![]() |
Onko Zaino -myynti lopahtanut?
Tilasin 2 viikkoa sitten Zaino-satsia kevätkunnostukseen. Viikko sitten kyselin perään, kun ei ollut mitään kuulunut. Tähän hetkeen mennessä kyselyyn ei ole vastattu. Lähetin tilauksen ja kyselyn Sharkin linkkisivuston osoitteeseen. Pitääkö kaivaa Fairyt esiin, alkaa alusta AutoGlymillä?
|
Quote:
Juu ei... kyl se tavara tulee, mutta tuntuu vain hieman menevän. Viime viikolla sain 2 vko aikasemmin tilaamani tavaran! |
Quote:
En tiedä missä vika mutta näyttäis olevan samaa vikaa vähän kaikissa suomiputkissa että kamaa ei kuulu. Itse tilailen kaikki autonhoitotuotteet Shineramasta nykyisin koska heillä FedExin kotiovelle toimitettuna palvelu on vain 7 puntaa. Ja noilla toi homma toimii todella rivakasti. |
joo 2 kertaa koittanu zainoa tilailla eikä laskua näy sähkö postissa joten antaapi olla. itsekkin törmäsin tuohon shinermaan eilen ja siellä varmaan homma toimii niinkui pitää
|
Offtopiccina heitän tähän väliin, että tätä kun kerran koitatte niin ette enää ikinä halua edes nähdä ainuttakaan säämiskää.
http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=MEG-X2020 |
Quote:
Noita on kokeiltu ja nykyään on sitten ihan oikeasti hyviä kuivaus riepuja. Noilla saa hienoja mikronaarmuja tehtyä, vaikka kuinka paljon! Mikä on säämiskä? :rolleyes: :D |
Quote:
Valaise nyt vähän, mikä se oikeasti hyvä riepu on? Turhan hidasta tuo paineilmapillillä kuivaaminen... :shaking: |
Quote:
Jos mahdollista, niin pysy vaan siinä paineilmassa. :cool: Hidasta mutta 100% naamutonta! Eurowin mikrokuituliinat on myös toimivia, Zaino-Jyrkiltä saa. |
Quote:
|
Quote:
Ok. Oonkin mieluummin jättänyt kuivaamatta kuin käyttäny säämiskää. Just käväisin pesemässä auton ja kuivasin paineilmalla. Tunnin homma kaikkiaan tuollainen pikapesu. |
Quote:
Täytyy antaa tuotteelle pisteet:rock: |
Ja menin ostaa satasella AutoGlymiä kun oli alea. Pariks vuotta varmaan.
Rätit on 0 e kun firmalta saa joku sata kertaa pestyt lakanat vahailuun.. |
Quote:
Shinearama toimii!!! Loistava palvelu ja järjettömän nopeat lähetykset. Joo, kyl ei oo paluuta räteissä kun on kerran päässyt mikrokuidun makuun. Tälläinen puolijoukkueteltta tulossa kokeiluun seuraavaksi. Jos on toimiva niin tilaan toisenkin. |
Quote:
Mää oon noita puolijoukkuetelttoja ostanut Tampereen käyttöautosta. Kyllä toimii. |
Öh.. Toi mun just pitikin linkata. Linkkasin väärän :oops:
Tuo on hyvä! |
![]() Osa kamoista pamahti tänään tontille... :rock: |
Jopas on purnukoita kuin teuvoloomannin käsilaukussa :rock:
Quote:
|
Quote:
Älä nyt automeikkariksi ei saa haukkua taikka mä ärähdän... buhahahahhaaaaa... mä oon nyt joku detaileri... muhahhaaaa... taikka runkkari... :rolleyes::rolleyes::rolleyes::confused::rock: |
Ei muuten kuulu Zainoista vieläkään mitään. Onhan se tietysti hienoa, että kauppa käy niin hyvin, ettei tarvi pien-tilauksiin vastailla, mutta voisiko tuon linkityksen poistaa sivuilta, ettei porukat turhaan tilaile ja odottele.
|
Jostain näistä suomilafkoista (oisko ollu erased) yritin tilata Menzernaa eikä oo kuulunut vieläkään yhtään mitään... pitäkööt tunkkinsa jos raha ei kelpaa...
|
Quote:
eilen kävin paketin hakemassa oulusta. viikon verran meni ennenkuin tuli. |
Hip,
Suomi-Zaino -tilaus sisään tammikuussa, helmikuussa uudestaan ja maaliskuussa vielä kerran kaupan päälle, niin johan tipahti :p Sain siis kaikki mitä pitikin paitti sen mikä oli loppunut, tää uusi hi-end gloss detailer Z8. Finnshark-jäsenale jäi laskusta uupumaan, mut siinä vaiheessa olin itsekin jo niin uupunut tuohon että annoin mennä... Talvitoimituksissa oli puhetta jostain jäätymisvaarasta kuljetuksen aikana (UK), niin siksi oli nihkeää saada kamaa maahan. |
No nyt täyttää Zaino-tilaukseni 5 kk ja taidan ostaa sille synttärikakun! Lähetänkö laskun portaalin linkin mukaiseen osoitteeseen, kun lähetyksestä ei kuulu edelleen mitään ja alkaa tämä ajokausi käydä ehtoopuolelle. AutoGlymit on kyllä toimineet ihan hyvin, joten ehkä loput zaino-kamat voi kaataa viemäriin.
|
| All times are GMT +3. The time now is 13:18. |