![]() |
Hieno Pro Touring Vette
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...49899&rd=1
Tässä vehje mun makuun... 8) 8) 8) Ottaen huomioon , mitä kaikkee autoon on tehty , niin hinta on kohdallaan... |
Sopii minunkin silmääni, yhtä pikkujuttua lukuunottamatta. Ratti voisi olla toisenlainen kuin tuo punainen jyrän alle jäänyt... Muuten todella hienosti tehty kapistus! 8)
|
Tolleensa auto pitäis mun mielestä tehäkkin. Vakion näkönen ja sitten on viritelty alusta ym. Ja jos vielä onnistuu tekeen niin ettei runko ym. rakenteita sorkita niin entisöintikin joskus tulevaisuudessa ois mahollinen.
Kannatetaan ja omat suunnitelmat on saman suuntasia. |
Quote:
8) Näin on :!: 8) |
Re: Hieno Pro Touring Vette
Quote:
Samoin, siinä on sulle Masa vanne ja rengas koko valmiiksi ilmoitettuna kanssa... Hintahan saattaa vielä nousta tosta vaikka mihin, sillä reserve not met... :D |
Quote:
No tota mä kattelin noita renkaita ja vanteita....tilasin kuitenkin vaan 17x7 eteen ja taakse 8) En kylläkään just tollasia.... |
Komia peli siinä sano, tuohon tyyliin pyrkisin myös...
Ja tosiaan mitähän on omistaja polttanut kun on tuon ratin valinnut muuten aika tyylipuhtaaseen peliin :shock: . |
Quote:
Vallan mainion näköinen rengas/vanne paketti. Meinasin ehdottaa Masalle, että tuossa on oikea ratkaisu. Olet siis tilannut 17x7 vantee, mutta mitä rengaskokoa olet suunnitellut? |
Moro KTM !
Taakse ajattelin 235/50 ja eteen vaikka 215/50x17...kitkat , niin voi ajaa talvellakin :D |
Hienot vanteet Masa valitsit.... 8)
kiva nähdä livenä miltä näyttävät.... :wink: |
Quote:
Odotellaan innolla mitä sieltä ilmestyy! :shock: :D |
Quote:
Sama auto "myynnissä" mobilessa hintaan 9250€, mistä näitä huijareita löytyy :roll: http://tinyurl.com/75bwh |
Epäilen , että tossa mobilen ilmossa on hintavirhe...
Pitäis varmaan olla 49250e :?: |
Voi tietysti olla mutta itse arvelin tuonkin olevan niitä "varastettuja" ilmoituksia mitä mobilessa on aika paljon eli myydään olematonta tavaraa hullun halvalla ja kopioidaan kuvat ja muut ilmoitustiedot jostain muualta netistä.
|
| All times are GMT +3. The time now is 13:30. |