FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Tapahtumat (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Corvette's by the Dock - 21.8.2010 Helsinki (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=16513)

groovyjay 02.08.2010 22:27

Corvette's by the Dock - 21.8.2010 Helsinki

Todellinen Corvette action hulabaloo Elokuu jatkuu kunnon toiminta lauantailla. Tarkoitus on aloittaa päivä SBC aamiaisella Paippisissa kello 10.00 ja siitä jatkaa yhteisajeluna pääkaupungin laitamille, jossa meillä on hämmästeltävänä Sean Hyland Motorsportsin uusi 705hp ZR1!!!

Kun on saatu nautittua tarpeeksi Zetaajaärrää siirrymme Ruoholahden torille, jossa laitetaan autot riviin ja siirrymme nauttimaan hyvin ansaittua lounasta.

Kaikki ja niiden naapuritkin mukaan, että saadaan taas hyvä show aikaiseksi!

groovyjay 02.08.2010 22:27

Ja kivoimmat palkitaan. :cool:

MrT 02.08.2010 22:37

Melkoinen menú 8)

Hara 02.08.2010 22:37

Varapäivä lauantai (Corvette`s by the Dock) 28.8 jos kelit ei suosi tollon 21.8
Niin ja ketkä tulee safkaamaan vois ilmottaa tässä topicissa että voin sit infota raflaa montako sharkkilaista tulee skruudaamaan.

bulldog's 02.08.2010 22:58

ruotsissa wheels natikoissa tuolloin. Pitäkäähän hauskaa... ;)

Wormie 02.08.2010 23:40

Varmaan tuun tietty sillä säävarauksella, pikkutihku ei haittaa ;)

Pappatunturi 03.08.2010 07:06

Aijai kyllä täällä rivijäsentä hellitään jatkuvalla syötöllä. Mukana ehdottomasti ja otan jonkun kartturiksikin. Kaks persoonia all the way:cool:

Corvette63 03.08.2010 09:54

Tullaan tullaan!

tuplakoo 03.08.2010 11:26

Milläs mallilla tähän voi osallistua? :oops:

MrT 03.08.2010 11:35

Quote:

Originally Posted by tuplakoo

Hetero autoilla vain ;)

tuplakoo 03.08.2010 11:38

Quote:

Originally Posted by MrT
Hetero autoilla vain ;)

No kerpele,
tääkin taitaa sit mennä ohi.:p

Pappatunturi 03.08.2010 12:06

Quote:

Originally Posted by tuplakoo

Tuu vaikka 72 BB+man vetellä :D

Pappatunturi 03.08.2010 12:42

Quote:

Originally Posted by bulldog's
ruotsissa wheels natikoissa tuolloin. Pitäkäähän hauskaa... ;)

Mutta kerrankin sä pääset corvette miittiin kun ole natikoiden kanssa päällekkäin! Ruissalossa sitten nähdään !!!

bulldog's 03.08.2010 13:25

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Mutta kerrankin sä pääset corvette miittiin kun ole natikoiden kanssa päällekkäin! Ruissalossa sitten nähdään !!!

Onneksi en kuulu kerhoon, niin voi hyvällä omallatunnolla pysyä pois tuoltakin... ;)

Pappatunturi 03.08.2010 13:48

Quote:

Onneksi en kuulu kerhoon, niin voi hyvällä omallatunnolla pysyä pois tuoltakin... ;)

Onneksi sekään ei haittaa! Nähdään ruissalossa!!

Kurkis 03.08.2010 14:28

Eikös tuo kerhoon kuulumattomuusasia jo hoidettu kuntoon? Jos ei niin täytyy ottaa asiaksi.

janiv 03.08.2010 14:36

On hoidettu kuntoon aikaa sitten, mutta ehkäpä kaikki eivät halua kuulua kerhoon syystä tai toisesta ja se heille suotakoon;)

Mielipiteitä ja halujakin saa muuttaa. Sekään ei haittaa! (Se tarjous bulldog'sille, josta pari vuotta sitten ja viime vuonnakin puhuttiin, on voimassa edelleen ja ainakin niinkauan, kuin minä olen sihteerinä)

Kurkis 03.08.2010 17:05

Muistelin että ainakin on yritetty, mutta huonolla menestyksellä.

Voitaisiin tietysti matkia esim. puolueita ja kylmästi kirjata jäseneksi vaikka vastoin tahtoaan ; )

No ei oo pakko jos ei taho, mutta jos mieli muuttuu niin otetaan ilolla vastaan.

bulldog's 05.08.2010 18:03

Juu, yritystä on ollut ja ihan hyvää sellaista...
Mä olen vaan ikäväkyllä ihan samanlainen puupää, kun noi mun koiratkin, että jotain kun on päättänyt niin... ;)

Wormie 06.08.2010 04:54

Quote:

Mä olen vaan ikäväkyllä ihan samanlainen puupää, kun noi mun koiratkin, että jotain kun on päättänyt niin... ;)

Sitävartenhan päätökset on olemassa että niitä voi muuttaa. Ei oo homma eikä mikään.... ;)

Pappatunturi 06.08.2010 09:34

Quote:

Älä ny oo aina tommone. Nyt pistät elämän kerralla risaseks ja tuut ruissikseen. Pistän sulle takahutlarista vielä lämpimät colat lisä bonariksi. Jääräpäisyys on pohohohohohohojanmaan juttuja ja vähän läästsiisonii jo.

stingray 10.08.2010 00:09

Quote:

ai ;) täällä on toinenkin lajitoveri

Hara 16.08.2010 21:18

No niin päivitetääs safkaajien lukumäärää.

GJ ja co driver
ISO-H ja co driver
Vet65 ja Sari
ElRayno
Wormie
Remu
T72
tuplakoo ja kartturi
C63 team
Riku Rotten
Maaru ja kartturi
Former67er ehkä

Mulle yv:nä tiedot ketä olis tulossa skruudaamaan tai sit topicin jatkoks

Corvette63 16.08.2010 21:44

Täältä lähtee mahdollisesti kaksi autollista, yksi täynnä ja yksi puolillaan...

Kaksi henkilöä varmuudella, yksi varauksella. :D

Hara 16.08.2010 22:15

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Täältä lähtee mahdollisesti kaksi autollista, yksi täynnä ja yksi puolillaan...

Kaksi henkilöä varmuudella, yksi varauksella. :D

Ok

Riku Rotten 16.08.2010 22:30

Täältä yksi lisää.

Yorcci 17.08.2010 17:04

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Todellinen Corvette action hulabaloo Elokuu jatkuu kunnon toiminta lauantailla. Tarkoitus on aloittaa päivä SBC aamiaisella Paippisissa kello 10.00 ja siitä jatkaa yhteisajeluna pääkaupungin laitamille, jossa meillä on hämmästeltävänä Sean Hyland Motorsportsin uusi 705hp ZR1!!!

Kun on saatu nautittua tarpeeksi Zetaajaärrää siirrymme Ruoholahden torille, jossa laitetaan autot riviin ja siirrymme nauttimaan hyvin ansaittua lounasta.

Kaikki ja niiden naapuritkin mukaan, että saadaan taas hyvä show aikaiseksi!

Oiskos mitään arviota, milloin tuota ZR:ää oltaisiin kattomassa siellä pääkaupungin laitamilla? Mettäperiltä ei viitti millään hilautua Paippisiin vielä kymmeneksi.

groovyjay 17.08.2010 17:40

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Oiskos mitään arviota, milloin tuota ZR:ää oltaisiin kattomassa siellä pääkaupungin laitamilla? Mettäperiltä ei viitti millään hilautua Paippisiin vielä kymmeneksi.

Noin kello 12.30-13.30 ja sitten 14.00 Ruoholahteen. Olikos tää ok Hara?

groovyjay 17.08.2010 17:42

Kaikki todellakin mukaan, tämä on samalla virallinen kesäkauden päätös häppening. Palkintoja on jaossa hyllynkoristeeksi ja ZR1:sta saa kuolata ihan rauhassa ja ja ja... Lauantaiksi lupailee vielä +21c ja aurinkoa. :cool:

Yorcci 17.08.2010 18:10

Quote:

Noin kello 12.30-13.30 ja sitten 14.00 Ruoholahteen.

Kuulostaa hyvältä. Pistätkö vielä vaikka privana osoitetiedot ZR-ihmettelyyn?

groovyjay 17.08.2010 18:14

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Kuulostaa hyvältä. Pistätkö vielä vaikka privana osoitetiedot ZR-ihmettelyyn?

Jeesh.

Yorcci 17.08.2010 18:30

Spänk juu veri meni. Sii juu teör.

EX81 17.08.2010 18:31

Hitsi, Mieleni mukaan tekevi, mutta töissä menee koko viikonloppu. Paippisiinkin olis ollu kiva ehtiä tälle kesää... ja tuo ZR:kin olis kiva näky... mutta pitää kai ne maajussit pitää töissä. Pistäkäähän kuvia!

groovyjay 17.08.2010 18:33

Quote:

Originally Posted by EX81
Hitsi, Mieleni mukaan tekevi, mutta töissä menee koko viikonloppu. Paippisiinkin olis ollu kiva ehtiä tälle kesää... ja tuo ZR:kin olis kiva näky... mutta pitää kai ne maajussit pitää töissä. Pistäkäähän kuvia!

Sullehan sopis hyvin toi ZR1 just sinisenä, ku ZR2 jo löytyy samana sävynä... :cool:

Hara 17.08.2010 22:00

Quote:

Noin kello 12.30-13.30 ja sitten 14.00 Ruoholahteen. Olikos tää ok Hara?

Ok

Pappatunturi 19.08.2010 10:31

Hara ja kumppanit!

Pyyhkikää minut listalta:( Tuli menoa särkänniemeen pikkukartturin kanssa :D

Hara 19.08.2010 12:46

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Hara ja kumppanit!

Pyyhkikää minut listalta:( Tuli menoa särkänniemeen pikkukartturin kanssa :D

Ok, olis vaan ollu kliffa juttu jos olisit ollu paikalla -59:llä

groovyjay 19.08.2010 16:08

Toivottavasti saadaan Lauantaina ainakin yksi jokaisen sukupolven edustaja, että ei tarvitse pystejä kiikuttaa takaisin kotiin... :D :D :D

Cosa 19.08.2010 20:38

Harmi, ettei keritä :( Tämä olisi ollut hieno juttu.

Illalla Järvenpäässä toivottavasti näkyy monta Vetteä.

Former67er 20.08.2010 12:12

Joudun jättämään tämän väliin :(
Olisi ollu enemmän kuin :cool:

Kiitos Hara :)

Wormie 20.08.2010 14:50

Mä tuun klo. 14 Grassbayhin ja syömään. Aamupäivän puuhat jää väliin, en saa pumppua vaihdettua ajoissa. Tämän kesän harrasteauto-ajelut on nyt sitte ohi... :ncool:

Hara 20.08.2010 16:14

Quote:

Originally Posted by Former67er
Joudun jättämään tämän väliin :(
Olisi ollu enemmän kuin :cool:

Kiitos Hara :)

Ok, ens vuonna sitten

ZL1 21.08.2010 09:36

Quote:

Originally Posted by Wormie
Mä tuun klo. 14 Grassbayhin ja syömään. Aamupäivän puuhat jää väliin, en saa pumppua vaihdettua ajoissa. Tämän kesän harrasteauto-ajelut on nyt sitte ohi... :ncool:

Vesipumppu vai?

Wormie 21.08.2010 12:26

Quote:

Originally Posted by ZL1
Vesipumppu vai?

(sähkö)Bensapumppu...

ZL1 21.08.2010 14:00

Missäs se dock on:confused:

Sörsselssön 21.08.2010 18:20

Jaahats. Herätys oli viideltä ja eikun paanalle. Reissu oli pääsääntöisesti AC delete kannen haku yhdistettynä Paippisissa käyntiin mutta kun se kolanuorukainen unohti sen kannen kotiin (tietysti) niin tuli pyörittyä mukana vähän muutakin. Poiskaan ei päässyt kun niitä saksalaisia Porsaita oli pihan täydeltä edessä. :p Hieno keli, hienoja autoja ja mukavia immeisiä. :salut:

Jazka49:llä on kultivoitunut maku autojen suhteen. :thumrigh: Joku Lotus V8 yrittää salakavalasti koukata oikealta kuvaan mukaan.

Mutkatieosuus oli piristävä.

Tätähän sinne liikkeeseen mentiin katsomaan, eikö niin?

:mrgreen:

Päivän saldo:

Joskus uusiks. :salut:

tapio 21.08.2010 20:58

Toivosen Hannun motto on niin osuva! ;-)

Joo, oli mukavaa, kun katiska on taas ajokunnossa. Vähän tuppaa lämpö konemuovin alla kiehuttamaan kaasarin bensoja nurkka-ajossa. Täytynee laittaa joku lämpöeristeläpyskä kaasarin ja imusarjan väliin.

Maaru 21.08.2010 20:59

Kivaa oli !
t: Maaru ja Tatu
ps. Tatu ois halunnu äänestää Saken Corvettea, muttei muistannu rekkaria...

groovyjay 21.08.2010 21:52

KIITOS!!!!

Kaikkinensa 2nd annual Corvettes by the Dock oli onnistunut. Autoja oli jo aamulla Paippisissa useita ja saatiin SBC:n jälkeen aikaan kunnon letka pikkumutkatielenkin kautta Herttoniemeen, jossa pällisteltävänä on uusi ZR1. Auto oli kyllä suurta omistamishalua herättävä, hintalappu pitää onneksi huolen siitä ettei tarvitse edetä kaupanteossa tämän pidemmälle tässä kohtaa. :D

Herttoniemestä sitten sekalainen seurakunta luovi pääkaupungin keskustan ruuhkien läpi Ruoholahteen johon saatiinkin näyttävät rivit Corvette merkkisiä urheiluhenkilöautoja. Hieno keli oli saanut myös "asiantuntijoita" liikenteeseen ja jaoimmekin lukuisia äänestyslipukkeita myös Corvette porukan ulkopuolelle.

C1 ja C6 luokissa käytiin odotetusti se kaikkein tasaisin vääntö.

C1 luokassa voitto meni niukasti sille ärsyttävälle 56:lle ( tai ainakin se omistaja on tosi... :rolleyes: )

C2 luokassa oli niin tasaista, että yks vaivainen ääni erotti lopulta jyvän akanasta. Jyvä oli vet65.

C3 luokassa äänet jakautuivat todella tasaisesti myöskin ja harmaan otsakiehkuran erolla palkinto ojennettiin T72:lle.

C4 luokassa tarjonta oli myös herkkua alusta loppuun ja yleisön äänivyöry laskeutui Corvette63:n 1996 Grand Sportin päälle.

C5 luokassa ääniä tuli runsaasti kaikille kandidaateille, mutta loppujen lopuksi pisimmän korren vetäisi Corvette63 Z06:llaan.

C6 luokassa ääniä tuli runsaasti ja kaikki äänet menivät Maarun kaunottarelle vai kaunotar maarulle. No joka tapauksessa oikeaan osoitteeseen meni.

Himoitun ja halutun Best in Show kultaisen pokaalin kävi pokkaamassa El Rayno.

Paljon onnea voittajille ja suur kiitos kaikille osallistuneille ja erityis iso kiitos Haralle homman organisoinnista, kohta tarvii varmaan mennä jo senaatin torille! :cool: :cool: :cool:

Itsellä jäi huolella pakattu kameralaukku eteiseen aamun kiireessä, mutta monilla näytti olevan kamerat mukana, joten toivotaan, että materiaalia tulee julkaisuun.

Thanks!:D

GJ

TorgueManagement 21.08.2010 22:10

Hyvä meiniki! Iso kiitos Haralle ja GJ:lle organiseeurauksesta.:thumleft:

All times are GMT +3. The time now is 07:45.