![]() |
Alustavaa osallistuja listaa Kotkaan?
Ketä on tulossa?
Me tullaan vasta Lauantaina. Muita? |
Itse harkitsin jos tulis päiväseltään pyörähtämään..
|
Lomilla tuolloin, joten tarkoitus on lähteä jo perjantaina päivällä. Ainakin keltainen -70 avo samassa letkassa...
|
Täältä pohjanmaalta tulossa useampi auto(n.5-6), tarkoitus lähtee perjantai aamuna :!:
|
Itse harkitsin jos tulis päiväseltään pyörähtämään..
|
Midyear lähtee Tuusulasta kans perjantaina puoliltapäivin....
|
Perjantaina iltapäivällä jossain vaiheessa Espoosta.
Lähdetäänkö samaan aikaan, T72? Juzzi on ilmeisesti myös lähdössä silloin... |
Varmaan lauantaina yritän tulla.. En tiedä mistä suunnasta :shock:
|
SCC lähtee noin 12 autolla Ruskeasannan Shelliltä klo 17.00 perjantaina, jonon päässä on tilaa jos ei halua autoilla yksin !
|
Quote:
Oletteko lomilla vai meinaatteko lähteä töistä vähän aikaisemmin?? Meillä on tarkoitus säiden salliessa olla liikkeellä jo ennen puoltapäivää... |
Quote:
Töissä mutta tarkoitus livahtaa vähän aikaisemmin, ei kuitenkaan ennen puoltapäivää...täytyy sitten ehkä mennä omia aikoja. Soitellaan vielä ennen lähtöpäivää. |
Lauantai aamuna ois tarkotus lähteä ja sunnuntaina takas :D
|
Leipurit on yötyöläisiä, joten pääsee lähtemään perjantaina aamupäivällä(toivottavasti). Onko Turun suunnasta muita tulossa vai määnkö yssikseen :?:
|
Perjantaina. Lähteekö Tampereen letka Pirkkalan ABC:ltä?
|
Perjantaina aamupäivästä ainakin 2 vetteä jämsästä lähtee, pitäisi liittyä tampereelta tulevien letkaan lahdessa 8)
Josta vähän isommalla porukalla pienempiä teitä kotkaan. |
Mä lähden Tampereelta jo torstai-iltana, varmuuden vuoksi että ehdin Kotkaan perjantaiksi... :shock: Perjantaina olen siis ajelemassa Kouvolasta Kotkaan puolenpäivän jälkeen.
Tampereen letkasta lisätietoa tulossa pikapuoliin... :wink: |
Jep. Perjantaina lähdössä.
Mukavinta olisi ajella vanhaa Porvoontietä. Motarilla on ikävä ajella ilman kattoa. |
Quote:
Mikä aika olet lähdössä? Itseänikin kiinnostais vanha Porvoontie enemmän kuin tylsä moottoritie... |
noin 16.00 aattelin startata itähelsingistä
On nimittäin aika kova ruuhka porvoon moottoritiellä 17.00 jälkeen itäänpäin. Se on oikeastaan tärkeämpi syy miksi on kiva ajella autiota vanhaa tietä. 8) |
Quote:
Olisko mahdollista saada teiltäkin jokin huoltis tms. jossa stoppaisitte? Jos vaikka tulis muitakin lähtijöitä samaan letkaan. Tosin nythän on jo yksi letka lähdössä Ruskeasannan Shelliltä 17:00, jossa on ilmeisen monta autoa! :wink: |
No, vaikka 16.00 Vartioharjun Teboil ja Porvoon Esso klo 16.45
Vartisikan Teboil on Itäväylän varrella 2 km Itäkeskuksesta itään. Porvoon Esso sijaitsee noin 1 km ennen Porvoon keskustaa kun tullaan Helsingistä. Miltäs tällaiset etapit kuulostaa???? Onko paikalletulijoita????? |
Ja mehän voitais väijyä tienposkessa esim. Loviisan kohdalla näitä Ruskeasannalta klo 17.00 lähteneitä ja hyökätä letkaan mukaan?
|
.... tai sitten ajaa parasta mahdollista vauhtia perille asti, ja ottaa yksi kylmä olut?
|
Quote:
Joudun nähtävästi olemaan töissä n. klo:15.30 asti, joten tuo aikataulu on kyllä mulle liian tiukka. Vois sitten yrittää sinne Ruskeasannalle klo:17. |
"Joudun nähtävästi olemaan töissä n. klo:15.30 asti"
Höpöhöpö! Sanot työnantajalle että nyt pitää mennä Kotkaan leikkimään kavereiden kanssa. |
Quote:
Ennen vai jälkeen lähdön :lol: Musta tuntuu et perillä voi tulla otettua useampi enemmän tai vähemmä kylmä olut :lol: :lol: |
Quote:
Normaalisti tuo selitys riittäisi. :D Nyt olivat pahuksen kiusanhenget keksineet asiakaspalaverin ennen lomille lähtöä viimeisen työpäivän iltapäivälle. :evil: |
| All times are GMT +3. The time now is 12:44. |