FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C6 (vuosimallit 2005-2013) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Uusi C6 Corvette museolla!!! (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=134)

groovyjay 08.03.2004 14:06

Uusi C6 Corvette museolla!!!

Eka kuvat, kuinka keltainen C6 teki debyytin Corvette Museolle, hyvat vertailu kuvat C5:n kanssa....

groovyjay 08.03.2004 14:13

Tassa viela yksi lisaa:

T72 08.03.2004 14:49

Mä tykkään, nätimpi se on kuin C4 tai C5 (jotka nekin on ihan ok, ei herneitä nenään... :razz: ).

Finnshark 08.03.2004 14:54

Silmä alkaa turtua... Ihan hyvältähän se näyttää... Mutta, mikä on tuo antenni katolla? :shock: Navigointilaite? :?:

groovyjay 08.03.2004 15:40

Quote:

Originally Posted by T72
Mä tykkään, nätimpi se on kuin C4 tai C5 (jotka nekin on ihan ok, ei herneitä nenään... :razz: ).

Mulla meni jo pari palkoa :wink: :wink: :wink: , mun mielesta toi on keulan ja peran osalta taysin epasopusuhtainen... :!:

groovyjay 08.03.2004 15:40

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Silmä alkaa turtua... Ihan hyvältähän se näyttää... Mutta, mikä on tuo antenni katolla? :shock: Navigointilaite? :?:

Joo, tohon sopis muuten uuden BMW se hain eva antenni hienosti :shock:

Harri -76 08.03.2004 15:54

Kyl silmä tosissaan alkaa turtumaan ja onhan se aivan sika hyvän näköinen!Tosin itselleni jos tollainen siunaantuis niin isommat nakit alle ja samoin vanteet sekä madallus :!: Istuu hieman liian korkealla...Hummer :?:

Harri -76 08.03.2004 15:56

Ois muuten hyvän näköinen jos noi ritilät edestä ja takaa toi musta muovihässäkkä malattasi hopealla tos keltases versios :peace:

groovyjay 08.03.2004 16:11

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Kyl silmä tosissaan alkaa turtumaan ja onhan se aivan sika hyvän näköinen!Tosin itselleni jos tollainen siunaantuis niin isommat nakit alle ja samoin vanteet sekä madallus :!: Istuu hieman liian korkealla...Hummer :?:

Autossa on jo vakiona 18" edessa ja 19" takana ja silti ne nayttaa aivan liian snadeilta. Autoa sais madaltaa ainakin metrin, etta noi lokarin kaaret tulis edes hiukan lahemmas renkaan pintaa... :wink:

groovyjay 08.03.2004 16:13

Quote:

Ois muuten hyvän näköinen jos noi ritilät edestä ja takaa toi musta muovihässäkkä malattasi hopealla tos keltases versios :peace:

Vois olla ihan ok idea. C5 ja C6 suunnittelijat taitaa olla jotain ABS muovi-fetisseja... Jos ton mustan takabiitin maalais korin variseks, niin en uskalla edes kuvitella kuinka ISOLTA toi per*e silloin nayttais!!! :hahano:

Finnshark 09.03.2004 08:33

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Quote:

Vois olla ihan ok idea. C5 ja C6 suunnittelijat taitaa olla jotain ABS muovi-fetisseja... Jos ton mustan takabiitin maalais korin variseks, niin en uskalla edes kuvitella kuinka ISOLTA toi per*e silloin nayttais!!! :hahano:

Olen miettinyt aivan samaa... En pidä tuosta muovilookista, mutta tuskin se on paljon parempi korinvärisenäkään... Hmm... Hiilikuitu voisi sopia... :shock: Tuning.... :???:

Harri -76 09.03.2004 09:14

Onhan toi uusien vettetjen harrastelu hieman sellaiseen eurotuuninkiin viittaavaa :!: Ei pdä hermostua! Se vaan tulee mieleen kun selailee noit sivui mis myydään kaikkee sälää c5:een :wink: Mut saahan niit hyvännäkäöisiä vehkeit niin monella tavalla!

groovyjay 09.03.2004 18:38

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Olen miettinyt aivan samaa... En pidä tuosta muovilookista, mutta tuskin se on paljon parempi korinvärisenäkään... Hmm... Hiilikuitu voisi sopia... :shock: Tuning.... :???:

Hiilikuitu oiskin sopinut hyvin tohon kohtaan, varmaan muutamat aftermarket osa valmistajat ajattelevat ihan samaa :wink:

groovyjay 09.03.2004 18:40

Quote:

Onhan toi uusien vettetjen harrastelu hieman sellaiseen eurotuuninkiin viittaavaa :!: Ei pdä hermostua! Se vaan tulee mieleen kun selailee noit sivui mis myydään kaikkee sälää c5:een :wink: Mut saahan niit hyvännäkäöisiä vehkeit niin monella tavalla!

Se on mun mielesta hieno puoli Corvetteissa, etta niita on joka lahtoon ja jokaiselle loytyy oma tyyli harrastaa corvetteja, toinen tekee taydellisen frame offin C1:seen ja toinen liimaa Corvette tarran takalasiin, ja molemmat varmasti yhta ylpeita Corvetten omistajia! :wink:

Harri -76 09.03.2004 20:56

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Quote:

Se on mun mielesta hieno puoli Corvetteissa, etta niita on joka lahtoon ja jokaiselle loytyy oma tyyli harrastaa corvetteja, toinen tekee taydellisen frame offin C1:seen ja toinen liimaa Corvette tarran takalasiin, ja molemmat varmasti yhta ylpeita Corvetten omistajia! :wink:

Toisaalta toi on just se pointti joka tekee täst vetteharrastuksest niin mielenkiintoista ja hyvän harraste pelin :!: :!: :!:

groovyjay 10.03.2004 13:36

Quote:

Toisaalta toi on just se pointti joka tekee täst vetteharrastuksest niin mielenkiintoista ja hyvän harraste pelin :!: :!: :!:

Niin on!!! :yes:

All times are GMT +3. The time now is 09:07.