![]() |
c3 pesu/tiivisteet
1 Attachment(s)
mistä lähtis etsimään takalasin tiivistettä tohon ce-82 vetteen muut jo on ?
(pesuhallin keltasessa kyltissä lukee "ei saa poistua autosta pesun aikana"):shaking2: |
Quote:
Räjähdänkö minä tuosta naarmutuskoneesta vai räjähtääkö C63? Kumpi saa kunnian? |
ka-boom! :(
|
Nooooooouuuuuuuuu!!!](*,)](*,)](*,)
|
Quote:
Joissakin harjallisissa pesukoneissa saa valittua harjattoman pesun ;) |
Quote:
http://www.keenparts.com/pages/detai...=460251&PL=103 Poppamieheen yhteyttä. |
Ecklersillä on hieman kalliimpi:
http://www.ecklers.com/product.asp?p...1&dept_id=1517 Mutta tosiaan, olet ottanut kuvan autonpesuautomaatista. Olet kyllä guru photoshoppaamisessa kun olet saanut Corveten shopattua noin hyvin tuohon kuvaan :rolleyes: Kukaanhan ei pese Corvetteaan automaatissa, ei ainakaan suomessa. Eihän.. |
Saakohan C3:sta mitenkään niin tiivistä että kestäisi konepesun... Parempi tiskata vaan käsin ja hellävaraisesti. ;)
Jos tuo takalasin tiiviste ei kestä sadetta tai käsinpesuakaan niin uusia saa ainakin Zipiltä ja Ecklersiltä: ZIP, Rear window hatch weather strip Ecklers, Rear Window Hatch Weather Strip Edit: Olin näköjään hitaampi kuin muut... |
Quote:
Kyllä mä kävin edellisellä huussilla kerran tuollaisessa harjattomassa pesussa. Tuli vähän kiire kurotella parilla rätillä tuulilasin kulmiin ;) |
no duutsoni jutut sikseen. kyseessä pelkkä kuivaus koneella. pesin käsin ensin..."mainos"TB KOSKENKORVA
|
Quote:
|
Huh, ajattelinkin, että aika karmea kohtalo, jos päätyy harjakoneeseen.. Tais olla kuitenkin aika priima yksilö kyseessä. Toki jos uutta maalia oli auto vailla, niin käyhän sen vanhan pinnan poisto noinkin :cool:
|
Quote:
Tästä vois pitää luennon. 82CE takaikkunan ongelmat on koko CE mallin yksi haaste, johon mä sain kulumaan useamman sataeuroa. Osa CE jengistä on kitannut koko takalasin umpeen jne, koska eivät ole jaksaneet vääntää duunia sen kanssa. Itselle tuli vastaan nuo veden valumiset auton sisälle kanssa ja selvisi muutaman mittauksen jälkeen, että saranat oli kulunut ja lasia ei saanut säädettyä yhtään paremmin jne jne. Uuden takalasin tiivisteen sai muistaakseni corvette americalta. Jos tarvitset tilausnumeroa niin voin kaivaa sen vielä jostain. Mä oon niin nynny jätkä, että en oo kehdannut pistää omia projekti-viestiketjuja tänne Finnsharkkiin, koska nää mun projektit on sen verran minimaalisia. Sen kaiken sijaan naputtelin tonne mun kotisivuille huonolla englannilla tarinoita, enkä tuosta linkistä tohtinut minnekään mainita. Tää aihe nyt koskettaa mua jonkin verran ja tässä on pari kaljaa alla, että uskallan pistää linkin. http://www.luotisuora.net/prgrss/?page=82CE_hatch Btw, aina kannattaa pestä käsin. |
Quote:
Ok, toi on ensinnäkin hemmetinmoinen duuni ja toisekseen projekti taltiointi ja tarinointi on ensiluokkaista! Sais olla enemmänkin noita CE malleja täällä... Hieno homma progress! :cool: |
Onpahan Progress tehny hienoa työtä selvitellessään takaluukkuasiaa.
Hyvä, että on edes jonnekin dokumentoitu.:thumrigh: Millähän tullikoodilla noi osat on menny, kun 10% tullia? Kattelin kuutta eri koodia johon se ehkä sopis ja niissä oli 3,5% tai 4,5% En äkkiseltään löytänyt mitään auton osaa jossa ois ollu yli 4,5% tulli. |
Quote:
Samaa mieltä! Hyvä että on asiaa ihmetelty ja ratkaisukin löytynyt! Hieno dokumentointi myöskin! :cool: |
Quote:
Mm, mulla on noi tullin laput jossain piilohukassa, joten heitin nyt tuon 10%. :D Tuoltahan puuttuu tuo "luukku täydessä toiminnassa"-kuvatkin :D |
Quote:
Finnshark maksoi eräistä osista tullia muistaakseni 3% vaikka oikea tulli on 0%, joka esim. minulle määriteltiin, kun ostin samoja osia ja asiasta mainitsin jo etukäteen. |
Quote:
Tekstiileistä (esim auton matoista) joutuu käsittääkseni maksamaan jotain 10% luokkaa tullia. On nimittäin joskus taannoin minuakin tullivirkailija minulta liian korkeita tulleja perinyt, kun kyse on suuremmista/useista ostoksista asia on täysin eri kuin jonkun yksittäisen kikkareen ollessa kyseessä.. eli mistään 0,5-1% eroista ei jaksa tapella, isommissa jutuissa eri homma tietty. Menee offtopiciksi, joten en viitsi kokemuksia niistä tähän laitella. |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 10:25. |