![]() |
Vette.fi meet kouvolassa?
Veeseiskan suoraan stetsonista uutispalstalta bongasin tälläisen tapahtuman? Mulle ihan uusi juttu:confused: Onko ketään menosssa?
|
|
Quote:
Ohoh...:o ..Vaikuttaa hienolta tapahtumalta. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa kerrankin saada juniorit kyytiin. |
Quote:
Joko ilmoittauduit ? |
Etkö sie oo vilkassu ees Corvette Clubin tapahtumakalenteria? No pitänee laittaa Corvette Clubin jäsenille sähköpostia ko. tapahtumasta. Tai ois pitäy laittaa jo kuukausi sitten.
|
Quote:
Quote:
:leaving: |
Quote:
Elä häpee, et ole ainoa... Mä huomasin tuon tapahtuman vasta tästä sun aloittamasta ketjusta... :leaving: |
Quote:
Painettu sana pärjää näköjään todella hyvin sähköistä vastaan. ;) |
Suoraan Suomen parhaimman ja kaikilta osiltaan luotettavan lehden sivuilta: Kouvola, Suomen turhin kaupunki.
|
Quote:
Tuo määritelmä tuli kauan sitten. Nyt kuntaliitosten jälkeen Kouvola on entistä suurempi ja nykyään monta kertaa turhempi kuin ennen. Itse asiassa niin turha, että sitä kannattaa tulla katsomaan kauempaakin. |
Must tää on hiton hieno juttu, että tällästä järkätään. Ite yritän ainakin päästä paikalle, tosin ei pysty oleen pikkulikan kanssa 5 tuntia parkissa...
joten täytyy auto sitte ajaa "normiparkkiin"... |
Quote:
Sama juttu, mukana ollaan ehdottomasti, mutta auto menee varmaan normaaliin parkkiin kun ei pysty olemaan kokopäivää kiinni... :cool: |
Quote:
Ei tarvitse ajaa "normiparkkiin, siihen saa Veten portille, siinä pitäisi olla Vette-parkki sellaisille, jotka eivät voi olla koko viittä tuntia huvipuiston sisällä. Ota yhteyttä Wessiin ja ilmoittaudu mukaan. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:52. |