![]() |
Eka Corvette
Tuli se auto hommattua viimeinkin. Laivassa on tulossa juhannukseksi late C4:nen.
Sumarihan tuohon täytyy asentaa ja se ei tälläiselle sähkö amatöörille ole ihan ok juttu, et olisko seudulla apumiestä moiseen asennukseen? Eihän tuohon muuta käsittääkseni joudu tekemään? Avattaressa on auton kuva sitä kaipaaville. |
Onnittelut Corvette ostosta!
Kyllähän sitä auttamaan voin tulla, tiedä sitten onko minusta niin apua sähköjen kanssa, mutta voin ainakin pähkäilemään tulla! ;) Lisää kuvia tuosta pirssistä saa tänne myös laittaa! :cool: |
Onnittelut! Nyt vaan sormet ristiin ja toivelistalle piiitkä kesä :D
Lisää kuviakin saa toki laittaa ;) |
Quote:
Mistä maasta auto tulee? Sivuvilkut pitää ainakin laittaa ja takapuskurissa olevasta heijastimesta ottaa polttimo pois punaisen valon kohdalta. Jos maa, josta auto tulee on "vääränpuoleinen" liikenne niin myös umpiot ajovaloihin pitää vaihtaa. |
Onnea! Hyvä valinta. Minkä vuotinen?
|
Näyttää ihan '96 CE:ltä? Jos on niin on ihan super kuul auto! :cool: Jos ei, niin hieno se on joka tapauksessa. Onnea hankinnasta!
|
Onneksi olkoon!
Ei muuta kuin kilpiin ja ajoooon!!:cool: :cool: :cool: |
Miehen pittää tehä, mitä miehen pittää tehä:salut: :thumrigh:
|
Quote:
Onnea. Jos 93 tai uudempi niin todellakin tuo takasumari. Äläkä unohda takasumarin katkaisimeen merkkivaloa. |
Onnea uudelle hankinnalle! Mulla ainakin palaa punaiset äärivalot sivuissa ja tulee palamaan niin kauan kun henki pihisee;)
C4? Kuvia! Nyt kannattaa varauksella "kaverit" ottaa: Aamulla oli tullu viesti mulle puhelimeen: "Ai muuten onko sulla niin pieni kyrpä et sun pitää jatkuvasti lähettää kuvia sun paska autosta" Kylläpä nauratti kateellisen kommentti. Jos joku saa ton tyypin kiinni niin puhelin numero on: 040 7290487 Saa kysyä sit autosta , täällä vain vuoden kokemus mut täällä huippu vinkkejä tulee varmasti kun on hyviä tyyppejä. |
1 Attachment(s)
Attachment 8936
Helmen olin ostavinani, maahan juurtunutta pashaa odotellen... CE:n aitoutta en vielä tiedä, Vin antaa -95 Merkit, penkit, vanteet ja jarrusatulat on CE:n mutta voipi olla klooni. |
Wroom wroom! Onnea! :cool:
|
Onnittelut ja ...
tervetuloa mukavan harrastuksen pariin. :D
|
Quote:
Laita Vin mulle Yv:nä niin voin vilkaista mitä GM:n tiedot autosta sanoo |
Kiitos J.J
Valitettavasti auto on klooni. Ei sitä mulle kyllä CE:nä myytykkään.
Väri on ollut alunperin viininpunainen joten ei se minusta huonompaan suuntaan ole menny:p |
Klooni tai ei, niin hyvältä näyttää joka tapauksessa! :cool:
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:07. |