FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Pakettikauppa (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=17424)

cor98 31.01.2011 23:09

Pakettikauppa

Muistaako kukaan mikä oli paikan nimi mihin niitä paketteja pysty amerikan puolella keräämään se oli täällä pari viikkoa sitten. :confused:

groovyjay 31.01.2011 23:24

http://www.rahtiputki.fi/
:confused:

Juke 01.02.2011 00:34

Tuonne minäkin rekisteröidyin muutama päivä sitten... ;)

Ja olihan sitten toinenkin;

http://www.bongous.com/fi/

KooJii 01.02.2011 06:42

Quote:

Originally Posted by groovyjay

Fiksu palvelu, onko kellään käytännön kokemuksia? Millaset mahtaa olla hinnat?

mhj 01.02.2011 07:08

Quote:

Originally Posted by KooJii
Fiksu palvelu, onko kellään käytännön kokemuksia? Millaset mahtaa olla hinnat?

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?p=1982316

cor98 01.02.2011 20:52

Pakettikauppa

Rahtiputkessa ollaan:cool:

mhj 01.02.2011 21:07

Quote:

Originally Posted by cor98
Rahtiputkessa ollaan:cool:

Rahtiputken henkilökunta ei ole sitten täysin tietämätön autojen eikä etenkään Vetten osista. Helpottaa monessa kohtaa ;)

Juke 01.02.2011 21:23

Laitoin aamulla Rahtiputken infomeiliin kysymyksen, miten kannattaa kirjata se oma Rahtiputki-osoite PayPalin tiliin, että ei tule turhia kyselyitä.

Vastaus tuli esimerkkien kanssa ennen kuin ehdin edes seuraavan kerran muistaa koko asiaa :D

Pisteet heille ! =D>

pirre 01.02.2011 21:42

rekisteröitymismaksu 6,15 ¤ (5,00 ¤ + alv 23 %) ???

StadiShark 01.02.2011 22:02

Toihan vaikuttaa hyvältä idealta.
Eivät vaan taida tietää, kuinka helppoa tänne on tuoda vene Usasta, kun sitäkin palvelua sivuillaan mainostavat :confused:

Nipa 01.02.2011 22:30

Quote:

Originally Posted by Juke
Laitoin aamulla Rahtiputken infomeiliin kysymyksen, miten kannattaa kirjata se oma Rahtiputki-osoite PayPalin tiliin, että ei tule turhia kyselyitä.

Onnistuuko se? Mä luulin, että pitää olla kortti oikeesti USAn osoitteeseen rekisteröity että onnistuu paypaliin? Maksut sun muut on USA osoitteella eBayssa ja vettepuljuissa onnistunut hyvin vaikka paypal onkin kotisuomen osoitteella.

mhj 01.02.2011 22:38

Quote:

Originally Posted by Nipa
Onnistuuko se? Mä luulin, että pitää olla kortti oikeesti USAn osoitteeseen rekisteröity että onnistuu paypaliin? Maksut sun muut on USA osoitteella eBayssa ja vettepuljuissa onnistunut hyvin vaikka paypal onkin kotisuomen osoitteella.

On mulla ainakin peipallissa suomalainen Mastercard ja shipping address Rahtiputken varasto Virginiassa. Kaikki maksut menee siis kortilta, en pidä rahaa siellä PayPal:in tilillä.
Nettikaupoissa billing address tänne Suomeen ja shipping tonne varastolle. Kyselyitä ei ole tullut.

Rambe 01.02.2011 23:20

mun paypal-tilillä taitaa olla kolme shipping osotetta,2 usaan ja yks suåmeen ja maksuosote turggusessa.ebayssä vaan menee joskus huudot vituiksi,kun maksuosote pitäs olla myös jenkkilään...
...vai olikohan se paypal..:confused:

Juke 02.02.2011 01:40

Just äsken ostelin ebaysta jotain ja sinne pystyi tosiaan syöttämään sen shipping osoitteen jenkkeihin, niin ei automaattisesti enää tarjoa rahtia ulkomaille.

Verkkokauppaan, jossa äsken asioin, tuli juurikin noin, että shippaus Rahtiputkeen ja Billing suomeen :)

Nipa 02.02.2011 07:54

Näin mullakin.. Ebayssä oletuksena USA osoite ja tili/kortit suomeen rek. tosi harvoin ostos ei onnistu, koska tili rek. suomeen.
Mutta PayPal ei mielestäni noita kortteja suostu USAlaiseksi merkkaamaan jos ei asia näin ole

Juke 05.02.2011 00:30

Me ollaan mainostettu Rahtiputkea liikaa täällä Sharkissa... :D

" Tiedote 4.2.2011

Korkeasta kuormitustilanteesta johtuen emme toisaiseksi voi ottaa palveluun uusia käyttäjiä. Arvioimme sulun kestävän muutamia päiviä. Näillä toimilla haluamme varmistaa palvelun luotettavuuden sekä antaa aikaa kapasiteettimme hallitulle nostolle.

Vanhat käyttäjät voivat kirjautua palveluun ja käyttää Rahtiputkea normaalisti, eli lähettää tavaraa varastolle sekä kotiuttaa lähetyksiä.

Pyydämme käyttäjiksi haluavilta kärsivällisyyttä sekä vanhoilta käyttäjiltämme ymmärrystä kuormitustilanteen aiheuttamille viiveille kirjauksissa sekä lähetyksissä.

Yhteistyöterveisin,
Rahtiputki Oy "

ToniH 06.10.2011 12:03

No millaiset ovat kokemukset Rahtiputkesta nyt kun sitä on käytetty jo jonkin aikaa?

VetteMan 06.10.2011 13:01

Yhden satsin tavaraa keväällä sitä kautta otin.
Oli Corvette Centralia ja lukuisia ebay ostoksia jotka keräsin Rahtiputkeen ja sitten yhtenä lähetyksenä suomeen.
Palvelu toimi ihan asiallisesti, parin isomman kevyen osan kanssa meni tilavuusmittaus uusiksi, jonka jälkeen tuli oikeat mitat niihin ja rahti oli oikein.
Isoa ja kevyttä ei kannata tilata, mutta sama homma kaikissa rahdeissa.
Esim . C5 penkin istuimen pehmuste.
Seuranta ja osien saapumisilmoitukset toimivat hyvin.
Hieman aikaa menee siihen, kun kaikki tilaukset riveittäin naputtelee Rahtiputken sivuille. Mutta ei mikään ylitsepääsemätön homma ole.
Hyvä puoli on se että pakkaavat tavaroita uudelleen laatikoihin, jos tulevat isommissa laatikoissa.
Ihan postitiivinen käyttökokemus oli.

Nipa 06.10.2011 13:40

Jotain hässäkää työkaverilla joka otti vanteet renkaineen. En tarkempaan muista miten kaikki meni. Isoa summaa olisivat tarjonneet että lähettää DHL:n varastosta Vantaalta lähettää tänne periferiaan kun kaveri vielä luuli että kuuluu kotimaan rahti hintaan kuten alkuun taisi olla

ToniH 06.10.2011 14:34

Ok, kiitoksia.

Kauanko kamoja sai kerätä varastolle ennen kuin on pakko toimittaa? Koitin ettiä tietoa sivuilta mutta johonkin se on piilotettu.

Pari pakettia nyt menossa sinnepäin.

VetteMan 06.10.2011 15:46

Kuukausi on maksutonta säilytystä, laskettuna siitä kun ensimmäinen paketti saapuu varastoon.
Sitä en tiedä mitä varastointimaksu on tuon kuukauden jälkeen.

Nipan postiin kommentoisin vielä että merirahdissa ainakin oli se halvin vaihtoehto, että noutaa ne itse jostain päin suomea varastosta, kun kontti purettu.
Vaihtoehtona myös ainakin keväällä oli perille toimituskin, hintaa toki lisää.
Lentorahti tulee aina perille asti.

StadiShark 06.10.2011 19:18

Kaverille on rahtiputki toimittanut tavarat ihan moitteetta. Varaosat tulivat kotiovelle, uskaltaa suositella.

ToniH 07.01.2012 14:35

Omat kokemukset tähän mennessä Rahtiputkesta:
1. eka merirahtisetti maksettu 25.10. Sen jälkeen ei minkäänmoista tiedotetta siitä milloin kama on oikeasti rahdattu tai milloin sitä voisi odottaa. En löydä tietoa myöskään sivustolta.

2. olen keräillyt settiä varastoon lentorahtia varten. 3 lähetystä näyttää olevan hukassa. Tracking näyttää, että 2 niistä on toimitettu viikkoja sitten Rahtiputkelle mutta ne edelleen roikkuvat saapuvissa. 1 keikasta mulla ei vielä ole toimitusvahvistusta mutta sekin on lähetetty jo 19.12. Eniten alkaa painaa asiassa se, että Rahtiputki ei vastaa mitenkään meileihin kun tiedustelen näistä keikoista.

Istun siis täällä himassa enkä voi kotiuttaa (shippauttaa) kamoja kun homma ei etene mihinkään. Päivät juoksevat ja kohta varastointi muuttuu maksulliseksi. Asiakaspalvelussa olisi roimasti parantamisen varaa. Se mitä yritys- tai edes yksityisasiakkaana en kaipaa on epävarmuus rahojeni kohtalosta.

Ei siis mitenkään tyytyväinen olo tällä hetkellä. :(

zz-2 07.01.2012 16:13

Toihan on peest. Just kun näytti hyvältä alkoikin tökkimään tuokin palvelu.
Ei rohkaise tilaamaan tuo edellinen viesti.

Nakki 07.01.2012 17:10

Onko kukaan tätä kokeillu? http://www.finn-us.com/

hateju 07.01.2012 18:43

Quote:

Originally Posted by Nakki

http://maps.google.fi/maps?q=15501+T...h&z=21&vpsrc=6

on ainakin piha täynnä siellä:D

ToniH 07.01.2012 19:08

Quote:

Originally Posted by zz-2
Toihan on peest. Just kun näytti hyvältä alkoikin tökkimään tuokin palvelu. Ei rohkaise tilaamaan tuo edellinen viesti.

Niin, ja kun se olisi niin pienestä kiinni: "kiitos ilmoituksesta, tutkimme asiaa ja ilmoitamme sinulle myöhemmin tänään" ja sitten oikeasti tapahtuisi jotain.

Automaattiviesteillä taas ei ole mitään arvoa. Mutta, tässä tapauksessa ei tule edes niitä.

Itse luulen, että kamat ovat kyllä saapuneet mutta työn touhussa ne on vain jääneet merkitsemättä. Nyt kun ovat purkaneet lootat/kuoret ja yhdistäneet ~70 lähetystä (á 1-15 tuotetta/osaa) niin onkin jälkikäteen vaikeampi setviä sieltä joukosta onko jokainen nippeli jo huomioitu. Kysyisivät sitten vaikka multa vinkkiä miten tunnistaa nämä kadoksissa olevat kamat.

Toinen vaihtoehto on, että lähettäjä laittoi minut yksilöivän Attn -tunnuksen väärin ja kama on joko jonkun muun hyllypaikassa tai epäselvien kasassa. Ei pitäis olla vaikea setviä.

Ja kolmas ja pahin vaihtoehto tietty on se, että USPS virkailija veti kamat ohi ja väärensi trackingin tai kaikista huonoin eli Rahtiputken varastotyöntekijä otti joululahjat firman varastosta mutta tässä vaiheessa ei ole vielä aihetta epäillä kumpaakaan.

zz-2 07.01.2012 20:24

Quote:

Originally Posted by hateju

on ainakin piha täynnä siellä:D

Aika monta huumebussia. Iloista väkeä.

J.A.K 07.01.2012 21:34

Quote:

Joo kokemuksia kaivattaisiin!

Eivät kerro sivuillaan toimitusajoistaan mitään:scratch:

Muuten vaikuttaisi varsin asialliselta mestalta, kun kuukausimaksuja tai avausmaksuakaan ei ilmeisesti ole...

Ja mihinkä ne paketit suomessa toimitetaan, siis yrityksen puolesta?
Toki posti tuo vaikka minne kun lisämaksusta päästään yhteisymmärrykseen.

Nipa 07.01.2012 22:24

Quote:

Sanoisin, että on Halmari shipping co.n kanssa "yhteistyötä" tekevä yritys ( www.halmari.com ) koska osoite sama. Muistelisin, että Mr. Halmari puhui että heidän tiloissaan on firma joka myös hoitelee noita yksittäispakettien rahteja.
Eli ainakin Houstonin osalta sanoisin, että on luotettavissa käsissä :thumrigh:

Tarkemmin tietämättä arvelen, että Houstonista lähtee väh. 2 konttia kuukaudessa. Tulee Hämeenlinnaan missä etelä-suomen sijoitus hoitelee tullauksen eli omat paketit saa noutaa Hml:stä

Juke 08.01.2012 01:46

Quote:

Originally Posted by Nipa
Sanoisin, että on Halmari shipping co.n kanssa "yhteistyötä" tekevä yritys ( www.halmari.com ) koska osoite sama. Muistelisin, että Mr. Halmari puhui että heidän tiloissaan on firma joka myös hoitelee noita yksittäispakettien rahteja.
Eli ainakin Houstonin osalta sanoisin, että on luotettavissa käsissä :thumrigh:

Tarkemmin tietämättä arvelen, että Houstonista lähtee väh. 2 konttia kuukaudessa. Tulee Hämeenlinnaan missä etelä-suomen sijoitus hoitelee tullauksen eli omat paketit saa noutaa Hml:stä

Pari vuotta sitten kun juttelin Mr. Halmari seniorin kanssa, hän kertoi että on myynyt heidän Halmari-toiminimellä Californiassa toimivan yksikön pois ja juuri sen kautta tuli samoihin aikoihin mun auto Hämeenlinnaan. Käsittääkseni tuolla finn-us.com sivustolla yhteystiedoissa oleva Petteri on se ostaja. Jos oikein muistan, niin oli ollut Halmarin palkkalistoilla ennen kauppaa. Ainakin mun auto tuli kaikin puolin asiallisesti LA;sta suomeen, toki satamaan viennin ja kontin lähdön välillä kului turhan pitkään, parisen viikkoa jos en ihan väärin muista.

ToniH 09.01.2012 18:49

Noniin, updeittiä R-Putken suhteen. Tänään kommunikointi alkoi taas - ei selitystä mutta pahoittelut. No, hyvä niin. Funtsin, että ehkä firma on mallia mies ja koira ja mies oli viikon Espanjassa ja koira ei osaa käyttää meiliä? ;)

No, anyways. Nyt tuli kuitenkin meileihini senverran tulosta, että 2/3 hukassa olevista keikoista on tänään etsitty ja löydetty. Eli noin $330 edestä kamaa löytyi ja enää yksi hukassa mutta onneksi sen arvo vain vajaa $10.

Merkittävä parannus vrt. eiliset fiilikset.

Merirahtikeikastakin tuli infoa mutta ei sellaista, jota olisin halunnut kuulla:
"Laiva xyz 12 on joutunut erittäin kovaan merenkäyntiin matkalla
USA:sta Hampurin satamaan. Osa kannella olleista konteista ja muista
kuljetusyksiköistä on vaurioitunut ja ne joudutaan purkamaan
Hampurissa toiseen laituriin selvitystä varten. Tällä hetkellä
Rahtiputkella ei ole tarkkaa tietoa kotiutuksenne kunnosta tai
mahdollisista vaurioista. Kotiutuksen saapuminen Helsinkiin viivästyy
asian käsittelyn takia. Palaamme asiaan heti, kun tiedämme enemmän." :(

Tätä ei tietty voi pistää kenenkään syyksi mutta välillä kyllä tuntuu, ettei aina oikein mene putkeen... ](*,)

ToniH 09.01.2012 19:00

Ja vielä seuraava update. Samantien tulikin viesti, että viimeinenkin hukkakeikka on löytynyt. \\:D/ Eli kaikki em. keikat olivat tulleet sisään 2-3 viikkoa sitten mutta jostain syystä jääneet roikkumaan saapuviin. En tiedä, että oliko ne laitettu minun kasaani mutta unohdettu logata sisään vai olivatko ne jossain kaikinpuolin unohdettuna tai tunnistamattomina.

No, sama se minun näkövinkkelistäni kunhan vaan kaikki löytyy ja toivottavasti tulee perillekin.

zz-2 10.01.2012 08:02

Quote:

Originally Posted by ToniH
En tiedä, että oliko ne laitettu minun kasaani mutta unohdettu logata sisään vai olivatko ne jossain kaikinpuolin unohdettuna tai tunnistamattomina.

.

Tais tuolle ketjun alkupäässä olla että noilla olis kovasti töitä.
Jossain kasan pohjalla makoilleet ja kasa saatu syystä tai toisesta purettua ja tavarat "löytyneet". Duunarit tullu joulunvietosta.

mhj 10.01.2012 19:56

Mulle tuli tänään taas pitkästä aikaa Rahtiputken lähetys. NY:n varastolta, jonne mun hyllypaikka keväällä siirrettiin. Tavaraa oli useammalta toimittajalta (Zip, Rockauto, Chicaco Corvette, Crane Corvette ja useampi sekalainen ebay-kauppias).
Tuoterivejä oli luokkaa 4-5 aanelosta printattuna täyteen ja esim. Holleyn ruuvit+muut pikkuhilppeet aikalailla hankalia hahmotettavia ulkopuoliselle.
Kaikki oli mukana eikä mitään ollut särkynyt. NY:n varastolla osaavat pakata hyvin, siihen kiinnitin huomiota jo keväällä, jolloin sieltä viimeksi tuli tavaraa.

ToniH 10.01.2012 20:18

Mulla on myös NY:ssä. 80+ toimitusta, joissa noin 250+ yksittäistä nippeliä. Onhan siinä setvimistä jos menee avaamaan esim. monta lähetystä kerrallaan levälleen pöydälle. Helposti menee laskuissaan sekaisin. Eli se sisääntulovaihe ja kamojen setviminen tulee olla hyvin suunniteltu. Kun kamat menevät sekaisin niin ne voi olla lähes mahdoton enää setviä jälkikäteen.

Rahtiputkelta tuli tänään selitys sekaannukselle:
Quote:

Tuotteidesi varastokirjauksissa ongelmaksi osoittautui varastomiehen inhimillinen erehdys ja sekaannus useiden samankaltaisten tuotteiden kanssa. Tarkistamme prosessejamme vastaavan välttämiseksi jatkossa.

ToniH 16.01.2012 14:08

Mikäs on paras tapa roudata kamaa Saksasta Suomeen? Tarve olisi palvelulle, joka noutaa kamat ja toimittaa minulle perille. Nyt kyseessä oleva kama on noin 30kg ja 1mx70cmx30cm. Myyjä ei ole halukas shippaamaan.

1. perinteinen rahtifirma tyyliin DVS
2. joku kuriirifirma tyyliin TNT tai DHL

Miten tommonen järkevimmin hoituisi? Eli helppo järjestää ja järkevät kustannukset.

?

Tuomas 16.01.2012 14:13

Quote:

Mikäs on paras tapa roudata kamaa Saksasta Suomeen? Tarve olisi palvelulle, joka noutaa kamat ja toimittaa minulle perille. Nyt kyseessä oleva kama on noin 30kg ja 1mx70cmx30cm. Myyjä ei ole halukas shippaamaan.

1. perinteinen rahtifirma tyyliin DVS
2. joku kuriirifirma tyyliin TNT tai DHL

Miten tommonen järkevimmin hoituisi? Eli helppo järjestää ja järkevät kustannukset.

?

Mä oon käyttänyt Saksasta TNT:tä ja UPS:sää lava ja pakettipalveluna. Economylla maarahtina pitäisi olla ihan järkihintasta.

Ne noutaa, pyydät myyjää vaan tilaamaan noudon.

ToniH 16.01.2012 14:43

Tässä tapauksessa minä varmasti joutuisin tilaamaan noudon tästä päästä.

ToniH 19.01.2012 11:20

Voihan räpylä, Rahtiputki lopettaa meriahtauksen. Jatkossa saa enää vain lentona. :(

Samalla homma menee kansainväliseksi eli saas nähdä millaiseksi homma muuttuu asiakas- ja tavaravirtojen moninkertaistuessa.

Juke 27.01.2012 20:02

Tilasin viikonloppuna pari pakettia rahtiputken New Yorkin varastolle. FedEx;in trackingista seurasin että olivat kolme päivää matkalla ja eilen illalla yhdentoista aikoihin tuli FedEx;iltä meili, että molemmat paketit toimitettu. Äsken putkahti Rahtiputkelta kaks meiliä, että paketit kirjattu. Siis 20h meni siitä kun kuittasivat paketit vastaanotetuiksi. En pidä ollenkaan huonona suorituksena :)

Jotain pitäis vielä tilailla samaan kuormaan ennen kotiutusta.

ToniH 31.01.2012 17:02

Updeittiä mun Rahtiputki-kokemuksiin: kumpikin keikka tuli lopulta perille, ehjänä ja erittäin hyvin pakattuna. :salut:

AaaKoo 02.02.2012 18:06

vanteet tätä kautta

Onkos kellään kokemusta vanteiden tilaamisesta tätä kautta? C5 kaipais isompaa pyörää kesäksi ja olen miettinyt vaihtoehtoja mistä tilaisin.

Millaisella rahdeille olette saaneet vanteita Jenkeistä tänne koto Suomeen? Laskin esimerkkinä rahtiputken laskurilla 1000 taalan vanteille hinnan. Loppuhinnaksi tuli tulleineen, alvineen ja rahtineen 1360¤. (laitoin painoksi 60kg, rahdiksi tuli 318¤ alv 0%).

Monet firmat, esim. Corvette Wheels ja Eastcoastvette, tarjoavat ilmaista rahtia maan sisällä, joten kokonaishinnaksi taitaisi jäädä tuo laskurin antama hinta?

Onko kellään kokemusta esimerkiksi em. firmojen rahdeista. Kannattaako sotkea rahtiputkea tms. väliin vai tilata Suomeen suoraan noista vanteita myyvistä putiikeista.

myky 02.02.2012 18:46

Quote:

Originally Posted by AulisR
Onkos kellään kokemusta vanteiden tilaamisesta tätä kautta? C5 kaipais isompaa pyörää kesäksi ja olen miettinyt vaihtoehtoja mistä tilaisin.

Millaisella rahdeille olette saaneet vanteita Jenkeistä tänne koto Suomeen? Laskin esimerkkinä rahtiputken laskurilla 1000 taalan vanteille hinnan. Loppuhinnaksi tuli tulleineen, alvineen ja rahtineen 1360¤. (laitoin painoksi 60kg, rahdiksi tuli 318¤ alv 0%).

Monet firmat, esim. Corvette Wheels ja Eastcoastvette, tarjoavat ilmaista rahtia maan sisällä, joten kokonaishinnaksi taitaisi jäädä tuo laskurin antama hinta?

Onko kellään kokemusta esimerkiksi em. firmojen rahdeista. Kannattaako sotkea rahtiputkea tms. väliin vai tilata Suomeen suoraan noista vanteita myyvistä putiikeista.

<itse ostin kuvan mukaiset vanteet, koko 19/20" hinta 1350 euroa Oulusta. Paaaljon halvemmalla sai kuin esim. Jenkeistä.

http://www.google.fi/imgres?q=corvet...1t:429,r:3,s:0

AaaKoo 02.02.2012 19:11

Samansuuntaisen tarjouksen Crayn vanteista sain Autotekiltä, niitä ei kannata Jenkeistä tilailla.

Mutta jos muunlaiset vanteet haluaa niin Suomesta ei taidakaan löytyä?

Itseäni kiinnostaisi jotkut tämän tyyppiset ratkaisut 18/19 tai 19/19 kokoisina:

http://www.corvette-wheels.com/c6-z0...tion-grey.html

tai

http://www.eastcoastvette.com/p-2974...04-c5-z06.aspx

ToniH 02.02.2012 19:13

Quote:

Originally Posted by AulisR
Laskin esimerkkinä rahtiputken laskurilla 1000 taalan vanteille hinnan. Loppuhinnaksi tuli tulleineen, alvineen ja rahtineen 1360¤. (laitoin painoksi 60kg, rahdiksi tuli 318¤ alv 0%)..

Lentorahti 318¤+ALV?

AaaKoo 02.02.2012 19:21

Quote:

Lentorahti 318¤+ALV?

Jep, näin Rahtiputken laskurin mukaan
kokonaispaino 60 kg
tuotteiden lkm 4 kpl
tuotteiden arvo 1000 taalaa
tulliprosentti 3% ( laitoin arviolta)
lentorahtina

Tulos:
tilauksen arvo 764¤
rahtimaksu 318¤ (alv 0%)
tullimaksu 23¤
ALV yht 249¤ (josta 73 euroa rahdin yhteydessä)
kuljetus vakuutus 21¤
yht. n. 1374¤

ToniH 02.02.2012 19:44

No ei paha mun mielestä kun ottaa huomioon vannelootien koon. Mulla oli justiinsa 71kg 506€, tuotteita oli pirun monta ja lootia lopulta 4kpl.

Sehän on nyt niin, että sieltä ei enää saa rahtihintaa etukäteen vaan vasta sitten kun kamat on kerätty ja oikeasti punnittu. Ja sittenhän on myöhäistä tehdä enää asialle mitään nyt kun merirahtioptio poistui.

Tuomas 02.02.2012 20:46

Veikkaan että lentona ei neljää vannetta tohon rahaan tule. Corvette-wheels on yhtäkuin Supervettes ja mulla loistavia kokemuksia. Niiden rahti on kilpailukykyinen ainakin oli kun omia tilasin.

ToniH 02.02.2012 20:53

Niin, jos ei kiire ole niin kannattaa koittaa saada johonkin konttikyytiin. Vielä ehtis ennen kesää.

All times are GMT +3. The time now is 10:25.