FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C6 (vuosimallit 2005-2013) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   C5 -> C6 transformaatio (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=173)

Finnshark 17.03.2004 11:15

C5 -> C6 transformaatio

Joku on jaksanut näpertää... Aika hieno muutos! Odottakaa että sivu latautuu kokonaan ja huomatkaa että C5:n taustalla on koko ajan C6... Tuosta näkee mielenkiintoisella tavalla mittamuutokset!

http://www.corvetteforum.net/c5/scis...5c6compare.gif

groovyjay 17.03.2004 13:45

Re: C5 -> C6 transformaatio

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Joku on jaksanut näpertää... Aika hieno muutos! Odottakaa että sivu latautuu kokonaan ja huomatkaa että C5:n taustalla on koko ajan C6... Tuosta näkee mielenkiintoisella tavalla mittamuutokset!

Kiva GIF, tos nakee hyvin kuinka paljon hienompi toi C5 oikeasti on :wink:

T72 17.03.2004 13:54

Kumpitahansa kelpais mutta mussa toi C6 aiheuttaa enemmän omistushalua!

groovyjay 17.03.2004 15:32

Quote:

Originally Posted by T72

Ei muuta ku Euroja selkareppuun ja autokauppaan MARS!!! :mrgreen:

Harri -76 17.03.2004 15:38

Re: C5 -> C6 transformaatio

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Quote:

Kiva GIF, tos nakee hyvin kuinka paljon hienompi toi C5 oikeasti on :wink:

Enpä väittäis niinkään :!: Välttämättä

T72 17.03.2004 16:27

Quote:

Quote:

Originally Posted by T72

Niinpä... Olis mielenkiintoista nähdä Jenkit/Suomi vertailu siitä kuinka monen vuoden/kuukauden nettopalkan tavallinen duunari joutuisi pistämään säästöön saadakseen uuden Corveten. Tai hetkinen, en mä haluakkaan tietää sitä :writers_block:...

MikkoM 17.03.2004 17:10

Quote:

Originally Posted by T72
Quote:

Quote:

Originally Posted by T72

Niinpä... Olis mielenkiintoista nähdä Jenkit/Suomi vertailu siitä kuinka monen vuoden/kuukauden nettopalkan tavallinen duunari joutuisi pistämään säästöön saadakseen uuden Corveten. Tai hetkinen, en mä haluakkaan tietää sitä :writers_block:...

Mä ainakin saan laittaa tarpeeks monen kuukauden palkan tohon ´85 seenkin :!: Tuleekohan hinta nouseen paljonkin :?: Onko mitään tietoo C6 suomen esittely ajasta :?:

Finnshark 18.03.2004 07:31

Huhun kuulin että Euroopan tuonti alkaisi lokakuussa ja Suomeen tuossa vuodenvaihteen tietämillä. Taisi olla TM kun Geneven artikkelissaan näin sanoi... Tosin olisi hienoa jos nuo hopea avo ja punainen coupe kiertäisivät nyt vähän enemmänkin Eurooppaa ja eksyisivät vaikka American Car Showhun! Tai edes toinen niistä... :cool: Toiveajatteluako?

Harri -76 18.03.2004 10:16

Oishan se kiva täälläkin nähä näyttelyissä :!:

groovyjay 18.03.2004 14:05

Quote:

Huhun kuulin että Euroopan tuonti alkaisi lokakuussa ja Suomeen tuossa vuodenvaihteen tietämillä. Taisi olla TM kun Geneven artikkelissaan näin sanoi... Tosin olisi hienoa jos nuo hopea avo ja punainen coupe kiertäisivät nyt vähän enemmänkin Eurooppaa ja eksyisivät vaikka American Car Showhun! Tai edes toinen niistä... :cool: Toiveajatteluako?

Vois vaikka jattaa ne ambulanssit ja puimurit pois ja lyhentaa sita possujunaa noin 2km ja laittaa pari uutta Corvettea tilalle! :wink:

Mala 18.03.2004 16:23

hahahahha possujuna :D

groovyjay 18.03.2004 16:47

Quote:

Originally Posted by Mala
hahahahha possujuna :D

Et voi vaittaa ettei ne oo pidentanyt sita joka vuos parikyt metria, siita asti kun ne siirsi ACS:n messukeskukseen... :wink:

MikkoM 19.03.2004 12:04

Mua ACSssä vain ..tuttaa :fingers: se että vuosi vuodelta mennään enemmän noihin tuning-autoihin :chainsaw:, jossain mainoksessa olikin jo että tunincar&american car show :!: Itse ajattelin mennä Tampereelle :?: :!: vaikka en oo koskaan kaynyt :!:

Finnshark 19.03.2004 12:28

Quote:

Originally Posted by MIKKOM
Mua ACSssä vain ..tuttaa :fingers: se että vuosi vuodelta mennään enemmän noihin tuning-autoihin :chainsaw:, jossain mainoksessa olikin jo että tunincar&american car show :!: Itse ajattelin mennä Tampereelle :?: :!: vaikka en oo koskaan kaynyt :!:

Teretulemas Tampesteriin! Mielestäni Tampereen näyttelyssä on yleisesti ollut parempi taso kuin Helsingissä. Vaikkakin autoja on hiukan vähemmän... Mutta toisaalta tuningiakin on huomattavasti vähemmän... :wink: Toisessa hallissa on nyt jo aika monen vuotena ollut dB Drag Racing, eli sieltä löytyy myös tuning vehkeitä, mutta ei liikaa! Uskoisin saman tahdin jatkuvan varsinkin kun nyt on Tampereen 25v juhlavuosi!

http://www.hotrod-rockshow.com

groovyjay 19.03.2004 13:42

Quote:

Tana vuonna tilanne taitaa olla toinen, monet HiFistit ja Tuning kerhot jaa tana vuonna tulematta hintojen nousun takia. Tampere on ollut 100 kertaa parempi kuin ACS siita lahtien kun ACS lahti jaahallista pois ja possujuna tuli mukaan ohjelmistoon.... :!:

T72 19.03.2004 14:01

Tuleekohan ne jäsenkortit kerholaisille ennen tota ACS, niin vois pummata sen pari euroa halvennusta? Viimekeväänä iski tajuton saituus päälle eikä tullu käytyä kummassakaan näyttelyssä, nyt vois yrittää edes jompaankumpaan.

VetteMan 19.03.2004 14:11

Quote:

Originally Posted by T72
Tuleekohan ne jäsenkortit kerholaisille ennen tota ACS, niin vois pummata sen pari euroa halvennusta? Viimekeväänä iski tajuton saituus päälle eikä tullu käytyä kummassakaan näyttelyssä, nyt vois yrittää edes jompaankumpaan.

Noin kuukauden sisään pitäis korttien tulla, näin sanoi puheenjohtaja :D
Kaikki kun ei ole jäsenmaksujaan maksanut niin pitää odotella vielä hetken aikaa että mahdollisimman moni ehtii maksamaan....

T72 19.03.2004 14:26

Tiukille menee, näyttelykin on jo neljän viikon päästä... No täytyy printata kuitti maksetusta jäsenmaksusta niin eiköhän sen alennuksen saa silläkin.

nimim: säästöliekki päällä...

Finnshark 19.03.2004 14:27

Quote:

Originally Posted by VetteMan
Noin kuukauden sisään pitäis korttien tulla, näin sanoi puheenjohtaja :D
Kaikki kun ei ole jäsenmaksujaan maksanut niin pitää odotella vielä hetken aikaa että mahdollisimman moni ehtii maksamaan....

Tarkoitus olis saada jäsenkortit postiin ennen näyttelyä! Sehän lienee kuitenkin monelle se tärkein hyöty tuosta kortista... :cool:

groovyjay 19.03.2004 14:36

Toivottavasti tana vuonna ei tarttis maksaa sisaan :wink:

Finnshark 19.03.2004 14:43

Quote:

Toivottavasti tana vuonna ei tarttis maksaa sisaan :wink:

:razz: Niinpä...

MikkoM 19.03.2004 15:30

Quote:

Quote:

Mua ACSssä vain ..tuttaa :fingers: se että vuosi vuodelta m :hahano: ennään enemmän noihin tuning-autoihin :chainsaw:, jossain mainoksessa olikin jo että tunincar&american car show :!: Itse ajattelin mennä Tampereelle :?: :!: vaikka en oo koskaan kaynyt :!:

Tana vuonna tilanne taitaa olla toinen, monet HiFistit ja Tuning kerhot jaa tana vuonna tulematta hintojen nousun takia. Tampere on ollut 100 kertaa parempi kuin ACS siita lahtien kun ACS lahti jaahallista pois ja possujuna tuli mukaan ohjelmistoon.... :!:

Sinä ja sun POSSUJUNAS :hahano: :hahano:
Aletaanko keräämään adressia et saatais groovyjaylle ikioma possujuna
ettei tarvis sen takia lähtee American car showhun :?: :hahano:

Mala 19.03.2004 15:54

hei mulle ei oo tullu mitään jäsenmaksu lappuu !!!!!!!! taaskaan. viime vuonna ahvenistolla maksoin sen ku ei kuulunu ..

VetteMan 19.03.2004 16:27

Quote:

Originally Posted by Mala
hei mulle ei oo tullu mitään jäsenmaksu lappuu !!!!!!!! taaskaan. viime vuonna ahvenistolla maksoin sen ku ei kuulunu ..

Oletko ilmoittanut clubille sähköpostiosoitteen?
Jos olet niin sen olisi pitänyt tulla sähköpostiisi, itselläni kävi kuitenkin niin että se ei tullut ikinä perille tai sitten se katosi roskaposteihin...

Onnistuu myös niin että maksat Corvette Clubin tilille 25e ja laitat viitteeksi nimesi. Tee se mahdollisimman pian niin saa kortit nopeasti painoon :D

Tilinro 500220-20002856
CLUB CORVETTE OF FINLAND

groovyjay 19.03.2004 18:42

Quote:

Sinä ja sun POSSUJUNAS :hahano: :hahano:
Aletaanko keräämään adressia et saatais groovyjaylle ikioma possujuna
ettei tarvis sen takia lähtee American car showhun :?: :hahano:

Tai sit vahan laittelis sita ja veis sen ACS:n naytille! :hahano:

MikkoM 19.03.2004 23:33

Niin 450hp isolohko possujuna, sais kersat kerrankin kunnon kyydit :!: :wink: :hahano:

Harri -76 21.03.2004 12:31

Quote:

Niin 450hp isolohko possujuna, sais kersat kerrankin kunnon kyydit :!: :wink: :hahano:

Just otettiin taas yhteen viimeyönä kavereiden kans jotka tuntuu olevan niin eurohin ja Japseihin menevää kansaa, et piti hieman jo nauraa heille :!: Loppujenlopuksi aika harva ymmärtää mitään jenkkien päälle, tuntuvat vaan halveksuvan vai onko se se kateelliste ääni mikä puhuu silloin :?: :roll:

ToniH 21.03.2004 13:01

Ei, se ei ole kateellisten puhetta. Aika harva todellisuudessa pitää jenkkiautoja yhtään minään ja jopa säälii niiden omistajia joten eivät todellakaan ole kateellisia. Tuosta ei kannata olla moksiskaan - eihän muiden tarvitse ymmärtää kenenkään harrastuksia tai makumieltymyksiä.

Tietty oma porukkansa ovat tietämättömät jotka luulevat 130hp kinnerinsä olevan kovakin rassi jonkun Vetten rinnalla :wink:

Keskimäärin jenkit minunkin mielestäni ovat vanhanaikaisia, huonolaatuisia, karmean näköisiä ja vielä hirveitä ajaa. Ja sisustansuunnittelu on ollut aivan metsässä viime vuosiin asti jne. Aika harva jenkki itseasiassa miellyttää omaa makuani: Vettet (jo lapsesta), Cobra, Viper, muutama nykyaikainen iso city-maasturi (esim TrailBlazer) ja sitä rataa. Ns. muskeliautot eivät ole iskeneet koskaan.

Mutta makuasioita joten turha noista on kiistellä kenenkään kanssa - vai mitä?

Harri -76 21.03.2004 13:06

Quote:

Originally Posted by ToniH
Ei, se ei ole kateellisten puhetta. Aika harva todellisuudessa pitää jenkkiautoja yhtään minään ja jopa säälii niiden omistajia joten eivät todellakaan ole kateellisia. Tuosta ei kannata olla moksiskaan - eihän muiden tarvitse ymmärtää kenenkään harrastuksia tai makumieltymyksiä.

Tietty oma porukkansa ovat tietämättömät jotka luulevat 130hp kinnerinsä olevan kovakin rassi jonkun Vetten rinnalla :wink:

Keskimäärin jenkit minunkin mielestäni ovat vanhanaikaisia, huonolaatuisia, karmean näköisiä ja vielä hirveitä ajaa. Ja sisustansuunnittelu on ollut aivan metsässä viime vuosiin asti jne. Aika harva jenkki itseasiassa miellyttää omaa makuani: Vettet (jo lapsesta), Cobra, Viper, muutama nykyaikainen iso city-maasturi (esim TrailBlazer) ja sitä rataa. Ns. muskeliautot eivät ole iskeneet koskaan.

Mutta makuasioita joten turha noista on kiistellä kenenkään kanssa - vai mitä?

Näin on ja lähinnä se onkin sellaista leikkimielistä piikittelyä... ja sitä uhua miten viivalta lähettäessä toinen jää ja miten radalla taas toinen, mut se kuulunee kai asiaan :!: Onhan nois Japseis ja eurois hienojakin... kaverilla on Celica GT4 ja on muuten vehe... osti muuten just siihen turbotaimerin ja oin aika räyhee, kun pysähtyy ja lähtee kävelemään niin auto jää käyntiin... kyl ihmiset jää kattomaan kun sen parkkeeraa kadunlaitaan ja poikkee vaik pankkiin :!:

Olen samaa mieltä et monet jenkit ei mielytä yhtään muokaan, mut täytyy sanoa et sisuta on erittäin monis vehkeis todella hieno... makuasioita ne on Mustinkin mielestä :wink: :!:

MikkoM 21.03.2004 13:38

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Quote:

Just otettiin taas yhteen viimeyönä kavereiden kans jotka tuntuu olevan niin eurohin ja Japseihin menevää kansaa, et piti hieman jo nauraa heille :!: Loppujenlopuksi aika harva ymmärtää mitään jenkkien päälle, tuntuvat vaan halveksuvan vai onko se se kateelliste ääni mikä puhuu silloin :?: :roll:

Se on loputon väittely jos sille linjalle lähtee, mä oon vain sanonut et, mä nautin tästä ja muut saa ruuvata niihin diesel volkkareihinsa spoilereita jos tykkäävät :!: Se oon vain huomannu että moni euro-/japsiautoilija on kuitenkin loppujen lopuksi kiinnostunut jenkeistäkin mut porukassa täytyy ainä vähän nälviä vähemmistöä :!: Se on tosi et suuriosa esim. 82-lunvun jenkeistä oli HIRVEITÄ, mut ei niisä M5 bemareisssa ja vastaavissa ole enempää järkee kun vettessäkään(paitsi ehkä tilat), kun loppujen lopuks varmaan suurin osa pärjäis sellaisella pikku dieselillä joka olis edullinen, suht tilava ja halpa ylläpitää :!: Se on hyvä että meitä on erilaisia, ne uhoajat vain ..tuttaa joiden pitää olla jatkuvasti kinaamassa, että mun turbotetussa bemarissa on enemmän tehoa ku sun vakio vettessä, mun mielestä aika suhteeton vertaus :!:

Harri -76 22.03.2004 13:12

Quote:

Quote:

Quote:

Se on loputon väittely jos sille linjalle lähtee, mä oon vain sanonut et, mä nautin tästä ja muut saa ruuvata niihin diesel volkkareihinsa spoilereita jos tykkäävät :!: Se oon vain huomannu että moni euro-/japsiautoilija on kuitenkin loppujen lopuksi kiinnostunut jenkeistäkin mut porukassa täytyy ainä vähän nälviä vähemmistöä :!: Se on tosi et suuriosa esim. 82-lunvun jenkeistä oli HIRVEITÄ, mut ei niisä M5 bemareisssa ja vastaavissa ole enempää järkee kun vettessäkään(paitsi ehkä tilat), kun loppujen lopuks varmaan suurin osa pärjäis sellaisella pikku dieselillä joka olis edullinen, suht tilava ja halpa ylläpitää :!: Se on hyvä että meitä on erilaisia, ne uhoajat vain ..tuttaa joiden pitää olla jatkuvasti kinaamassa, että mun turbotetussa bemarissa on enemmän tehoa ku sun vakio vettessä, mun mielestä aika suhteeton vertaus :!:

Näinhän se on ja parasta onkin vain naureskella :!: :wink:

groovyjay 25.03.2004 20:48

Quote:

Näinhän se on ja parasta onkin vain naureskella :!: :wink:

:yes: :hahano:

All times are GMT +3. The time now is 09:29.