![]() |
22052010
Kiihdyttelyn ystäville, kuskit/katsojat.
Otsikon mukaisena ajankohtana on sit tiedossa taas kiihdyttelyä Kiikalassa, halukkaat voi ilmottautua tähän viestiketjuun. Ajattelin laittaa tämän nyt ajoissa et kerkee ainakin suunnitella menot sen mukaan jos on tarvetta. Otetaan ilmoitus järjestyksessä 15 ensimmäistä. Tämän kuluvan vuoden kiihdytyspäivän osanoton johdosta on käyttämättä vielä noita ilmaisia sisäänpääsyjä jonkun verran. Ensimmäisenä on jo kesällä ilmoittautunut TAPIO, joten siitä lähdetään. Otetaan sitten vetet ensin ja jos tarvii niin muita harraste autoja. Ilmoittelen myöhemmin päivän ohjelmasta lisää kunhan se selviää. |
Ilmoittaudun.
|
Merkattu kalenteriin. Yleisöksi.
|
Ilmoittaudun mukaan.
1. TAPIO 2. Macho 3. Yorcci :oops: Hyvä Masa, että olet tarkkana! |
4. janiv
|
5. Masa
|
6. T72
|
Onkos tämä eri juttu siis kuin street slide? 8
|
PUU-7 (eli seniili seiska, jos et golffaa forget)
|
Mä 8
|
Maybe in da katsomo. :cool:
|
Quote:
|
Quote:
Muijan jopolla tai HKL:n sinisellä :confused: Ei tiedä vielä. :) |
Quote:
|
Quote:
No mukana kun peräpukama...täytyyhän sitä antautua uusille LSille jotta pääsevät kyykyttämään museovehkeen ojaan... |
Quote:
|
Kaipa sitä vois rykäsyn joskus edes koittaa tolla pulkalla, kun vihdoin kaikki pitäis olla ok. Mikäs numero se sit on?:rolleyes:
|
Quote:
Veikkaisin kymppiä ;) |
^^ Ite sain ykstoista, mut kukas niitä nyt laskemaan :D
|
Katsojia sitten tuskin lasketaan. Veikkasin näin. :cool: Eihän me tulla sinne ajamaan, mutta häiritsemään hyvinkin.
|
Nyt on pakko pistää järjestykseen osanottajat.
Ilmoittautumalla saa ilmaisen sisäänpääsyn alueelle, ainakin aluksi. 1 TAPIO 2 MACHO 3 MIKKO. 4 YORCCI 5 JANIV 6 MASA 7 T 72 8 ZL 1 9 PUU-1 10 GROOVYJAY 11 CORVETTE63 12 OBELIX Onneksi ollaan hyvissä ajoin liikkeellä. |
Tarkoitus on pitää kaikki tasavertaisina, koska alueelle on sisäänpääsymaksu niin saakoon sen halukkaat ilmaiseksi, olkoon sitten ajamassa tahi
katsomassa / kuvaamassa. Kevääseen mennessä on kuitenkin tulossa peruutuksia syystä tai toisesta, joten vaihtoja osallistujiin tapahtuu ja halukkaat pääsee mukaan. |
Quote:
Sinulla on tosi hyvä muisti! :-) Joo, nyt koitetaan, miten nopeasti tai hitaasti museokatiska menee varttimailin. Joku saa lainata kypärän ja muita suojavarusteita. |
Vielä taitaa mahtua mukaan, joten osallistun.
|
Paljos se ajaminen maksaa, kun en enää muista. Mitä vaatimuksia autolle/kuskille?
|
Quote:
|
Quote:
Ekasta viestistä ymmärsin , että ei maksais mitään ? Tai vaikka maksaiskin , niin ei se montaa kymppiä ole... |
Quote:
Sori OT mutta mua naurattaa aina toi sun avattaren kuva joka kerta:D |
Itse itselleni vastaten. Viime vuonna näyttää olleen liput 10 €, kiihdytys 20 €. Eiköhän se oo samaa hintaluokkaa tänäkin vuonna. Onneks olin viime vuonna Wolkkarilla, kun ois hävettäny olla yksikseen Vetellä ;)
|
Mä taidan tulla dieselillä vähän testaamaan :p
|
Quote:
;) |
Mukana jos oli vielä tilaa
|
Jos tuntuu, että tulee täyteen, niin mun paikan saa heti hyötykäyttöön. Pirrelle vaikka.
|
Lisätään vielä nämä
13 RAITSA 14 POWERKING 15 PIRRE Ilmoittelen sitten ohjelmasta kunhan saan tarkempia tietoja. |
Quote:
Perun, auto palasina. :rolleyes: |
Quote:
voisin ottaa sun paikan :) |
Quote:
Selevähän tuo, kirjattu ylös. |
Tavoitteena on 20 sekunnin alitus!!! :cool:
|
Mulla on tavoitteena ehjin yokein kotiin.:)
|
Quote:
Ei nyt kannata ihan mahdottomia haaveilla... ;) |
No hyvä on, täytyy ottaa traileri mukaan.:cool:
|
Onkos mitään aikataulua vielä tiedossa? Tietää, että tarviiko ottaa makuupussia mukaan, kun on toi dynopäiväkin silloin perjantaina...
|
VW-OPEN la 22.5. Kiikalan lentokeskus 9-17. 1/4 mile kiihdytysajoa omalla autolla tai moottoripyörällä, rompetori, puffetti jne... ajoaikaa 10-16 non-stop.
Tässä on tämänhetkinen info, kunhan saan Le Mans tour III:sen asiat järjestykseen niin laittelen tarkennuksia. |
Juuri "VCC:n Duracell-pupulta" saamamme tiedon mukaan ilmaiseen sisäänpääsyyn aluelle riittää, että saapuu paikalle Corvette-merkkisellä autolla.
Kiihdyttelemään haluaville tietenkin katsastus ja ajomaksu kuten aiemminkin on ollut puhetta, mutta alueelle tuleville ei ole enää rajoitettua "ilmaiskiintiötä". |
Pahus en pääse, kun tuli 80v kemut:study:
|
Quote:
No on sulle kertynyt ikää :bigsmurf: viime näkemästä :confused: |
Quote:
Näyttikin olevan varattuna samalle vkl autokilpailu Alastarolla, huomasinkin sen vasta nyt. Menee la valmistellessa ja testaillessa su kisaan, eli en ole näiltänäkymin paikalla. |
Moro!
Joudun perumaan tämän tapahtumaosallistumisen: katiska on nippanappa ajokunnossa, mutta kone rökeltää pahan kuuloisesti 5.500 RPM kohdalla täyskaasulla ajettaessa. Veto loppuu ja kone pätkii pahasti yläkierroksilla. Puhtia pitäisi riittää 7.200 RPM saakka, mutta kun ei toimi, niin ei toimi. Onko kellään ideoita, mistä vikaa kannattaisi alkaa selvittämään? |
Quote:
Meneekö laihalle ylärekisterissä? oletko A/F ratiota tarkkaillut? |
MSD puuttuu, tilalla blueprintattu orggis-jakaja hipo-kärjillä, jonka on todettu toimivan OK tuonne mainituille kierroksille saakka.
Seoksista ei ole tietoa, ne pitäisi tsekata. |
| All times are GMT +3. The time now is 11:32. |