![]() |
Nokka ketju?
Kohta olis tarkoitus aloittaa kevään päivitykset mutta nokkaketju kompleksi on vielä päättämättä.Laitetaanko uudet Ls1 rattaat +uusi Ls 2 ketju Vai uusi Comp cams rattaat+ketju onko kokemusta noista cmpin jakopäistä??Ps,Tomaksen saksinosturi kuume iski parantumattomasti,,,ja kuume pitää hoitaa.
|
Quote:
Mollemmat on varmasti toimivia ratkaisuja, ota halvempi? :) Saksinosturi vaikuttaa pro vehkeeltä näihin hommiin! |
Quote:
Minä olen kallistumassa pilaria päin . . . luultavasti kahta . . . |
Quote:
Suosittelen ;) 2-pilarissa vielä se hyvä puoli, että saa tilapäisesti yhden autopaikan lisää talliin... :rolleyes: |
Quote:
|
Quote:
No voi vitsi - ei se paljosta jää kiinni - - - reikiä kattoon . . . http://www.elekma.com/index.php?main...FdSHzAodHkzsCQ |
Quote:
Ei kun 425cm :D Lattiavapaa malli mulla ja jää vielä ehkä parikymmentä senttiä ilmaa yläpuolellekin. Ei mahdu 255cm;iin edes tämä; http://www.mikkoraiski.fi/webbikauppa/tuote.php?id=379 Mutta toki Mikolta löytyy myös näitä eri versioina; http://www.mikkoraiski.fi/webbikauppa/tuote.php?id=1055 |
Tuo MikkoRaiskin nostin on hieman korkeampi kuin Elekman.
Vertailua myös vaikeuttaa se, ettei toisella ole minkäänlaisia hintoja netissä . . . Niin - eikös Pirre vasta ole hankkinut jonkinlaisen 2-pilarin ? ? ? Kuulin huhua . . . |
Sehä pitää kattua tilan ja tarpeen mukaan notta mitä nosturia laittaa...jos ei oo lääniä laittaa usiampaa ;-)
Kakspilari o rok ja saksipeli kans. Nelipilariki o äkkiä aatelle ihana kuha o keventimillä... Mutta...Mitä remonttia on tarkotus tehä? Se tympäsee jos on hommannu nosturinki tallii ja eiku vehe ylös...ja huomaa että saa kurotella ja pitäs olla ranskalaise asentaja käsivarsi (18-niveline). Esim. saksella o aika ikävä hitsata helmoja...no ei näisä vehkeisä toki tarvikkaa, mutta esimerkiksi. Ja jos saksinosturin laittaa nii kannattas mitata etukätee mite oma peli siihe asettuu... |
Quote:
|
Jep, kun vaan ite nähnyt eri nostimilla vehkeitä niin aattelin höpötellä että kattua enneku o housusa...helmojahan ei kukaan halua hitsata!
(Vaikkei se sen kummempaa hommaa oo) |
Molempi parempi.
|
Quote:
En tiedä miksi ei Mikko Raiski hintoja esitä, ehkä siksi kun on enemmänkin maahantuoja/tukkuri. Tulee kyllä tosi äkkiä hinnat kun laittaa meilillä kyselyn tuotenumeron kanssa. Tosi asiallista toimintaa, niin kuin kilpa-autoilijalta vaan voi odottaakin ;) Vähän reilu kaks tonnia taisi olla mun 2-pilarinen lattiavapaa malli. toki aikaa on jo kulunu yli kaks vuotta hankinnasta. Muutakin on tullu Mikolta ostettua ja laatu on kyllä ollu kelvollista ja hinnat todella kohdillaan. |
Quote:
|
Quote:
Saa noita vaikka mistä, Jukallehan tuli toi ja se on 'hands down' luotettavin ratkaisu. Tilattiin muistaakseni LG:ltä. Itse ajelen kuitenkin vakio LS2 vitjalla ihan turvallisin mielin... |
Quote:
Tilasin C5R ketjun Lingenfelteriltä. Ei ollut silläkertaa ihan virheetöntä LPE:n toiminta. Ensin tuli väärä rollmasterin ketju, vaikka laskussa oli C5R:n ketju. Korjasivat kuitenkin reklamaation jälkeen virheensä mallikkaasti laittamalla kuluitta ja pikana oikean C5R:n ketjun tulemaan. |
Quote:
Meni Linkku ja LG sekasin... Mut joo, siihenhän tosiaan liittyi tuokin episodi. Onks sulla muuten tästä syystä 1 ylimäärenen vitja hyllyssä? |
Juu, ei ole enää vitja ylimääräisenä kun pitää heittää se yhteen moottoriin paikoilleen tässä lähiaikoina...
Quote:
|
Compin säädettävä ketju+ratas kompleksi+saksinosturi himassa,,,Kiitokset Pirrelle :cool: ,,,tasaisesti kulki.
|
| All times are GMT +3. The time now is 11:46. |