![]() |
C6 käytettyjä päivitysosia
myyty
|
Lisäystä:
Vakio 06 Z51 syylari flektillä jossa lauhduttimet vaihteistolle ja moottorille. |
Bump ja jarrut myyty!!
Jollekin ahdinmiehelle ehjä hyvä syylari, oisko 100 ¤ paha? Konehuoneenkin kaikki tingentangelit saisi sopivasti kun uskaltaa vain jotakin koko paketista rohkeasti tarjota, juuri sain uudet orkkis korkitkin. Sis myös kromisen ölpän mittatikun :thumrigh: :lol: |
Syylarikin myyty.
|
Tarviiko kukaan käytettyjä Bilstain iskunvaimentimia?
Ehjät siistit ja toimivat hinta 100 ¤ :cyclopsa: |
Iskaritkin myyty, kaikennäköistä tavaraa jäljellä!! :afro:
|
Ttt
|
Ketään ei kiinnosta mikään?? Taantuma?? Tarjouksia?? Rahat loppu!!:D
|
Vanteet ja renkaat myyty. Muuta krääsää jäljellä roppakaupalla.
|
Löytyykö vakio konemuoveja?
|
Quote:
Ne taitaa olla mulla vielä täällä ( Tampereen tallissa ). Tsekataan huomenna. |
Quote:
No niin tarvetta olis oulussa päin. Jos ne vaan löytyy niin otan ne pois pyörimästä. Et kuitenkaan mersuun niitä saa soviteltua. Soittele huomenissa o4o7047531 |
Ok. Täytyy vielä selvittää niiden omistussuhde, onko ne mun vai Tuomaksen. En enää muista mitä kaikkea kamaa Tuomakselle lupailin, mutta kyllä ne varmaan joka tapauksessa ylimääräisevät ovat. Sponsoroitiin me Tuomaksen kanssa Pirrelle noi orkkis pakosarjat, ja pakoputkistokin. Tuomas vaan ei sitä vielä tiedä. :D :D
|
[quote=pomppe]Ok. Täytyy vielä selvittää niiden omistussuhde, onko ne mun vai Tuomaksen. [quote]
Kamathan on edelleen vaihtamatta mutta anna mennä vaan pomppe, en mä niillä mitään tee.. Quote:
Pääasia että menee hyvään tarkoitukseen :rock: |
Quote:
Jos ei muuta niin kaljathan täytyy aina niistä tarjota jossain tapahtumassa ;-) pomppe hinnoitelkoon niiden määrän :D |
Quote:
Tottakai! Kiitän ja kumarran! |
Shipping by Patse
|
Quote:
|
Patse sit ilmoitteleen tavarat hausta / tuonnista! ;)
040-5152750 |
uppistakeikkaa tällekkin
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:15. |