![]() |
*Finnshark winter extravaganza 13.1.2010*
Mitäs jos polkastaisiin uusi vuosi käyntiin pieni muotoisella shark-talk, kahvittelu, limuttelu sessiolla. Ohjelmassa olis vaihtaa uusimmat juorut ja uutiset laatu seurassa. Paikka olis paippisten moottorikahvila ja kellon aika 17.30 eteenpäin. Tapahtumaan on vapaa pääsy. Tervetuloa.
|
Tottahan toki olen potkimassa, tai siis polkaisemassa :cheers:
|
No siellä!!!!!!
|
Jyrkkä ehkä
|
Tiukka kyllä:cool:
|
Saatan ehkä ehdottomasti tulla. :)
|
No hitto taidankin päästä paikalle siirtyneen työreissun ansiosta :D .
|
Quote:
Otanko romut kyytiin? |
Quote:
Ota. |
Quote:
Dämm. Tuli työreissu, en pääsekkään tuleen :( |
Huomenna kaikki paippisiin!
|
Quote:
Oli hieman toiveissa, mutta ei pysty millään ehtimään, kun on työt väärällä puolella Helsinkiä n. sadan kilsan päässä :mad: |
Quote:
Tai Kuopioon ;) |
Quote:
Vielä kauempana kaukana... |
Quote:
Tullaan VTO:n kyydillä, onhan kuumat munkit tilattu.....:sunny: |
Quote:
o. :cool: |
Tulossa
|
Siis tänään!:cool:
|
Quote:
jeps |
Tulossa.
|
Mä tuun kans tutustumaan jengiin,
ja kyllä noi lämpimät munkitkin vetää puoleensa. former67 lupas tulla mun tukihenkilöksi, ujo kun olen. :p |
Quote:
Loistavaa! Meillähän on aina se lumipesu riitti uusille naamoille. Former67 voikin sitten pitää sua kiinni :D |
Mä yritän tulla pilaamaan hyvää seuraa läsnäolollani jos hengissä asti perille pääsee...
|
Kylläpäs oli porukkaa! Ei kaikkien kanssa kerinnyt kunnolla offtopikoimaan, munkit ja pullat tuntui hyvin putoavan taas tarinoinnin ohessa aika kivuttomasti.
Kiitokset kaikille mukana olleille! |
Olipas hauskaa offtopikoida livenä:D
|
olikos edes kesällä koskaan näin montaa osallistujaa
|
Joo hyvät munkit,
eikä porukkakaan ollut hullumpaa. Unohdin tosin antaa pappatunskalle ja forget67:lle ne lumipesut, no ens kerralla sitten ;) Koitin hiukan kysellä josko pks-alueella olisi projekteja tai valmiita autoja joita voisi tulla tsiigaan ja kyseleen tyhmiä, joitain tuli esille, mutta tarkemmin ei tullut mitään sovittua. Eli olisin kiinnostunut tulemaan tallikäynnille, jos jollekkin vaan passaa. |
Quote:
|
Quote:
Jos pari C2-coupe-65:sta ja Kaksi -73 avoa kiinnostaa niin niitä voi "katsella" tossa Jumbon vieressä Vantaalla. |
Quote:
Oli ihan hjuva reissu vaikka kesällä sinne on paaaljon helpompi ajaa :cool: |
Mä söin kyllä mun oman santsimunkin :)
Oli mukava ilta ja hyödyllinenkin kaikinpuolin. Kiitos :) |
Quote:
Mun tallille voi tulla ihmettelemään yhtä C3:sta. Suunta Espoo |
Quote:
Lompakon kanssa...:rolleyes: |
Kiitoksia kutsuista katsomaa autojanne,
laitan tarjokkaille yv:nä viestiä ajankohdan sopimisesta. |
Quote:
Kellokoski/Järvenpää osastolle saa myös tulla piipahtamaan vaikkei täällä mitään oikein näkemistä oo, voidaan masan tallille tehdä delegaatio... :D |
Quote:
Juu tervetuloo, näkee kolme sukupolvea kerralla :) Soittaa vaan ensin... |
Kiitoksia kaikille
joiden tallille olen päässyt katselemaan ja kyselemään mitä on mieleen juolahtanut Vettejen tiimoilta. Kyllä on ollut hienoja autoja ja mukavia tyyppejä, jokunen tuttukin vuosien takaa on löytynyt, on ne autoharrastus piirit kuitenkin aikas pienet täällä Suomessa :) Vielä meinaan tallirundia jatkaa, eli ilmoitelkaa ihmeessä, jos voin joku ilta jonkun tallille tulla hetkeksi käymään. |
Eikös huomenna taas olis paippisissa kaffeeta ja munkkia ?
Nyt pääsis, ei oo tyäesteitä :rolleyes: |
| All times are GMT +3. The time now is 13:30. |