![]() |
C5 vetteä vailla
Iltaa vain kaikille
Nyt on iskenyt sellainen vette kuume että oli ihan pakko rekisteröityä tännekkin jotta alan miehet voivat neuvoa vähän amatööriä ostamaan kesäkäyttiksen ;) En löytänyt haullakaan, onko porukka mitä mieltä tuosta eestin vetestä. Specsit olisivat meikäläiselle kohdallaan. Olisko veroarvio tuolle 15k¤ luokkaa? http://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/3853967 Pitkän mietinnän jälkeen olen päättänyt hylätä jenkkituonnin vaihtoehdon, joten nyt vaihtoehtoina päällimmäisenä suomesta osto tai sitten lähialueilta. Tuota viron autoa nyt olisi helppo ainakin käydä tsekkaamassa ihan päiväseltäänkin. Foorumilaiset saa tarjota omiakin laitteita jotka eivät ole virallisessa myynnissä:D |
Tervetuloa vaan forumille. Auto asiaan ei mulla nyt ole apuja, mutta kysymys olisi. Ootko sama tylyttäjä kuin .ORG-palstalla? Olen itse siellä "Pomppe1" nimellä. Uutta BMW 1600 GTL:ää odotellessa. ;)
|
Quote:
Onnea vaan auton hankintaan :) Jarmo |
Quote:
Heh, tämä onkin joka foorumille rekisteröinnin jälkeen ensimmäinen kysymys:cool: En ole sama hurjimus, mutta kilpailemme kyllä nimimerkin käytöstä adrenaliinipitoisten foorumien saralla. Orgissa olen joutunut tyytymään tylyyn:( |
Quote:
Asia selvä!:D |
8-13t euron haarukassa verot, riippuen auton kokonaispainosta.
Virosta viime keväänä oman ceevitosen hain. Lyhyt hakumatka ja edulliset hakukulut. Auto kannattaa tutkia huolella, on tullut sieltä kolariautojankin vastaan. VIN koodi kannattaa myyjältä etukäteen pyytää ja tarkistaa esim. carfaxin kautta auton historiatietoja. Jenkkituonti kyseinen yksilö näyttäisi oleva. Myös valojen e-hyväksynnät kannattaa varmistaa. Vastaavuustodistuksen joutuu myös todennäköiseti hankkimaan. edit: Jarmo79 ehtikin jo veroarviota kommentoimaan. |
Forumin vakiotietäjä J.J:n auto on ainakin hyvä. Jos C5:sta ostamassa, niin toi kannattaa tsekata. Olis tota voimaakin vähän enemmän: http://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/3651677
. |
Ja jos vakio riittää/kelpaa, niin täällä Keski-Suomessa olis Juhateellä valmis -97 coupe automaagi myynnissä...
|
Quote:
EDIT. Jaa, no olihan noissa päätöksissä useitakin pienemmän veroprosentin autoja. Käytännössä tuo Viron yksilö menee tuonne haarukan yläpäähän. |
osta vanhempi c5 niin säästät PALJON rahaa. mulle tuli 98 vetteen 5400e veroa.
+ että käyttövero on 97-00 vetessä noin satasen ku se on 01 jälkeen muutama satanen jos ostat -97 niin säästyy vielä noin 1000e kun ei tarvitse valoja vaihtaa. jos ostat toi musta virosta niin kannattaa kysyä jos vielä löytyisi orggis valot. noi ajovalot ku ei taida olla E hyväksyttyjä kannattaa ARK:ista (viron ake) kysyä jos on vastaavuustodistus vielä tallella. säästin itse siinä 400e puuttui jarruista ja turvavöistä. ja jos auto ois ollut 6kk uudempi niin myös käynnistyksenestosta ois tarvinnut lisäselvityksen. toi auto on luultavasti tullut viroon joskus 2006-2007 samaan aikaan ku mun vette . mun auton rekkari oli muuten sama mutta viimeinen kirjain eri. suosittelen carfaxin tilaamista ennen auton ostoa. kävin ensin kattomassa yhtä mustaa -97 joka piti olla ajettu 80tkm ja virheetön. oli varmaan ajettu ainakin 300-400tkm ja kolaroitu |
Quote:
|
juu tietenkin niin siisti ku mahdollista tai sit huonompi ja halvempi. mutta tarkoitin että 97 tai 04 niin samakuntoinen auto voi verojen takia maksaa 15.000e enemmän. + joka vuosi 200-300e enemmän.
sillä hinnalla saa jo hommattua toinen harrasteauto :cool: |
Quote:
|
No niin pitihän se arvata miten tässäkin auto ostoksessa käy. Nälkä kasvoi syödessä ja tuli tilattua c6 vette jenkkilästä:p Saapa nähdä millainen vekotin sieltä tulee:confused:
|
Sillä lailla! :cool:
Speksejä kuvien kera, kiitos! |
Quote:
|
Quote:
Hieno valinta! C6 itselläkin.:) |
Quote:
|
Kyllähän se hieman jännittää 20 kiloeuroa siirtää tuntemattomaan, toivotaan nyt kuitenkin että peli pysyy rehellisenä, tai muuten se muuttuu rumaksi:D Elikkä musta c6 targa vm.05 n. 100 tkm ajettuna kuulemma kaikilla tehtaan optioilla tulossa, ja tietenkin manuaalina;) Pitkään ollut haaveena saada auto valkeilla nahkajakkaroilla ja nyt se siis tulee:p Onhan tää suomen järjestelmä vaan käsittämätön että toisen auton hinnan saat laittaa ennen kuin saat laitteen rekisteriin:mad: Kuopion kaduilla lipuu siis kesäkuun alusta yksi vette enemmän.
ps. laitellaan kuvia sitten kun beibi on omassa pihassa:cool: |
Onnittelut hankinnasta!
Eihän tuo C6 ole ollenkaan huono valinta :cool: Olis varmaan enemmänkin noita suomessa, jos ei tuo autoverotus olis tuollainen.. Ei taida edes riittää ostohinnan kertominen kahdella :( |
Hieno valinta! Onnea hankinnasta :salut:
|
Onnittelut!
Ei malttais odottaa kesäkuuta, että näkee edes kuvia... =P~ |
| All times are GMT +3. The time now is 12:36. |