![]() |
Lisää löytöjä vette64:n kätköistä!
Muutamia uusia herkkuja taas!
![]() 68 vette ruotsista. onko tää NHL-61 nykyään? ![]() 63 avo, valkoinen punaisella sisustalla on kuin tehty vetteen! Mikäs mid year taustalla näkyy? Siisti on myös toi sininen c3! 8) ![]() 8) ![]() Sakun peli? Mitä sille nykyään kuuluu? ![]() Suomen nopein 79. Tuliko tämä auto muuten uutena suomeen? oliko tää V8:ssa esittelyssa sen valkoisen 79:n kanssa? Tuliko autosta enää ajopeliä? Kuka tietää? 8) |
Pari kommenttia: ekassa kuvassa siis edesmenneen ystäväni -68 avo , sittemmin auto maalattiin metalligrafiitin väriseksi ja sai keulalle 427:n. Missä nyt?
Pappatuna , kerro missä toi punainen -79 on nykyään ??? |
![]() Quote:
Eikös se ole tämä vette, eli Bowtie Racingin vanhoja pelejä. Auton historiasta minulla ei ole muuta tietoa kuin heidän sivuiltaan luettu teksti... "Ainoa maahantuojan kautta suomeen tullut 1979 vette." "autosta ei kovin paljon ole jäljellä Lauttasaaren sillalla kaiteiden välissä..." :cry: :cry: :cry: |
Re: Lisää löytöjä vette64:n kätköistä!
Quote:
Ei ole NHL-61, siinä oli jo ruotsissa takafillarien levitykset. :lol: |
Quote:
Voiskohan toi 68 avo olla tossa lentokentän kupeessa tallissa. Vet65 onko tietoa? Toi valkoinen avo 63 on ilmeisesti NBE-63 eikä siinä taida olla enää noita fillareita alla... :wink: Kukas osaa sanoa mik kone tässä on nykyään? ![]() |
Huh mitä "nostalgiaa" pukkaa noista kuvista :shock: Edelleen täytyy todeta että toi 79 on edelleen paras vette mitä mulla on koskaan ollu. Diggasin sitä ihan älyttömästi. Tyyli ja toteutus ei tietenkään kestä tätä päivää mutta varmaan olisi jalostunut aikanaan ihan oikeaan suuntaan. tohon autoon panostin mielettömästi energiaa pieniin yksityskohtiin. Ja silloin oli hieman erillaista tuunaa kun nykyään(netti-tiedon saaminen).
Kun sain sen viimeisen koneen iskuun ja nelilovisen kiinni ,2,5" flowmasterilla oli niiiiiiiiiiin tajuttoman makee laskee. Paras päänahka oranssi hemi cuda :D Aroyhtymän edessä aikoinaan. Oli varmatoiminen ja suti todella tyylikkäästi 1-3 pykälillä, 3.55 välityksellä ja 255 pallukoilla. Luulen että toi olis mulla vieläkin tallella. Auton osti avklta yksi peltiseppä joka leipoi sen kasaan mm calibran etuvaloilla... Tein koneen heille uudestaan vastaamaan vakio L82sta ja ne laittoivat sen automaatin takas..arrggggh Että sellainen tarina.Sad but true. Ps onneksi se M20 päätyi hyviin käsiin BRClle ja nykyään kait tulossa taas radalle vetteen joka muuttumassa invaliiditaksista vauhdikkaampaan käyttöön... |
Quote:
Calibran valot? Onko tästä taidonnäytteestä kuvaa? :shock: |
[quote="groovyjay
Calibran valot? Onko tästä taidonnäytteestä kuvaa? :shock:[/quote] Noh,sanotaanko näin että on asioita jotka voimme antaa painua unholaan... |
Quote:
Noh,sanotaanko näin että on asioita jotka voimme antaa painua unholaan...[/quote] :lol: :lol: :lol: :lol: |
Ps onneksi se M20 päätyi hyviin käsiin BRClle ja nykyään kait tulossa taas radalle vetteen joka muuttumassa invaliiditaksista vauhdikkaampaan käyttöön...
:D näin on :D pappatuna :!: |
no joo se c3 meidän tallissa on 69 ja targa.
siinä kyllä on 454 ja 5v manuaali sekä sopiva alusta, tarvittaessa pääsee myös mutkaisellakin tiellä suht kovaa 8) 8) , itselläni loppui kantti kun kokeilin. koneen/tekniikan tarkempia tietoja en voi paljastaa tarkemmin :( . antaa kaverin itse kertoa kunhan on valmis. |
Quote:
Mikäs tää on :shock: Onks tää sieltä Kokkolan suunnalta se -65 ??? |
Quote:
:?: :?: Tuohon en kyllä osaa sanoa, tietääkö mrfrost :?: Pietarsaaressa on se kustomoitu C2 coupe, mutta tästä minä en osaa sanoa :!: |
Eikös tuo punainen customi vaikuta tuolla Tuurin kylän suunnalla? Vai onko vaihtanut omistajaa? Vai olenko väärässä autossa? :wink:
|
Quote:
Niinhän se olikin. Olikos kiekko teemun vette 68? |
Quote:
Toi on aikakautensa hienoimpi luomuksia. 1965 isolohko avo (vaikka konemuovissa on 66:n merkki) Customoituna mm. noilla valoilla, levikkeillä ja integroidulla spoilerilla... Auto vaikuttaa nykyään pikkulohkolla Vaasan seudulla... :wink: |
Ja koneena 350ci pikkulohko :shock:
|
Quote:
Joku laittoi aikoinaan jostain kokkolan? kokoontumisesta kuvia ja siinä tais olla kuvia tosta customista, onko jollain niitä vielä tallessa? Mä oon omat hävittänyt johonkin... :cry: |
Quote:
Siis tämäkö? ![]() Onko Vesan kokoelmissa? |
GJ, ton -65:n "konepeltimerkki" on 65:n perämerkki... ei siis
-66:n merkki :?: :idea: |
Quote:
|
Autossa on on kuitenkin 427 sivumerkit 66:sta...
|
ja penkit.. :?: :?: :lol:
|
Quote:
Voi olla että sotken taas autoja keskenään, mutta Vesallahan oli silloinkin kun Tuurissa käytiin niin customoitu C2 näytillä. Itse hienosti ja huomaamattomasti sivuutin auton, en siis huomannut sitä ollenkaan :roll: , samperin puusilmä minäkin... Joskus vain näin siitä kuvan ja vaikuttaa tuo tummanpunainen avoa aika samanlaiselta. Jotenkin tuo kuvakin näyttää siltä että olisi otettu kyläkaupan pihassa. :?: |
Juuri tämä GJ:n laittama custom vaikutti ainakin viimekesänä vielä Pietarsaaren seudulla :!:
|
Quote:
Minä laitoinviimekesänä sieltä Ylihärmästä kuvia, ja niissä oli tämä vehje :!: Ja mulla on kyllä ne kuvat tallessa :!: Etsinkin niitä täältä eilen :!: |
Quote:
Jos vaan löytyy kuvat uudestaan, niin laita mulle mailina. Ne katos silloin ekan crashin aikana... :wink: |
Quote:
Niin tais häipyä, laitan tässä tulemaan ku ehdin :!: |
Quote:
Hieno homma! 8) |
Missä mahtaa olla Ahti Virtasen ex 1975 427 Vette?
Tai Itä-Helsingissä vuosina 1980-82 pörrännyt 1975 sininen avopulkka manuaalilaatikolla? |
Re: Lisää löytöjä vette64:n kätköistä!
Quote:
Tietääks kukaan tästä ??? Pitäis siis olla metalligrafiitti nykyään väriltään ja 427:lla?? Näin auton viimeksi helsingissä kesällä -90-luvun puolivälissä...hitto ku en muista rekkaria :x |
Pitää tähän väliin kysyä mikä veten malli on invaliiditaxi?? ilmeisesti jokin neliovinen farmari, paarivarustuksella,eihän sellaista ole eihän? meni vähän yli :roll:
|
Quote:
Eiköhän tuolla tarkoitettu lähinnä automaattivaihteista Vetteä... :lol: |
Quote:
Muistan sen hetken kun eilisen, olin itse pessyt sen Cudan hetkeä aikaisemmin, mahto kuskia sapettaa (vaihtoi siipijenkkiin sen jälkeen) :lol: . Ja kyllä täällä alkaa kädet tärisee ja ajatusvaeltaa kun näkee ja lukee juttuja ns. hyviltä ajoilta. |
Quote:
Niin tämä juuri on ollu siellä Pietarsaaressa(viimekesänä näin auton viimeks) :!: Tuohan esiteltiin V8ssakin muutama vuosi sitten :!: PS: Groovy ootko vaitanu Mopariin :?: |
| All times are GMT +3. The time now is 08:11. |