FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   404-not found / Finnshark (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=17087)

KTM 11.11.2010 15:53

404-not found / Finnshark

Mikä kumma nyt on ollut muutaman päivän FS:lle kirjautuessa tulee valkoinen ruutu ja 404 - not found? Homma pelittää kun uudestaan ottaa osoitteen www.finnshark.com. Ei pelkästään tästä kotikoneelta vaan myös muilta koneilta kirjautuessa sama juttu tulee esiin. Selain on Firefox 3.6.12

Sitten kun puhelimella koettaa tulla sisään, niin tulee virheilmoitus: "The request your client sent was not indentified by the gateway.

Turismo 11.11.2010 15:55

Sama homma alkuviikosta.
Nopeena kaverina poistin täpän automaattisesta kirjautumisesta ennen virheilmoitusta ja kirjauduin vasta seuraavana päivänä (varmuuden vuoksi) uudestaa ja taas toimii :D

Joku etäservo töksä...

Wormie 11.11.2010 16:52

Quote:

Originally Posted by Turismo
Sama homma alkuviikosta.
Nopeena kaverina poistin täpän automaattisesta kirjautumisesta ennen virheilmoitusta ja kirjauduin vasta seuraavana päivänä (varmuuden vuoksi) uudestaa ja taas toimii :D

Joku etäservo töksä...

Jos tota pukkaa niin mulla auttaa ainakin kun selaimeen laittaa finnshark.com/forum, muutaman kerran jälkeen alkoi taas pelittämään normaalisti.

StadiShark 11.11.2010 17:39

Welholla ja tuliketulla on mulla kyllä pelittänyt koko ajan.

jazka49 11.11.2010 17:45

Pari kertaa, kun olen tyhjentänyt koneeltani nuo tilapäistiedostot, niin on tehnyt tuon saman.

T72 11.11.2010 17:46

Quote:

Originally Posted by Wormie
Jos tota pukkaa niin mulla auttaa ainakin kun selaimeen laittaa finnshark.com/forum, muutaman kerran jälkeen alkoi taas pelittämään normaalisti.

Säännöllisen epäsäännöllisesti tota joutuu tekemään, oisko viimeiset pari vuotta ollut tuo vaiva.

hateju 11.11.2010 18:09

just:confused: sama homma "cromella"

poppamies 11.11.2010 21:07

IE:llä, Mozillalla ja Safarilla poppiksella ei ongelmia

MrT:llä vakavia 404 not found ongelmia, kirjautuessa nanosekunti aikaa napata jotain topiccia, jos onnistuu niin sen jälkeen pelittää, muuten tuppaa 404:sta hamaan tulevaisuuteen, tai ainakin muutaman kymmen kertaa :-k

Cocco 11.11.2010 21:34

Jos hyppää siihen "virhe 404 elikkä sivuva ei löyry..."-sivulle, niin pyyhkäsee vain selaimen osoitekentästä sen profile.php:n pois siitä osoitteen lopusta ja lyö <enter>. Jo vain, etusivu latautuu. Mulla tuo herja tulee nykyään joka kerta sisään kirjautuessa... Tätä samaa vaivaahan oli joskus aiemminkin - oisko pari-kolme vuotta sitten :study:

groovyjay 11.11.2010 21:43

asiaa kuulemma tutkitaan...

Macho 15.12.2025 14:11

Mulle kävi nyt silleen etten päässy nyt pitkään aikaa Finnsharkkiin ja ei sitten tullut käytyäkään kun ajattelin että se on vaan huoltojen tms takia alhaalla, mutta lopulta huomasin että kun otan VPN yhteyden ja valitsen yhteysmaaksi Suomen, pääsen sisään kyllä.

Eli ovatko nyt ulkomaan IP osoitteet Finnsharkin estolistalla?

Yorcci 16.12.2025 13:35

Quote:

Originally Posted by Macho
Mulle kävi nyt silleen etten päässy nyt pitkään aikaa Finnsharkkiin ja ei sitten tullut käytyäkään kun ajattelin että se on vaan huoltojen tms takia alhaalla, mutta lopulta huomasin että kun otan VPN yhteyden ja valitsen yhteysmaaksi Suomen, pääsen sisään kyllä.

Eli ovatko nyt ulkomaan IP osoitteet Finnsharkin estolistalla?

Ilmeisesti juu.

Mulla oli ihan sama homma, kun oltiin Mauritiuksella, niin ei päässy sharkkiin, mutta muuten toimi kyllä yhteydet. Piti laittaa VPN Suomeen, niin sit alkoi toimimaan.

Tuossahan oli joku aika sitten sharkissa aika paljon vieraita jatkuvasti ja näytti siltä, että valtaosa oli aina yhtä aikaa jossain projektiketjussa "viewing printable version of ***"

Macho 17.12.2025 18:34

Käy äkkiä niin, että kiinalaiset kopioi mun uniikit Crossfire viritykset ja ens vuoden joku uusi Chingpang malli on niillä varustettu. Tuski tulee mitää rojaltejakaan siitä, nekin rahat laitetaa viruksii, mitkä sitten karkaa labrasta meidän iloksi.

Macho 18.12.2025 21:29

Katselin tuosta etusivulta:

"Eniten samanaikaisia käyttäjiä oli 29 896, 16.08.2025"

jos totta niin huh huh.

ZoppeR1 18.12.2025 23:23

Luulisi että Mauritiuksella olisi jotain mukavampaa tekemistä kun roikkua finnsharkissa?
En ole tosin vielä itse päässyt käymään kyseisellä saarella.:rolleyes:

Yorcci 20.12.2025 19:16

Quote:

Originally Posted by ZoppeR1
Luulisi että Mauritiuksella olisi jotain mukavampaa tekemistä kun roikkua finnsharkissa?
En ole tosin vielä itse päässyt käymään kyseisellä saarella.:rolleyes:

Niinhän sitä voisi luulla :rolleyes:

No mutta sen verran hiljaista täällä sharkissa on, ettei tarvitse kauaa roikkua, kun uudet viestit on luettu...

ZoppeR1 20.12.2025 22:29

Joo ei paljon näy muita kirjoittajia kuin sinä. Oon yrittänyt lukea vanhoja projekti juttuja.

Macho 22.12.2025 16:01

Sanoin jo kauan sitten ihmisille, ettei kannata facebookissa finnsharkin sijaan pelkästään jaella Corvette juttuja, koska sinne ne jää ja häviää ajan kanssa, tämä on kuitenkin meidän oma foorumi joten tietty kulttuuriarvokin on, kun täällä keskustelee ja dokumentoi.

All times are GMT +3. The time now is 04:21.