![]() |
Järkee vaiko ei
Tälläiseen törmäsin tuolla blocket sivustolla... Kun nyt tuo corvette kuume on kova ja värkkäys intoakin löytyy, niin kertokaas mielipiteitä tälläisesta projektista .
http://www.blocket.se/stockholm/Chev...htm?ca=2&w =3 Mitäs tuo tulisi maksamaan loppujenlopuksi. verot ilmeisesti ei juuri halpene paskaakaan vaikka on hiukka kolaroitu. Arvioita? |
Quote:
En tohon rahaan ainakaan itse ostaisi. Maailmalta saa ehjän auton samaan rahaan. Auto 13000¤ Verot 5000¤ työt XXXX¤ Niin ollaan +20k¤ Nettiautosta löytyy myös ehjiä vitosia. |
Huomenta rakkaat lapset! Mulle tuli heti ekana mieleen kun AVK:lla aikanaan kävin et kuvat otetaan ns. paremmalta puolelta. Simmu on hävinny, omassa hyvä kun sai toimimaan vaikka eri malli... Kilpiä ei näy eli rahaa Suomeen pitää kai maksaa? Meillä olis kyllä Viron poika ja vois ajella. Ihan hieno jos osaa korjata. Ei onkelmaa? Ainiin ja jos muistaa vielä et rahaa pitää laittaa!
|
Quote:
Kerkisit eka. Mä oon vähän samaa mieltä, mulla makso C4 kyl 13 ja laiteltu kohta samalla mut hunajaa unissaan tulee;) |
Siis Ruotsista on tulossa kaveri sorry. Viron poika lähti vasta tekemästä kylppäriremppaa. Sorry maalaisvihre.
|
Quote:
Nyt kyllä putosin kärryiltä :confused: |
Quote:
|
Quote:
Kova kuume tuntuu Ramilla olevan ja pitkäkestonen. Kyllä tuolle tarttee jo jotain tehdä :D |
ei...
|
Quote:
TÄH :confused: :confused: :confused: |
Kippis! :cheers2:
|
Quote:
Saattais jäädä tuohon rahaan hankkimatta. Ikinä ei tiedä millaisia ylläreitä luvassa, valmiiksi ehjä voi jäädä helposti edullisemmaksi. Kyllä ne verot alenee jotain satasia, mutta C5:ssa alkaa olla muutenkin aika inhimilliset verot kokonaisissakin autoissa, ettei välttämättä kannata alkaa veroetuuksien takia raadon ostamista miettimään. Hinta ero lienee pari tuhatta ja sen pari tuhatta saat kyllä menemään takuuvarmasti myös tuon kunnostamiseen. Jos intoa ja pelimerkkejä löytyy rakentamiseen ja tarkoitus olisi tehdä jotain roddattua C5:sta, niin anna mennä vaan! Alkuperäistä en lähtisi tuosta kunnostamaan. |
Quote:
|
Quote:
Joka kesäinen ongelma joka laantuu talveksi... jospa joskus saletisti natsais,ja sopiva (automaatti) EI rättikatolla) löytyisi. |
| All times are GMT +3. The time now is 11:31. |