FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C5 (vuosimallit 1997-2004) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nokka ketju? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=17587)

CC-5 10.03.2011 21:50

Nokka ketju?

Kohta olis tarkoitus aloittaa kevään päivitykset mutta nokkaketju kompleksi on vielä päättämättä.Laitetaanko uudet Ls1 rattaat +uusi Ls 2 ketju Vai uusi Comp cams rattaat+ketju onko kokemusta noista cmpin jakopäistä??Ps,Tomaksen saksinosturi kuume iski parantumattomasti,,,ja kuume pitää hoitaa.

TorgueManagement 10.03.2011 22:01

Quote:

Originally Posted by CC-5
Kohta olis tarkoitus aloittaa kevään päivitykset mutta nokkaketju kompleksi on vielä päättämättä.Laitetaanko uudet Ls1 rattaat +uusi Ls 2 ketju Vai uusi Comp cams rattaat+ketju onko kokemusta noista cmpin jakopäistä??Ps,Tomaksen saksinosturi kuume iski parantumattomasti,,,ja kuume pitää hoitaa.

Mollemmat on varmasti toimivia ratkaisuja, ota halvempi? :)

Saksinosturi vaikuttaa pro vehkeeltä näihin hommiin!

jazka49 11.03.2011 11:04

Quote:

Originally Posted by TorgueManagement
Saksinosturi vaikuttaa pro vehkeeltä näihin hommiin!

Minä olen kallistumassa pilaria päin . . . luultavasti kahta . . .

Juke 11.03.2011 19:42

Quote:

Originally Posted by jazka49
Minä olen kallistumassa pilaria päin . . . luultavasti kahta . . .

Suosittelen ;)

2-pilarissa vielä se hyvä puoli, että saa tilapäisesti yhden autopaikan lisää talliin... :rolleyes:

CC-5 11.03.2011 20:29

Quote:

Originally Posted by Juke
Suosittelen ;)

2-pilarissa vielä se hyvä puoli, että saa tilapäisesti yhden autopaikan lisää talliin... :rolleyes:

Tallin korkeus 255cm:confused:

jazka49 11.03.2011 21:13

Quote:

No voi vitsi - ei se paljosta jää kiinni - - - reikiä kattoon . . .

http://www.elekma.com/index.php?main...FdSHzAodHkzsCQ

Juke 11.03.2011 21:17

Quote:

Ei kun 425cm :D

Lattiavapaa malli mulla ja jää vielä ehkä parikymmentä senttiä ilmaa yläpuolellekin.
Ei mahdu 255cm;iin edes tämä;
http://www.mikkoraiski.fi/webbikauppa/tuote.php?id=379

Mutta toki Mikolta löytyy myös näitä eri versioina;
http://www.mikkoraiski.fi/webbikauppa/tuote.php?id=1055

jazka49 11.03.2011 21:30

Tuo MikkoRaiskin nostin on hieman korkeampi kuin Elekman.

Vertailua myös vaikeuttaa se, ettei toisella ole minkäänlaisia hintoja netissä . . .

Niin - eikös Pirre vasta ole hankkinut jonkinlaisen 2-pilarin ? ? ?
Kuulin huhua . . .

TomYum 11.03.2011 21:39

Sehä pitää kattua tilan ja tarpeen mukaan notta mitä nosturia laittaa...jos ei oo lääniä laittaa usiampaa ;-)

Kakspilari o rok ja saksipeli kans.
Nelipilariki o äkkiä aatelle ihana kuha o keventimillä...

Mutta...Mitä remonttia on tarkotus tehä? Se tympäsee jos on hommannu nosturinki tallii ja eiku vehe ylös...ja huomaa että saa kurotella ja pitäs olla ranskalaise asentaja käsivarsi (18-niveline).

Esim. saksella o aika ikävä hitsata helmoja...no ei näisä vehkeisä toki tarvikkaa, mutta esimerkiksi. Ja jos saksinosturin laittaa nii kannattas mitata etukätee mite oma peli siihe asettuu...

CC-5 11.03.2011 21:50

Quote:

Originally Posted by TomYum
Sehä pitää kattua tilan ja tarpeen mukaan notta mitä nosturia laittaa...jos ei oo lääniä laittaa usiampaa ;-)

Kakspilari o rok ja saksipeli kans.
Nelipilariki o äkkiä aatelle ihana kuha o keventimillä...

Mutta...Mitä remonttia on tarkotus tehä? Se tympäsee jos on hommannu nosturinki tallii ja eiku vehe ylös...ja huomaa että saa kurotella ja pitäs olla ranskalaise asentaja käsivarsi (18-niveline).

Esim. saksella o aika ikävä hitsata helmoja...no ei näisä vehkeisä toki tarvikkaa, mutta esimerkiksi. Ja jos saksinosturin laittaa nii kannattas mitata etukätee mite oma peli siihe asettuu...

No! malli on nähty malliauton kanssa ja todettu laadukkaaksi tekniikan vaihtoon akseleineen.onneksi ei tarvii helmoja hitsailla

TomYum 11.03.2011 22:19

Jep, kun vaan ite nähnyt eri nostimilla vehkeitä niin aattelin höpötellä että kattua enneku o housusa...helmojahan ei kukaan halua hitsata!
(Vaikkei se sen kummempaa hommaa oo)

Elmo 11.03.2011 22:54

Molempi parempi.

Juke 12.03.2011 11:13

Quote:

Originally Posted by jazka49

Vertailua myös vaikeuttaa se, ettei toisella ole minkäänlaisia hintoja netissä . . .

En tiedä miksi ei Mikko Raiski hintoja esitä, ehkä siksi kun on enemmänkin maahantuoja/tukkuri. Tulee kyllä tosi äkkiä hinnat kun laittaa meilillä kyselyn tuotenumeron kanssa. Tosi asiallista toimintaa, niin kuin kilpa-autoilijalta vaan voi odottaakin ;)

Vähän reilu kaks tonnia taisi olla mun 2-pilarinen lattiavapaa malli. toki aikaa on jo kulunu yli kaks vuotta hankinnasta. Muutakin on tullu Mikolta ostettua ja laatu on kyllä ollu kelvollista ja hinnat todella kohdillaan.

CC-5 12.03.2011 13:26

Quote:

Originally Posted by Yasei
Mä laittaisin uudet vakiorattaat ja Katech C5R ketju.

Olis varmaan hyvä. Myykö Katech tavaraa suomeen?

TorgueManagement 13.03.2011 17:36

Quote:

Olis varmaan hyvä. Myykö Katech tavaraa suomeen?

Saa noita vaikka mistä, Jukallehan tuli toi ja se on 'hands down' luotettavin ratkaisu. Tilattiin muistaakseni LG:ltä. Itse ajelen kuitenkin vakio LS2 vitjalla ihan turvallisin mielin...

Stingray427 14.03.2011 12:03

Quote:

Saa noita vaikka mistä, Jukallehan tuli toi ja se on 'hands down' luotettavin ratkaisu. Tilattiin muistaakseni LG:ltä. Itse ajelen kuitenkin vakio LS2 vitjalla ihan turvallisin mielin...

Tilasin C5R ketjun Lingenfelteriltä.
Ei ollut silläkertaa ihan virheetöntä LPE:n toiminta. Ensin tuli väärä rollmasterin ketju, vaikka laskussa oli C5R:n ketju.
Korjasivat kuitenkin reklamaation jälkeen virheensä mallikkaasti laittamalla kuluitta ja pikana oikean C5R:n ketjun tulemaan.

TorgueManagement 14.03.2011 19:56

Quote:

Originally Posted by Stingray427
Tilasin C5R ketjun Lingenfelteriltä.
Ei ollut silläkertaa ihan virheetöntä LPE:n toiminta. Ensin tuli väärä rollmasterin ketju, vaikka laskussa oli C5R:n ketju.
Korjasivat kuitenkin reklamaation jälkeen virheensä mallikkaasti laittamalla kuluitta ja pikana oikean C5R:n ketjun tulemaan.

Meni Linkku ja LG sekasin... Mut joo, siihenhän tosiaan liittyi tuokin episodi. Onks sulla muuten tästä syystä 1 ylimäärenen vitja hyllyssä?

Stingray427 15.03.2011 22:39

Juu, ei ole enää vitja ylimääräisenä kun pitää heittää se yhteen moottoriin paikoilleen tässä lähiaikoina...
Quote:

Meni Linkku ja LG sekasin... Mut joo, siihenhän tosiaan liittyi tuokin episodi. Onks sulla muuten tästä syystä 1 ylimäärenen vitja hyllyssä?

CC-5 16.03.2011 22:51

Compin säädettävä ketju+ratas kompleksi+saksinosturi himassa,,,Kiitokset Pirrelle :cool: ,,,tasaisesti kulki.

All times are GMT +3. The time now is 11:46.