FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vettemeeting Sweden (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1544)

Masa 18.05.2005 16:17

Vettemeeting Sweden

16-19.6 näkyy olevan Ruottin meetinki Brunn nimisessä mestassa....
Onko menijöitä??

http://www.clubcorvette.se/start.html

el mako 18.05.2005 16:58

24.6 -26.6 Bloomington Gold, Chicago Illinois

Onko meniöitä.... :wink: :idea:

Finnshark 18.05.2005 17:46

Juu, ei muuta kuin 15 päivä lautalla Ruottiin, 19 päivä illalla takas Suomeen. Sitten kerkiää vaikka päivän elpymään ja esim. 21 päivä lento USA:n kamaralle... :D Ja vielä kun saisi pussin pohjalta kouraistua sen tarvittavan rahamäärän...

Nipa 18.05.2005 18:35

Pahus, näyttää tosiaan tulevan kiire, jos molempiin meinaa :D itse sain sen laivan lopulta järkättyä 16.6 sinnepäin. Ja se paikka on Ronneby missä se tapahtuma on (Brunn on hotellin nimi). Mutta kuten jo vanhoista keskusteluista tuli ilmi, siellä on Brunn-hotelli jo täynnä. Itse jouduin taas johonkin varahotelliin (mikä oli ainakin viime vuonna parempi)

Masa 19.05.2005 09:31

Quote:

Originally Posted by Nipa
Pahus, näyttää tosiaan tulevan kiire, jos molempiin meinaa :D itse sain sen laivan lopulta järkättyä 16.6 sinnepäin. Ja se paikka on Ronneby missä se tapahtuma on (Brunn on hotellin nimi). Mutta kuten jo vanhoista keskusteluista tuli ilmi, siellä on Brunn-hotelli jo täynnä. Itse jouduin taas johonkin varahotelliin (mikä oli ainakin viime vuonna parempi)

No perskales...Ronnebyä mä just tarkotin :oops: :lol:

Nipa 19.05.2005 09:39

Jokos on muut laittaneet ilmottautumista Ruotsiin?? Taitaa olla väkee vieläkin enemmän kun viime vuonna, koska hotelli on ainakin todella iso ja siis jo täynnä

groovyjay 19.05.2005 11:53

Quote:

Originally Posted by el mako
24.6 -26.6 Bloomington Gold, Chicago Illinois

Onko meniöitä.... :wink: :idea:

Gaffet St.Charlesissa? :wink:

el mako 23.05.2005 23:28

OK, Groovy, noin 12. osavaltion
ja useiden Corvette-harrastetallien koluamisen
jälkeen "Mokkasessio" sovittu
St. Sharles:ssa.. ( Bloomington Gold )

PS. Siellä iso Sväppi täynnä mid-year sälää, joten
tule pick up:lla :wink: :idea:

groovyjay 23.05.2005 23:53

Quote:

OK, Groovy, noin 12. osavaltion
ja useiden Corvette-harrastetallien koluamisen
jälkeen "Mokkasessio" sovittu
St. Sharles:ssa.. ( Bloomington Gold )

PS. Siellä iso Sväppi täynnä mid-year sälää, joten
tule pick up:lla :wink: :idea:

Ellei suoraan U-Haulin rekkaa saa alle, koska osien keruu alkaa jo Long islandilta! :wink:

el mako 24.05.2005 00:28

ASIAA, GJ, ASIAA...
TULE SITTEN VAIKKA REKALLA NIIN MÄKIN LAITAN
VARARUNGON SUN KYYTIIN.. :shock: :idea: :!:

Masa 24.05.2005 10:20

Quote:

ASIAA, GJ, ASIAA...
TULE SITTEN VAIKKA REKALLA NIIN MÄKIN LAITAN
VARARUNGON SUN KYYTIIN.. :shock: :idea: :!:

Ei tarvi huutaa....(kateellinen,ku ei ite pääse) :evil:
Tuokaa mulle 5-speed lodju....

Nipa 25.05.2005 23:18

Jos joku vielä harkitsee Ruotsin meetiin lähtöä, niin tuommoinen tieto oli tullut Ruotsin klubin sivuille;

"Allt boende som arrangeras av klubben är fullbokat!
Nybokning nu innebär att man hamnar på väntelista eller ordnar eget boende!"

eli tälläkin (=heikolla) ruotsin taidolla luulen, että tarkoittaa että majapaikkoja ei enää ole :?

Nipa 16.06.2005 10:07

Kuulin perjantaina Finnsharkilta, että olen kuulemma ainoa joka on Ruotsin meettiin lähdössä.. Tänään lähtö. Ja kelit on luvattu ainakin olevan hyviä etelämmässä 8)

MikkoM 16.06.2005 10:27

Piä hauskaa, ja ota paljon kuvia :!:

Masa 16.06.2005 11:20

Quote:

Kuulin perjantaina Finnsharkilta, että olen kuulemma ainoa joka on Ruotsin meettiin lähdössä.. Tänään lähtö. Ja kelit on luvattu ainakin olevan hyviä etelämmässä 8)

Äläkä sitten ala painimaan kaljapäissäs ruottalaisten kanss....voi kaydä huonosti :D

MikkoM 16.06.2005 11:59

Quote:

Originally Posted by Vette64
Äläkä sitten ala painimaan kaljapäissäs ruottalaisten kanss....voi kaydä huonosti :D

Joo, niitä on enemmän, mutta jos pari suomalaista vielä lähtis niin... :lol:

ZL1 16.06.2005 12:02

Quote:

Quote:

...niiin...voi yllättää takaa päin :lol:

Finnshark 16.06.2005 12:18

En tiedä oletko ainut, mutta ainakaan mä en tiedä muita lähtijöitä... Mukavahan olisi jos siellä olisi enemmänkin Suomalaisia! Toivotaan ainakin niin ettet ole ainut, mutta eiköhän siellä taas ole niitä Ruotsin-Suomalaisia?

Muista ottaa paljon kuvia! toivottavasti sää on parempi kuin vuosi sitten... :wink:

Masa 16.06.2005 12:55

Quote:

Originally Posted by ZZ540R
Quote:

Quote:

...niiin...voi yllättää takaa päin :lol:

Tohon mä vähä niin ku viittasin , mutt en kehdannu sanoa :lol:

Nipa 16.06.2005 15:17

Jep.. pitää olla tarkkana niiden ruottalaisten kans :roll:

Pitää yrittää ottaa kuvia mahdollisimman paljon. Ja kaljaa kans :wink: toivottavasti sinne joku muukin suomenkielinen eksyis

mhj 18.06.2005 00:19

Minkäslainen häppeninki tää oikeestaan on? Meinasi mennä kiireessä ohi kokonaan. Koitin katsella tuolta Ruotsin Vetteklubin sivuilta, mutta ei oikein sattunut sen kummempaa silmään. Asun nimittäin tässä melkein vieressä. Kai tuonne pääsee vaikkei itsellä Vetteä olisikaan? Sunnuntaina tai lauantai-iltana voisi pistäytyä...

Nipa 18.06.2005 22:51

Täällä ollaan. Autoja lienee samanverran kuin viime vuonna eli jotain 500 paikkeilla. Ja vuosimalleja on 55-05 eli jokanäköistä menopeliä löytyy.

Ilmat on tietenkin olleet hyvät, liian kuumaa vain, koska kaljaa menee niin paljon että pysyy nestetasapaino 8) maanantaina alkaa muuten ilmottautuminen ensi vuoden tapahtumaan että ilmoittelua menemään vain.

P.S. FS: Pokaalia tulossa taas Suomeen :P 8)

mhj 19.06.2005 02:33

Tulipa sitten käytyä, musta C4 suomikilvissä ajeli alueelta juuri ulos kun sinne itse saavuin. Ei näkynyt muita suomalaisia, hienoja C3:ia oli kyllä paikalla, ilma tosiaan hiukaan liiankin lämmin.

Finnshark 20.06.2005 09:08

Quote:

P.S. FS: Pokaalia tulossa taas Suomeen :P 8)

Hyvä Nipa! Pokaalit vain Suomeen! 8) Mistä tällä kertaa on pokaali tulossa? Long distance vai Rally?

Muista heitellä meitä kuvilla niin näytetään muillekin! :wink:

Missä ensivuonna meetti pidetään?

Lisäys:
mhj: Se musta C4 oli todennäköisesti juuri Nipa! :wink:

mhj 20.06.2005 21:56

Laitoin tänne pari räpsimääni kuvaa. Kuvat eivät sitten ole mitään taidevalokuvia. Kromipuskuriautoja olin katsomassa ja C6 tarttui näköjään kanssa muistikortille.

Finnshark 21.06.2005 08:09

Kiitoksia mhj! Hyviä kuviahan nuo ovat! Mielenkiintoista kalustoa taisi taas olla esillä... 8)

Nipa 22.06.2005 11:45

Tosiaan se musta C4 oli mun, koska eipä muita näkynyt olevan Suomen kilvissä. No tietenkinhän se mun palkinto oli Long Distance, mutta reilun kokonen kuppi se on :)

Tuli sitten lauantai-iltana toinenkin kuppi "Suomeen" (tai siis Ruotsiin muuttaneille suomalaisille). Viime vuonnakin paikalla ollut punainen avo -89, jossa on mielenkiintoinen konehuoneen maalaussysteemi. Ilmat olivat tosiaan 20 päälle joka päivä ja aurinko paistoi. Yritän saada vaikka kuvia CD:lle ja FS:n kautta tänne nähtäville.

Nipa 22.06.2005 11:47

[/quote]Missä ensivuonna meetti pidetään?[/quote]

Taitanee olla vielä salaisuus mutta toissapäivänä alkoi jo ilmottautuminen että kiireellä vaan nimeä listaan :P

TomiT 22.06.2005 23:39

:D Hyvä meininki...kauhee hinku päästä uudestaan Ruotsiin. Viime keikalla sää oli kyllä todella surkea, joten nyt käyneet olkaa onnellisia helteestä 8)
Pystin saanneille onnittelut!!

Nipa 22.06.2005 23:59

Quote:

Originally Posted by Brc
:D Hyvä meininki...kauhee hinku päästä uudestaan Ruotsiin. Viime keikalla sää oli kyllä todella surkea, joten nyt käyneet olkaa onnellisia helteestä 8)
Pystin saanneille onnittelut!!

Jep. Tuli sieltä ostettua 2004 meetin DVD. Kovasti kuvasivat leffassa mustaa avo -63:sta Suomen rekkareissa. Kenen lienee? :wink:

Vammala on pieni kaupunki, mutta 1½ pyttyä silti tänne :D

Nipa 27.06.2005 11:17

Tuossa löysin muutaman kuvan tapahtumasta:

http://sjolund.homelinux.net/modules...php&page=1

FS. kuvat ovat jo postissa 8)

groovyjay 29.06.2005 14:22

Quote:

Tuossa löysin muutaman kuvan tapahtumasta:

http://sjolund.homelinux.net/modules...php&page=1

FS. kuvat ovat jo postissa 8)

Onnittelut nipalle ja kiitos kuva linkistä. Hienoja pelejä taas tupa turvoksissa!

Finnshark 04.07.2005 00:45

Nipa: Kuvat ovat saapuneet! Kiitoksia hienoista kuvista! Yritän huomenna ehtiä latailla parhaita kuvia tänne nettin kaikille nähtäväksi! 8)

Hienoja autoja ja hienoja maisemia! 8)

Nipa 04.07.2005 06:55

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Nipa: Kuvat ovat saapuneet! Kiitoksia hienoista kuvista! Yritän huomenna ehtiä latailla parhaita kuvia tänne nettin kaikille nähtäväksi! 8)

Hyvä että tulivat. Eivät mitään ammattivalokuvaajan hommia ja joissain on tullut jotain juotuakin, että on voinut kamera muutenkin heittää. Mutta jotain ideaa kuitekin saa :D

groovyjay 05.07.2005 01:28

Quote:

Originally Posted by Finnshark

8) Kuvia kehiin! 8)

Finnshark 07.07.2005 20:05

Quote:

Originally Posted by groovyjay
8) Kuvia kehiin! 8)

Noniin, kesälomallahan on aina niin kiire ettei ehdi edes netissä loikoilla... Onneksi nyt on hiukan sateisempaa niin ehtii välillä surffaillakin... :wink:

Tässä siis Nipan kuvaterveisiä tuolta Ruotsin meetistä! Kiitoksia Nipa hienoista kuvista!

Kuva1 Kuva2 Kuva3 Kuva4 Kuva5 Kuva6 Kuva7 Kuva8 Kuva9
Kuva10 Kuva11 Kuva12 Kuva13 Kuva14 Kuva15 Kuva16 Kuva17 Kuva18

Ja viimeinen Gurkikselle :wink: :

Nipa 09.07.2005 19:48

Kiitti Finnshark kuvien esillelaitosta. Tuo Collector Edition LT-4 koneella oli tosiaan edelleenkin hieno :wink:

groovyjay 09.07.2005 20:33

Kiitokset Nipa kuvista, tää oli mun suosikki

Nipa 23.08.2005 23:34

Pakko leveillä Long Distance voitolla :lol:

http://www.clubcorvette.se/Evenemang.../Sommot05.html

ja hieno "puolisuomalainen" C4 2. palkinnon saaja

groovyjay 23.08.2005 23:47

Quote:

Pakko leveillä Long Distance voitolla :lol:

http://www.clubcorvette.se/Evenemang.../Sommot05.html

ja hieno "puolisuomalainen" C4 2. palkinnon saaja

Onneksi olkoon! Todella hieno juttu! 8)

Macho 24.08.2005 00:02

Who's the king!! :king:

Joku naikkonenkin siinä kärkkymässä, ilmeisesti häikäistyi pokaalin loistosta ja pisti silmät kiinni? :D

Masa 24.08.2005 08:50

Nomutta...seuraava neito jo kärkkyy taustalla.. :D

Ruotsin kerholla on kiva tapa muistaa pitkäaikaisia jäseniä , kunnialaatta.
CCOF;olisko ideaa ?

Nipa 24.08.2005 09:10

Katos vaan, tuommoinenkin naikkonen taustalla :lol:

ei ollut kyllä tietoa että pytty tulee, olin jo baarissa juhlimassa kun tuli tieto, että pitäs pokaali hakea :oops: :roll:

All times are GMT +3. The time now is 12:41.