![]() |
Espoo Cruising
Overdrivella on ideoitu cruising-ilta Espooseen joka kuukauden toiselle perjantaille, paikka on niittykummun Snacky. Eli tänään 14.5 olisi ensimmäinen kerta, pakkohan tuo on käydä tsekkaamasssa kun ilmatkin on pelkkää :sunny: ....
|
Quote:
Hmm pikkusen on kaukana, mutta jos koittas silti tulla. :p |
Quote:
|
Tulossa!
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Mun mielestä puhe oli vain että 19-20 aikoihin alkais? Ite meinaan olla ajoissa paikalla. |
Tuli käytyä oli rento meininki ja asiallista kalustoa paikalla.
|
kuvia
espoosta aijai kun maistui -80 luvun jälkeen pitkästä aikaa snackyn tuotteet taas tässä puolihutastuja kuvia paikalta.....
lähtiessä espooseen keli oli mahtava ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kivaa kalustoa ollut liikenteessä 8)
|
Olipas leppoisa tunnelma! Luultavasti joutuu poikkeamaan toisenkin kerran, jos moinen järjestetään... :cool:
|
Kiva tapahtuma, Snacky kävi vähän ahtaaksi, mutta läheisyydestähän me tykätään. :D
|
Jep, hyvä meininki oli:D Ja mukavan aikainen aloitus, kerkes vielä illan muihinkin rientoihin:rolleyes:
|
Onkos Espoo cruisingiin jengiä menossa. Kelit ainakin näyttäs suosivan.
|
Quote:
|
piru se on jo tänään...sunnuntai olisi sopinut, mutta tänään ei onnistu.
|
Tulossa :cool:
|
Jos ei näy perillä niin sit ollaan matkalla :rolleyes:
|
Oli taas kalustoa kivasti paikalla.......muutama kuva
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Quote:
|
Quote:
No onneks mä sentään tulin pikkasen myöhemmin tohon pöytään :D |
Quote:
Ompas leppoisa ja hauska tunnelma tossa kuvassa!! |
Quote:
Pojilla vaan on hauskaa kun mä olen juuri lähtenyt pöydästä... :D |
Quote:
Väärin, oltiin vaan niin onnellisia kun oli vihdoin tullut Suomeen maailmanluokan Hot Rod Bulldogsin toimesta, Onneksi olkoon!!!!!!!!!!!!!!! 1932 Highboy rules :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
Quote:
|
Noh noh pojat, ei kai se nyt ihan noin hieno ole... kiitos silti. :D
|
Huomenna olis Espoon cruisailutkin...
On se vaan kurjaa kun joutuu monta kertaa viikossa autotapahtumissa juoksemaan... :( |
täytyy koittaa jos vaikka ehtis käymään !
|
Merta edemmäs kalaan kannattaa aina mennä. Itse Espoolaisena ja asun ihan muutaman kilsan päässä - ei ole kertaakaan päässyt ko. tapahtumaan :(
Toukokuussa = oli kevään ainoa helleviikko ja Lauantaina Salon maisema cruising (mulla on mökki Salossa), siis pe. mökille Camaron kanssa "valmistautumaan". Kesäkuussa = ilmat oli suoraan sieltä minne ei päivä paista - siis mökille. Heinäkuussa = Pärnun kautta Haapsaluun 4 pv reissu. Elokuussa = Corvette kerhon miitti koko viikonlopun Turussa. Syyskuussa = kyl mä varmaan vielä jotain keksin :cool: |
Joko on Kaierkki keksitty ohjelmaa huomisen cruisingeihin? :cool:
|
Quote:
No voi kettula - en nyt keksi mitään. Camaro meni x-treme car showhun näytille ja punainen kuminaama on tallissa pestynä, foreca lupaa kuivaa ilmaa, joten olen muoviautolla paikalla klo. 18.48. Riippuen siitä kuinka kauan Pappatunturi ja T72 lapio tuoretta omenapiirakkaa ja tummapaahtoista Presidenttikahvia kiduksiin ;) |
Quote:
Saat miehen kyyneliin..se helppoa on :D |
Quote:
Niin on, Wormielle on tullut Pepsistä kikatus-känni ja sokerihumala yhtäaikaa päälle :rolleyes: |
Olihan siellä aika monta...tosin kaikki vähän eri aikaan...paitsi minä.
|
Quote:
Mä olin eriaikaan :confused: |
Quote:
|
Mutta missäs ne T72sen studio pro kuvat viipyy:confused:
|
![]() 724 |
![]() Optima power |
![]() Studio pro |
![]() ![]() |
Eipä tullut kuin muutama kuva otettua...
![]() Korinväriin maalattu puskuri näyttää aika hyvältä tulilinnussa: ![]() |
Olikin hyvä hetki päättää ajokausi kun tuli sitä vikaakin..Akku oli sipannut kun oli jäänyt joku ovi auki tms. Kaierin pihalla katsottiin että latasi +13 volttia mutta ei kuitenkaa siitä toennu vaikka ajettiin reipas lenkki ennen parkkikselle valumista.
Mutta parasta oli aivan super maukas applepie Kaitsulla. Iso kiitos kestityksestä:salut: |
Hyvät cruisingit oli, vaikka tuli vähän myöhässä saavuttua paikalle.
Kiitoksia Ripperille, Pontiac-kaverille Kaivokselan McDonaldsin kohdalla, ja Snackyllä Mopar-miehelle, kun sai ihan pyytämättäkin jeesiä auton onkelmiin. Tulokkaan neitsytmatka ei ihan ongelmitta sujunut, mutta tästä on hyvä jatkaa! |
Quote:
Oiskohan sun akusta kuitenkin yksi kenno mennyt pimeeksi, vaikka suht uusi onkin, eihän noista koskaan tiedä. Välitetään piirakkaterveiset tekijälle, mä vaan katseella seurasin vierestä tekoa ymmartämättä mitään.. Olin just 6 tuntia x-treme showssa ja muutama tuttukin käveli vastaan, T72 El Rayno, ex81.... |
ei sit satuttu törmäämään, El Reiska ja ex81 tuli bongattua kyllä, Groovyjayn sekä poppaneidin lisäksi
tais olla aikalailla parempi show kuin yksikään ACS jossa olen käynyt!! |
Quote:
Mitäs sä olit ottanu? ;) |
Quote:
No ei. Oli kyllä hyvä näyttely, varsinkin verrattu viime vuotiseen. Kuva todisteena, "hyvät" oli ;) ![]() |
Quote:
Ei mulla ollu kuin V-poweria tankissa - mutta, varmaan olin hengittänyt sitä pakokaasua sitten vähän liikaa :rolleyes: |
| All times are GMT +3. The time now is 10:54. |