FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C5 (vuosimallit 1997-2004) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   C5:n määrä huimassa nousussa? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1568)

groovyjay 23.05.2005 11:48

C5:n määrä huimassa nousussa?

Viikonlopun aikana näin 6 eri C5:sta kaksi tarra kilvillä, yksi keltaisilla koe kilvillä ja muut jo suomi kilvillä. Ilmeisesti vertuksen muuttumisen myötä on autoja ruvennut virtaamaan tännkin käpykylään hieman enemmän kuin ne pari mitä metron kautta on tullut... :wink:

Myös C4:sia on tullut lisää sikana, katsokaa vaikka nettiauto.com yms... :D

Finnshark 23.05.2005 12:15

Juu, mä olen kanssa huomannut että C-femmoja on liikenteessä enenevissä määrin! 8) Tuossa viime viikolla tuli yksi 50th Anniversary Tampereella vastaan ja siinä omissa ajatuksissa körötellessä hokasin auton vasta kohdalla, joten en ehtinyt edes kättä heilauttaa... Noin viikko aiemmin vastaan tuli ilmeisesti sama auto ja sillon heilahti käpälä kummassakin autossa, hieno homma että C5 kuskitkin tunnistavat vanhemmatkin vetet! :D

Nipa 23.05.2005 12:22

Jep, niitä tosiaan alkaa näkyä aiempaa enemmän. Hieno homma, että C4:siakin tuodaan

pirre 23.05.2005 12:27

ja saadaan tiekunnostusrahastoon lisää rahaa autoveron muodossa -> tiet kohta paremmassa kunnossa :idea:

Anakonda 23.05.2005 12:31

Re: C5:n määrä huimassa nousussa?

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Myös C4:sia on tullut lisää sikana, katsokaa vaikka nettiauto.com yms... :D

Kun nuita Tullin veropäätöksiä selailee, niin joka kuukaudelta melkein löytyy 2...4 C4 Vetteä. Mutta jonkin verran näkyy C5 Vettejäkin tulevan. :D
Jospa niiden hinnat alkaisi vähitellen tippua täälläkin.

Pappatunturi 23.05.2005 12:46

Missä edelleen mielestäni se kaikista "hienoin" 1996 GS ?? Saksassa noita suht paljon.

MikkoM 23.05.2005 13:42

Quote:

Originally Posted by pirre
ja saadaan tiekunnostusrahastoon lisää rahaa autoveron muodossa -> tiet kohta paremmassa kunnossa :idea:

Taitaa olla toive ajattelua :( :!:
Se on kyllä hieno juttu et saadaan lisää uudempiakin vettejä liikenteeseen, vaikka täälläpäin niitä ei suuremmin näykään :(

Vet 23.05.2005 19:43

Mitäköhän hyvää siinä on, että kadut täyttyvät C4:sta?? :roll: Hintaero Trans Amiin on enää muutama tonni ja jos myyt autosi saat myydä pitkään ja hartaasti. Mielestäni ilmiö ei ole muuta kuin omaisuuden arvon alentumista. :cry:

pirre 23.05.2005 19:59

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Quote:

Originally Posted by pirre

Taitaa olla toive ajattelua :( :!:

Sarkasmia :roll:

Sway-bar 24.05.2005 08:01

En tunne automarkkinoita, mutta en usko, että Vette tulee olemaan koskaan mikään kovin haluttu tai hittivaihtoauto, päinvastoin käyttökulujen koko ajan kasvaessa siitä tulee harvojen herkkua. Maahantuonti tasoittuu hiljalleen, kun kysyntä laskee ja kiinnostus siirtyy muihin merkkeihin.

Olen myös ihmetellyt, missä ne kaikki tuodut Vettet on, kun en ole nähnyt kuin kaksi Vetteä, C3 ja C5, koko keväänä Länsi-Suomen läänin isoimmassa kaupungissa. :?:

Pappatunturi 24.05.2005 10:39

Quote:

Originally Posted by Vet
Mitäköhän hyvää siinä on, että kadut täyttyvät C4:sta?? :roll: Hintaero Trans Amiin on enää muutama tonni ja jos myyt autosi saat myydä pitkään ja hartaasti. Mielestäni ilmiö ei ole muuta kuin omaisuuden arvon alentumista. :cry:

Älä vaan sano että vette edustaa sun mielestä jotain "ihmeellistä" tms jonka hinta tulisi olla pilvissä ?? :? Jos autoa sioitukseksi luulet suomesa ,myy äkkiä veke ja siirry vaikka kiinnteistöihin.

Sen hauskempaa mitä enemmän tötteröitä liikenteessä.Mielummin mä niitä kattelen kuin peruspassatteja...

MikkoM 24.05.2005 10:50

Mä kyllä kans luulen et tuskin näitä nyt haitaks asti tiellä tulee näkemään jatkossakaan (ei meitä hulluja nyt niin paljo täällä suomessakaan ole jotka tällaisia ostaa :lol: ) :!:
Mitä mä oon seurannu niin viimeiseen n.7 vuoteen näiden alkupään C4ten hinnat ei suuremmin oo muuttunut ( ja ei, en oo ostanut sijoitus mielessä :wink: ) .

Masa 24.05.2005 11:46

Noita C4:sia ku tulee lisää , niin korjaamot hieroo käsiään tyytyväisinä :wink:
Kattelin just netistä , -84/-85 C4:sia alkaa saamaan alle 6000e saksasta....

MikkoM 24.05.2005 11:59

Quote:

Originally Posted by Vette64
Kattelin just netistä , -84/-85 C4:sia alkaa saamaan alle 6000e saksasta....

No täytyypä ostaa kaverin kans varaosa auto saksasta :wink: :!:

Masa 24.05.2005 12:05

Ei pöllömpi idea...sen sais varmaan aika hyvin myytyäkin osina ; vanteet , penkit , kone KTM:lle mustangiin :wink:

MikkoM 24.05.2005 12:19

Quote:

Originally Posted by Vette64
Ei pöllömpi idea...sen sais varmaan aika hyvin myytyäkin osina ; vanteet , penkit , kone KTM:lle mustangiin :wink:

Äläs nyt liikaa innostu, pitäis siitä jotain jättää varaosiksikin :wink:

Lähtipä taas rönsyilemään... :oops:

Vet 24.05.2005 12:59

"Älä vaan sano että vette edustaa sun mielestä jotain "ihmeellistä" tms jonka hinta tulisi olla pilvissä ?? :? Jos autoa sioitukseksi luulet suomesa ,myy äkkiä veke ja siirry vaikka kiinnteistöihin. "

Hoh hoijaa, jos sulla on rahat kiinni jossain, vaikka purjeveneessä niin kukaan järkevä ihminen ei halua että sen arvo tippuu!! Jos katsot nettiautoa siellä on 40 Vetteä myynnissä, pari vuotta sitten 10-20 max.
Ja se todella näkyy hinnassa. Vette ei ole sijoitus eikä mistään autosta saa omiaan pois, mutta jos vertaat esim Trans Amiin niin hintaero on jo
liian pieni. Vai onko mielestäsi Trans AM GTA ja Vette samanarvoisia.??
Jos autoa ei myy, so what, mutta kyllä jokainen ainakin Kehä III:n sisäpuolella seuraa oman kämppänsäkin arvonkehitystä ilman että se on mikään erityinen sijoitus.

Mala 25.05.2005 19:05

jaa että vaan sisäpuolella :shock:

Paakari 25.05.2005 20:29

Quote:

Originally Posted by Sway-bar
Olen myös ihmetellyt, missä ne kaikki tuodut Vettet on, kun en ole nähnyt kuin kaksi Vetteä, C3 ja C5, koko keväänä Länsi-Suomen läänin isoimmassa kaupungissa. :?:

Kesä yllättää autoilijan niinkuin talvikin :) , Mutta hiljaa hyvää tulee :?: . Jospa viikon päästä pääsisi ajelemaan handy ulkona, katto alhaalla ja klasit silmillä ja nenä pystyssä :D

Ja misut kuolaa (saahan sitä haaveilla) :!:

kata 27.05.2005 23:01

täällä riihimäellä majailee viikonloppuisin lempivaaran leirintäalueella, uus sininen avo vette ja rekkarihan on tietenkin vet-1 :)

MikkoM 28.05.2005 09:21

Quote:

Originally Posted by kata
täällä riihimäellä majailee viikonloppuisin lempivaaran leirintäalueella, uus sininen avo vette ja rekkarihan on tietenkin vet-1 :)

8) 8) 8) 8) 8)

Nipa 29.05.2005 19:46

Quote:

Originally Posted by kata

On tullut joskus huomattua. Piti vähän hieraista silmiä, kun "keskeltä mettää" semmonen mukavan sininen avo paljastui 8)

All times are GMT +3. The time now is 02:57.