![]() |
Zip ja Summit
Osia olisin taas tilaamassa kun kontti on pikkuhiljaa lähdössä.
Tarviiko ketään mitään? |
Summitilta tarttis tavaraa. Bulldog's, sulla on privaboxi täynnä...
|
Quote:
tarvii ;) |
Quote:
Pitäis olla hoidossa... taas kerran. :D |
Sun message box taitaa olla täynnä. Hihkase vaan molemmat imusarjat pois...
|
Quote:
HIENOA..........mutta tarvis muutaman pikku osan lisää summitilta ;) laitan vaikka tarkemmin yyveetä !!! |
juu sulla on purkki täynnä. Mulla tulis ~3tuotetta listaan.
|
taas mahtuu... MÄ TARVIIN LISÄÄ TILAA!! ;)
|
YV:tä laitettu.
|
Quote:
Hei hei hei, sun autohan on täydellinen, ei se mitään lisäosia tai päivityksiä kaipaa. ;) |
No jotain ihan pientä kivaa...
|
Quote:
Isolohkostahan oli puhe.....:cool: :sunny: |
Quote:
Yeah right :rolleyes: ... |
vielä kerkee. Yritän saada tilaukset lähtemään alkuviikosta.
|
Quote:
no niin yyyyyveeetä pukattu josko joulu tulis sitten uudestaan keväällä :santa::-\" |
Tilaus siirtyy joulun jälkeen.
Tossa pari juttua on vielä ilmassa... Eli vielä kerkee. |
Tänään illalla lähtee tilaukset menemään.
Eli jos vielä joku jotain tarviin niin hop hop... |
Quote:
Panin sulle postia just . |
Quote:
|
Mikäs tämän tilanne on?
|
Quote:
Osat on kontissa ja kontti merellä. Pitäis varmaan vähän laskeskella ja pummata rahoja osia tilanneilta... Ja uudet tilaukset pitäis pistää menemään. Seuraavan kontin joudun ottamaan tässä melko pian. Eli onkos jollain jotain tarpeita kyseisistä virmoista? |
Quote:
Löytyyks kristallipalloa mistä näkee koska kurssi ois taas 1.50 tasolla? |
Quote:
Toihan on helppo, eiks sen joka jätkä tiedä... ;) |
Niin mites oli, tarviko kukaan muu mitään, pistän tilauksia pikkuhiljaa vetämään?
|
Ens viikolla tilausta vetämään, vielä kerkee mukaan kimppaan.
|
viikonloppuna laitan kimppatilaukset vetämään.
Jos vielä joku haluaa mukaan niin nyt rupee olee kiire... ;) |
YV lähti.
|
Quote:
Juu yyyveetä lähti! |
Vastailtu kaikille.
|
Yyveetä nakkasin toivottavasti vielä kerkee?:-k
|
Quote:
|
![]() Niin ja Bulldog`s vielä sen verran että jos satut pystyyn hommaamaan tämmösen thermostat housingin niin kelpaisi kanssa:D US-parts nosti kädet pystöön.. tuossa tpis miniram versiossa pultin reiät silleen 90 astetta erit kuin missään muussa välikannessa:study: kun muihin välikansiin käy vakio termarinkoppa...:confused: Edit: aiheesta lisää.. http://finnshark.com/forum/showthrea...t=15276&page=2 |
mikäs on tilanne täällä ahtaajatkin on töissään taas...
|
Quote:
Sori tää on mennyt täysin ohi. Tilanne on sellainen että eka kontti tuli vihdoin kotio (Ei kiitos ahtaajien...kele) Ja se on osin purettu viime yönä ja tänään loput. Ahtaajat sotki aikataulut senverran pahasti, että en uskalla luvata tarkkaa aikaa miten saan osat järkkäiltyä, olen nääs reissussa. Ne kenelle tuli ekassa kontissa tavaraa ja jolla on OIKEASTI kiire, niin ottakaa yhteyttä yv:nä niin kokeilen saada jonkun etsimään palikoita. Itse olen pelipaikalla viimeistään vappuna. Toinen kontti on myös matkalla ja odotetaan saapuvaksi toukokuun puolessavälissä... "hauska" ylläri tuli vielä lakosta... Hapag Lloyd velotti lakosta johtuneet ylimääräiset kontin myöhästymis-kulut multa... Reilu peli on prseestä! |
Quote:
:o Oletko aivan varma, että lakosta johtunut myöhästyminen voidaan veloittaa asiakkaalta :confused: Pyydä korvaus myöhästyneestä kontista.. |
Quote:
Kyllä olen, jos en olisi maksannut, kontti olis pysynyt satamassa... Melko selväksi tuli että he haluavat omansa. Ahtaajilta lienee turha kerjätä rahaa. Tosta oli kuulemma jossain lehdessäkin juttua, tuntuu olevan muillakin tapana. |
Kerkeskö ne kannet kakkos konttiin?
|
joo parempi myöhään kuin ei milloinkaan...
pitäis olla osat autossa paikoillaan ja penkissä harisella 17.5:study: eihän tässä vielä kiire ole;) |
Mikäs tämän tilanne nyt on?
|
Quote:
|
Nyt ollaan vihdoin kotiuduttu.
Ahneen osat oli mielestäni tässä ekassa kontissa. Viikonlopun aikana kaivan kaikki romut esille. Niitä saa myös tulla noutamaan jos aikaa löytyy. |
sait yv:tä
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:24. |