FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   varoitus!! corvette central (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=17541)

niklas83 01.03.2011 20:25

varoitus!! corvette central

varokaa kyseistä firmaa. kysyin etukäteen jos voivat lähettää usps AIR:illa ja että lähettävät vasta sitten kun kaikki osat varastossa.

no meni viikko ja soittivat UPSilta että paketti on saapunut ja melkein 300 usd muutamasta pikkunippelistä.

koko paketti ois ollut noin 50-80e usps postilla.

eivät suostu hyvittämään siitä mitään

heimo huima 01.03.2011 20:31

Quote:

Originally Posted by niklas83
varokaa kyseistä firmaa. kysyin etukäteen jos voivat lähettää usps AIR:illa ja että lähettävät vasta sitten kun kaikki osat varastossa.

no meni viikko ja soittivat UPSilta että paketti on saapunut ja melkein 300 usd muutamasta pikkunippelistä.

Noi jenkit on kummia siitä, että osat yleensä lähetetään tiputellen..
Tosta paikasta tilattu kanssa, mutta tavarat tullu kontissa jolloin kustannukset pysyny edes jotenkin siedettävinä.

niklas83 01.03.2011 20:41

10v oon tilaillut osia lentorahtina ja toi on ainoa paikka missä homma ei toimi. mut kannattaa AINA kysyä rahtihintaa ennen ku lähettävät.

mut jos ei muutaman tonnin tilaukset kiinnosta niin tilataan sitten jatkossa muualta

ToniH 01.03.2011 20:45

Tapahtunut lukuisia kertoja ja monen firman kanssa. Myös suosituista Ecklersin ja ZIP:n kanssa. Jenkkien kanssa saa aina olla varuillaan ja varautua pahimpaan.

Nimim. -89 alkaen tilannut jenkeistä tavaraa.

KooJii 01.03.2011 20:53

Mulle tuli just eilen pikkunippeleitä Corvette Centralilta, ja homma toimi ihan niinkuin pitikin. Ei kyllä ollut kovin monen taalan ostos ja osien hinta melkein tuplautui postikulujen myötä, mutta kysyivät ennen veloitusta onko se ok ja siinä vaiheessa olisi voinut tilauksen vielä perua. Mun kohdalla meni mallikkaasti ainakin tällä kertaa ja palvelukin oli asiallista.

poppamies 01.03.2011 21:06

Tiedän yhden keinon jolla ei rahtihinnat pääse yllättämään :rolleyes:

Corvette63 01.03.2011 21:34

Quote:

Originally Posted by poppamies
Tiedän yhden keinon jolla ei rahtihinnat pääse yllättämään :rolleyes:

:thumrigh: Ja sitä keinoa suositaan!

janiv 01.03.2011 21:53

Mites, jos saa postikulut ensin tietoon sähköpostilla ja sit ne onkin jotain muuta. Jos on Visalla maksettu, ni luulis viimeistään Luottokunnan korvaavan, kun näyttää mustaa valkosella, että oli sovittu 30 euroa, mut velotettiin 150 euroa. Siis jos ei toimittaja ensin suostu korvaamaan. Sit tietty, jos ei oo etukäteen molemmin puolin mitään rahtihintoja sovittu ni eikai voi oikeen mitään.

niklas83 01.03.2011 22:09

Quote:

Originally Posted by janiv
Mites, jos saa postikulut ensin tietoon sähköpostilla ja sit ne onkin jotain muuta. Jos on Visalla maksettu, ni luulis viimeistään Luottokunnan korvaavan, kun näyttää mustaa valkosella, että oli sovittu 30 euroa, mut velotettiin 150 euroa. Siis jos ei toimittaja ensin suostu korvaamaan. Sit tietty, jos ei oo etukäteen molemmin puolin mitään rahtihintoja sovittu ni eikai voi oikeen mitään.

kysyin ensin että suostuvat lähettää usps postilla ja että lähettävät kaikki kerrallaan. niitten piti lähettää sähköpostia ennen ku lähettävät paketin. näin eivät tehneet.

osat painaa ehkä sen 2 kiloo. eli usps postilla ois maksanut noin 50e.

luottokunta sanoi ettei pysty varmasti sanoo saako rahat takaisin, voi yrittää lähettää paketit takas ja toivoa että corvette central hyvittää sen. jos ei niin voi yrittää saada rahat takaisin.

eli 1 usd osa voidaan lähettää 300usd rahdilla ja luottokunta ei voi asialle mitään.

nyt pitää vissiin maksaa ne rahtikulut + alvit niistä + ups käsittelykulut ja toivoa että sais valituksen läpi luottokuntaan.

vituttaa maksaa yli 300e 1-2 kilon paketista.

ei näitä onneks usein tule ja aika usein sais tulla että alkais tilaamaan jonkun toisen kautta. sen verran huonoja kokemuksia suomalaisista osavälittäjistä 2 firmaa lukuun ottamatta

KTM 02.03.2011 08:56

Rahti on välillä Jimille vaikea käsite varsinkin kun USPS:n kautta paketin voi vaikka joutua viemään postiin ja UPS:n lähetti hakee paketin toimitiloista. Sisämaanrahdin kohdalla tuo USP:n kilpailukykyinen, mutta tänne jeeraan se maksaa niin paljon, että Jose ja Jimi eivät osaa edes arvata.

Määrätyt varsinkin vaikean kokoiset tavarat olen tilannut yhden tutun konttirahtarin osoitteeseen USA:n päähän ja tavarat tulevat sopivalla rahtikululla Suomeen. Toimitus kestää vähän kauemmin, mutta rahtikulut pysyvät hyvin aisoissa.

progress 02.03.2011 10:08

Quote:

Originally Posted by janiv

Juuri näin olen muutamia kertoja tehnyt, ei tule yllätyksiä. Kysyin kamoista, että mitä tällasten kikkareiden toimittaminen maksaisi Suomeen. Sieltä sitten sihteeritäti heittää tarkan hinnan ja sillä se menee. Ongelmia ei ole ollut.

Nipa 02.03.2011 13:35

CorvetteCentralissa kun pikaisesti kävin -08 syksyllä, niin näytti olevan UPS:n rekkoja 3 laiturissa ottamassa paketteja kyytiin.

Noista kieltämättä välillä voi tulla yllätyksiä. Itse en kyllä aikoinaan tilatessa etukäteen mitään rahtihintoja kysellyt ja rahdit oli aina suunnilleen odotetun suuruisia. Sitten meni Itellan hoitamaan tullaushommaan hermo ja aloin laittaa viestiä että ainoastaan UPS/Fedexin kautta tavarat mulle

Toxic Flame 04.05.2011 22:14

Kyllä toi on uskomaton paikka toi Jenkkilä. Siis voi VI-TTU sentäs.

Kokeilin ekana Ecklerssiä tiettyjen pisteosien kanssa, rahdit nousivat 300 taalasta 400 taalaan ja jäädytin tilauksen samantien. Ei tarvii tohon hintaan lähetellä yhtään mitään kun osat maksoivat n. 550 taalaa yhteensä.

Kokeilinpa sitten pienempää toimittajaa nimeltään Willcox. Kysyin sähköpostitse ekana mitä maksais jos tilaisin kasan tavaraa joka oli läjänä hieman isompi kuin ecklerssin alkuperäinen tilaus.

Vastauksena sain ao. Willcoxin myyjältä että kirjaudu sivuille ja tee tilaus muta älä vielä maksa niin näet summan koska webbisivu sen laskee sinulle automaattisesti. Jihhaaa, sama läjä maksaiskin USPS:llä groundina vain (1 x 34.97lbs) (34lbs, 15.44oz) (Priority Mail International (6 - 10 business days) ): $136.35, joten ero oli huomattava. Tilaus sisään tietyillä ehdoin...

...sanasta sanaan muotoiltuna...

" If there is any changes in the list of available products in my order or mailing expences please info me before sending me anything.

Thank You Very Much for your co-operation!"

-TF

johon vastaus...

"All parts are good to go.. But please email us to verify the color on the dash cap. I would assume charcoal. But you did nto indicate this in the order notes... Please email willcox@willcoxcorvette.com and just verify that I am correct with Charcoal."

ja sitten vielä täältä päästä sähköposti sisään tähän malliin...

"Hi!

Great to hear this that you have all items to go!

Black/Charcoal is correct color for dash cap.

Was the mailing price accurant on estimate that webpage gave me? I assume dash cap is taking some space... and might be bit pricey."

- TF

Viikkoon ei kuulu mitään, ei vastausta, ei mitään... kävin just maksamassa ihan muita laskuja ja kattelin että ei ******* että mikäs 840,10 euron visalasku se siinä on... Willcox Corvette...

mun kamat Willcoxilla maksoivat total: $946.49 postikuluineen... joka tekee päivän kurssiin 636.913 euroa...

eli päälle 200 € tullut ekstraa jotka siis jo hävinneet tililtä...

että tälläinen keissi... :flower:

groovyjay 04.05.2011 22:41

Tieto lisää tuskaa.

Toxic Flame 04.05.2011 22:55

Voinko mä vedota siihen että mä en "teknisesti" ole vielä tilannut noilta yhtään mitään? Toi mun tilauksenihan on ollut ehdollisessa muodossa. Kamat on varmaankin jo matkalla, mutta eihän se ole mun ongelma... :confused::rolleyes:

Ois taas lakimiehelle hommia. No joo, periaatteessa pikkurahoja tollaset 2 hunttia mutta periaate on tässä se joka aiheuttaa suunnatonta vitutusta ja plus se että noilla kuluilla on ollut tapana kertaantua niin maan ******** paljon kun ruvetaan maksamaan valtiokohtaisia kustannuseriä.

Ikinä ei pitäs tilata mitään, saatikka ostaa ees testatakseen. Tässä sen oppii taas. On se vaan kumma ettei mee omaan kovaan kalloon/jakeluun.

kipi79 04.05.2011 22:59

Kysy niiltä miksi niitten neuvoman metodin mukainen hinta-arvio ja lopullinen hinta heittää noin reilusti.

Voi olla että liike suostuu palauttamaan osan rahoista ja ainahan kaupan voi perua.

unknown 04.05.2011 23:00

...Ja minä luulin, että minulla vähän joskus "koettelee" näiden osatilausten kanssa.

No jos asiaa ajattelee positiivisesti niin ainakin osat on olemassa, sait tilattua niitä Ja ne on tulossa. Voisi olla huonomminkin....

Toxic Flame 04.05.2011 23:47

Quote:

Originally Posted by kipi79
Kysy niiltä miksi niitten neuvoman metodin mukainen hinta-arvio ja lopullinen hinta heittää noin reilusti.

Voi olla että liike suostuu palauttamaan osan rahoista ja ainahan kaupan voi perua.

Katotaan mitä ne vastaa meiliin, kysyin uudelleen tota lähetyksen hintaa kun ei oo kuulunut mitään ja tilauksen statusta.

Arvaus: lähettämisen hinta nousi n. 300 taalaa ja tilaus lähti jo. Pahoittelut.

Katotaan kuinka hyvin osu arvaus kohdilleen. Nyt vois tässä kohtaa laittaa vaikka pienen vedonlyönnin käyntiin asian tiimoilta. :D

Toxic Flame 05.05.2011 00:00

Quote:

Originally Posted by unknown
...Ja minä luulin, että minulla vähän joskus "koettelee" näiden osatilausten kanssa.

No jos asiaa ajattelee positiivisesti niin ainakin osat on olemassa, sait tilattua niitä Ja ne on tulossa. Voisi olla huonomminkin....

Tolleen sitä varmaan ajattelisikin jos omistaisin niin harvinaisen ja hienon auton(autoja) kun mitä sulla on.

Totuus on se että noita veten osia myy n. 200-300 isompaa taikka pienempää diileriä, joten saatavuus ei ole varsinaisesti mikään issue. Lähinnä se on ongelma että millasten umpikierojen korkkiruuvien kanssa sitä pisnestä joutuu vääntämään.

Jenkit ovat edelleen taloudellisesti aika pas-kassa tilanteessa ja uskoisin että se on yksi syy ongelmaan. Jos pisnestä ei ole niin sitä tehdään vaikka puolipakolla.

Tollaset Willcoxin kaltaiset pikkuputkat eivät omaa varastoa pidä vaan kamat tulee mitä todennäköisemmin jonkun isomman tukun varastossa jota noi pikkuputkat luukuttavat omilla provisioillaan. Monesti nimittäin on tullut nähtyä sekin ihme että nämä isommat myyvät tuotteita ristiin.

Esimerkkinä Ecklerrsin tuotteessa onkin Corvette American staagit. Tämä on sitä kapitalismia toimivimmillaan eikä siinä ole mitään pahaa, päinvastoin.

niklas83 05.05.2011 00:29

on se paska homma ku jotkut firmat huijaavat vaikka hinta sovittu etukäteen.

pitää aina muistaa kysyä hinta etukäteen rahdille ja kirjoittaa ettei saa lähettää mitään ennen ku antaa luvan.

jos homma ei toimi niin ei muuta ku valitus luottokunnalle.

ja kyllä muuten vituttaa ku joutuu vielä niistä maksaa verot ja alvit päälle

vähän riskiähän siinä on aina kun tilaa itse mutta oon itse tilannut osia varmaan 40.000 usd edestä ja huijattu noin 500 usd niin onneks aika pientä

Toxic Flame 05.05.2011 02:47

Heureka! Luottokunnan sivuilta...

"veloitettu summa poikkeaa ostotositteesta" "liitteenä kopio omasta ostotositteesta"
...noilla mennään... :rock:

nyt loppu leikkiminen...

YellowRiver 05.05.2011 06:06

Quote:

Originally Posted by Toxic Flame
Heureka! Luottokunnan sivuilta...

"veloitettu summa poikkeaa ostotositteesta" "liitteenä kopio omasta ostotositteesta"
...noilla mennään... :rock:

nyt loppu leikkiminen...

Näissä pitää olla tosi tiukkana.

Minäkin tilasin osia Ecklersiltä 01.04.2011 eikä ole kuulunut niistä mitään vaikka olen jo kysellyt monta kertaa missä osat viipyy. Eivät ole vastanneet yhteenkään kyselyyn, mutta eipä ole vielä laskuttaneetkaan, joten ei vielä syytä huoleen. :mad: :mad:

ToniH 05.05.2011 14:26

Willcox on ihan eturivin ostospaikkoja näistä. Kantsii soittaa sinne ja reklamoida asiasta jos ei muuten tunnu edistyvän.

Tämä kaveri on mun tietääkseni omistaja eli voi toki pistää hänellekin privaa tuota kautta: Willcox

Pantse 05.05.2011 14:40

Quote:

Originally Posted by ToniH
Willcox on ihan eturivin ostospaikkoja näistä. Kantsii soittaa sinne ja reklamoida asiasta jos ei muuten tunnu edistyvän.

Tämä kaveri on mun tietääkseni omistaja eli voi toki pistää hänellekin privaa tuota kautta: Willcox

Komppaan tätä - useita paketteja tilailtu ja aina on asiat sujunu ilman ongelmia.

Toxic Flame 11.05.2011 15:42

Ööh, ihme putka toi Willcox. Kävin tarkastamassa tililtä uudelleen ja ihan oikein noi olikin veloittaneet. Jotain vikaa näössä, pitääkin lähtee tästä optikolle. Kumma juttu. Sähköposteihin eivät oo kylläkään vastailleet, laitoin jo 04.05 postia ja on se kelejä pidellyt, tänään tuli sitten saapumisilmoitus tavaroista.

No ei siinä mitään, ainoa probleema on että tilasin kamat tosiaan Willcox Corvette nimisestä putkasta mutta lähettäjän onkin Corvette America. Ööh, tää menee kyllä kinkkiseksi tässä kohtaa kun pitää ruveta tullailemaan pakettia, kamat on tilattu aivan toisesta putkasta mistä ne oikeasti on tulossa. Noh tein tossa nettitullauksen äsken ja katotaan nyt et jääkö toi sitten tullin puolelta kiinni. Voi olla aika kiva alkaa selittelemään miten kapitalismi toimii parhaimmillaan kun firmat lähettelee kamaa ristiin... YO! :afro:

ToniH 11.05.2011 16:52

Ihan normimeininkiä tuossa ja monessa muussakin bisneksessä. Aika usein nykyään logistiikan valtakaudella myyjä ja shippaaja on eri firma. Kukaan ei halua ja/tai voi varastoida kaikkea eikä välttämättä ole kustannustehokasta ottaa ensin omaan varastoon ja sitten uudelleenlaputtaa ja lähettää eteenpäin. Too expansiiviä ja liian monta laskuttavaa tekijää ketjussa.

Toxic Flame 13.05.2011 19:37

Kamat tuli just niinkuin pitikin. Eläköön Willcox Corvette!!! :rock::rock::rock::rock::rock:

Corvette63 16.05.2011 22:06

Mulle on kanssa pari nippeliä tulossa Corvette Centralilta ja tuli tietysti pyydettyä USPS:ää, ja pyynnön hyväksyivät, mutta lähtivät silti UPS:llä. :cool:

http://www.corvettesouth.com/ Tällä firmalle pitää puolestaan hattua nostaa, lähettivät sentilleen hinnan rahdista ja kysyivät onko ok. USPS:llä tottakai.

Toxic Flame 14.07.2011 04:39

Kun toi edellinen tilaus tuli tuolta Wilcoxilta niin erehdyin tilaamaan uudelleen. Nyt sit venailtiin (ilman että mulle kerrottiin mitään) jotain yksittäistä osaa ekana 1kk ettei menis jälkkäriin ja seuraava ongelma oli se että Suomen posti ei voi vastaanottaa yli 200 cm pakettia. Sieltä olisi ollut tulossa c3:sen takavakaaja eniten tilaa vievänä.

Kyselivät että mitä tehtäis, sikako pestäis.

Laitoin että ottakee ulos orkkis paketista ja teipatkaa se. Ei toi mun vessa oo kuin alle 180 cm levee niin tuskin se vakaaja hirveen paljon leveempi on.

Tää meni jo vissiin sitten niin kinkkiseksi että ne on kattoneet paremmaksi ettei lähetetä tolle hyypiölle mitään.

Mutta Visaa oli kyllä muistettu kurittaa... kohta jos ei tavaraa kuulu niin luottikseen lähtee reklaa/oikaisuu...

Miks helvetissä noilla on sähköposti jos ne eivät vaivaudu kommunikoimaan sillä? Uittu!

MikkoM 14.07.2011 06:28

Quote:

Miks helvetissä noilla on sähköposti jos ne eivät vaivaudu kommunikoimaan sillä? Uittu!

Tuntuu olevan niiiiiiin perus jenkkimeininkiä:rolleyes:

Former67er 14.07.2011 07:51

Mä soitan sinne aina jos alkaa tökkimään ja viesteissä kannattaa olla aina ylikohteliainen...
Nykyään ei vaan ole kellään varastossa mitään...

Mulla ois yks takavakaaja setti hyllyssä :)
http://www.ecklerscorvette.com/corve...1963-1982.html

Pappatunturi 14.07.2011 08:24

Viimeaikaiset rämmäleet tohon C1seen olen tilannut paragonilta. Joka kerta kaikki kamat löytyneet hyllystä ja toimitus ollut nopeaa postipakettina inhimillisillä kuluilla. Suosittelen!!

Toxic Flame 14.07.2011 16:37

Corvette forumilla kävin vähän avautumassa viime yönä niin johan alkoi vastauksia kuulumaan. Hieman muunneltua totuutta oli ilmassa mutta sama se. Tilaus odottelee yhä jenkeissä että hyväksyisin lähettämisen UPS:lla ja 243 dollarin lisärasitteen...

Mihis hintaan toi Formerin vakaaja irtoais?

Toxic Flame 14.07.2011 18:50

Nyt tää Willcoxin juippi väittää et meil itellassa ois joku 46" pituus maksimi ja pakkaus olis 47" ja hinku laittaa upsilla ois kova ja ainoa vaihtoehto. Itellassa on maksimi 200 cm ja sen kautta tuli jo samasta putkasta kojelauta joka on about auton levyinen.

Former67er 14.07.2011 19:07

Money back ja kato sun yyvee ;)

Toxic Flame 14.07.2011 23:53

Willcoxin jamppa ei suostu muuhun kuin upsiin. Onko se relevantti kaupanpurkuperuste jos postitukset nousevat 80 taalasta päälle 3 satkuun? Mun mielestäni kyllä.

kipi79 15.07.2011 00:08

Quote:

Willcoxin jamppa ei suostu muuhun kuin upsiin. Onko se relevantti kaupanpurkuperuste jos postitukset nousevat 80 taalasta päälle 3 satkuun? Mun mielestäni kyllä.

On. Wilcoxin ei tarvitse olla samaa mieltä, riittää että joku luottokorttifirmasta on.

Toxic Flame 15.07.2011 04:37

Tää on nyt jo ihan uitun huvittava tilanne... ekassa lähetyksessä Willcoxilta tuli dash cap paketissa jonka mitat on 135x18x49cm eli 53x7x19"...

Nyt nää jampat jotka ton lähetti sanovat ettei tollaset paketit tuu läpi jotka on jostain päästä yli 46" pitkiä... siis heidän USPS:n rajoitus. Itellassa se on 200 cm joka on about 79".

Laitoin et mites toi kun kun yksi paketti TULI JO perille. Teidän lähettämänä. LOL!

Toxic Flame 15.07.2011 20:48

No niin löytyihän se oikea kohta internationaaleista willcoxilta. +50 taalaa tulee lisää postitukselle hintaa mikä on vielä suht siedettävällä tasolla ja tolla vedettiin sitten kaupat kiinni.

IsoDee 11.07.2012 22:32

Olisi tarkoitus tilata C4 puukiilaan etu spoileri + siihen kuuluvat rämmäleet sekä ilmafiltteri.

Nämä kaikki löysin Corvette Centralista. Kysyin rahtihintaa mutta vastasivat, että pitää vahvistaa ensin tilaus luottokorttinumerolla ennen kuin antavat rahtihintaa...voiko sen tilauksen vielä peruuttaa jos antavat jonkun överin rahdin?

Kävin läpi nämä forumilla mainitus Corvette webbikaupat ja tuolta löytyi ainoana kaikki ne keulan osat...se on sitten eri juttu onko niitä niillä hyllyssä.

Kandeeko pyyttää lähettämään USPS:llä ja kokonaistoimituksena?

pirre 11.07.2012 22:43

Quote:

Originally Posted by IsoDee
Kandeeko pyyttää lähettämään USPS:llä ja kokonaistoimituksena?

Ehdottomasti näin jos suostuvat käyttämään USPS:ää, mielestäni omalla kokemuksella.

topi sorsakoski 12.07.2012 07:22

Mitäs tässä pitää varoa, kysyn ma?

Sörsselssön 12.07.2012 07:59

Avoimen shekin antamista?

hateju 12.07.2012 11:19

artisti maksaa aina.:-?

Yorcci 12.07.2012 16:50

Quote:

Originally Posted by topi sorsakoski
Mitäs tässä pitää varoa, kysyn ma?

Jos vaikka lukisit ketjun ensimmäisen viestin? :rolleyes:

topi sorsakoski 12.07.2012 18:37

Ei, kyllä lukenu, että varo sitä tai tätä, tai tuota, tai muutakaan. Toki jos haluaa rivien välistä arvuutella, niin sitte.

niklas83 12.07.2012 18:41

kulut nousee moninkertaiseksi jos lähettää eri lähetyksessä. jos vaikka 3 pakettia a 200e niin melko tyyristä jos usps ois lähettänyt 100 dollarilla.

ja hankaloituu myös tullaaminen suomenpäässä.

mutta jos haluaa maksaa rahtia 500e ylimääräistä niin mikäs siinä. mä ainakin mieluummin sijoitan sen johonki muuhun tai ostan sillä lisää romua

huomattavin ero oli kun ebaysta ostin 70 `cudan takavalolinssi. myyjä kysyi jos haluan että lähettää upsilla 170 usd tai usps 12 usd

Yorcci 12.07.2012 20:05

Quote:

Originally Posted by topi sorsakoski
Ei, kyllä lukenu, että varo sitä tai tätä, tai tuota, tai muutakaan. Toki jos haluaa rivien välistä arvuutella, niin sitte.

Jaa että tuosta tekstistäkö ei ymmärrä, että mistä firmasta varotetaan tai että miksi pitäisi varoa? No, onhan se tietysti kovin hankalaa lukea viestiketjun otsikkoa...

Quote:

Originally Posted by niklas83

IsoDee 13.07.2012 21:38

Päädyin sittenkin tilaamaan CorvetteAmericalta koska central olisi lähettänyt UPS:llä...CA lupasi lähettää USPS:llä ja vielä kokonaistoimituksena kun airfiltteriä ei löydy heti varastosta.

Spoileri, siihen rämmäleet, Air lower baffle, retainer ja airfiltteri rahtia 68 $...

ToniH 07.07.2017 11:04

Quote:

Originally Posted by ToniH

Nyt mä alan pikkuhiljaa vetämään tätä kehua takaisin. Jo toinen tilaus peräkkäin (eka viimekesänä), kun kama pitäisi olla hyllyssä, rahat otetaan mielellään ja sitten täysi radiohiljaisuus. Kohta kuukausi mennyt eikä kamoja tai vastausta ole kuulunut. Periaatteesta en viitti soittaa vaan haluan mustaa valkoisella. Vastaukset pitää näköjään hakea julkisella kysymyksellä Corvetteforumissa.

Nykyään Willcoxin viikonloppualet alkavat jo keskiviikkoisin ja vissiin kauppaa tulee senverran, ettei enää keikkojen hoitaminen onnistu - puhumattakaan siitä, että edes niitä nippeleitä olisi varastossa. Heti tilauksen jälkeen tulee kyllä päivitys missä lukee, että "You should receive your order in 10 to 13 business days". Jepjep.

Muuten firmasta tai tuotteista ei edelleenkään ole valitettavaa. Vain toimitusajat ja kommunikointi menneet persiilleen vanhaan verrattuna. Ne toki aika helposti aiheuttavat toimittajanvaihdon.

Eli jos tilaat niin tilaa talvella, kun ei vielä ole ajokausi lähelläkään niin ehdit asentamaan ennen kesää.

All times are GMT +3. The time now is 09:40.