei puhuttu välttämättä Suomen markkinoista. ToniH viittasi viestillään Englantiin, siellä niitä Bentleyta on joka lähtöön ja maksavia asiakkaita kanssa. |
Niin, mitä järkeä on edes pestä autoa esim talvella... Paskaantuu saman tien kuitenkin.
Tästä huolimatta hinkaan ja runkaan käyttikset ym huusit 24/7 Sekopää mikä sekopää....:rolleyes: |
Quote:
Sitä mä oon koittanut kans sanoa:D Mutta mä tekisin kanssa kunnon korvauksesta vaikka pelkästään assan vessan siivousta. |
Quote:
|
Mä vähän veikkaan että maailmassa on vähän niitä jotka maksavat 15000 egee auton pesusta. On se raha meinaan niin vaikeasti saatavilla tuolla maailmalla. Varsinkin ne joilla sitä fyrkkaa on ovat yleensä ihan helvetinmoisia kitupiikkejä.
Mutta oishan toi kaunis ajatuksena saada 43.200.000 euroa siitä minkä perus afrikkalainen tekee 4,3 eurolla. :lol: |
Quote:
Sciroccoa ei pesty yli kuukauteen :salut: |
Quote:
|
Quote:
![]() Tämä se vaan sopii jokaa kohtaan :D |
| All times are GMT +3. The time now is 07:29. |