![]() |
Mistä halvalla tuumasia pultteja?
Biljardipöytäasentaja kyselee eli ei autoon. Manailee, kun yksi pultti saattaa alan liikkeestä maksaa 1,5 euroa. Millitavaraahan löytyy joka puolelta ja kilohinnallakin, mutta löytyykö tuumasia? Pirkanmaalta tai nettikauppa (tai joku joka lähettää).
|
|
Onhan noita varmaan joka ruuviliikkeessä.
|
Tuolta hain itelleen tänään:http://www.imatranpultti.fi/
|
|
IKH:n jälleenmyyjiltä
Tampereella näyttäis olevan "täydenpalvelun" myymälä. Jopa Lapualla tuumasia löytyy senkun poimii hyllystä pussiiin :D |
Biltemasta
|
Quote:
|
Täkäläisessä pulttikaupassa tuumaiset ja milliset maksavat saman kilohinnan.
|
Quote:
|
Quote:
Millaisella kilohinnalla ? |
Quote:
Ajatus oli lähinnä se, että hinnoitteluperusteet kelpo liikkeessä näyttäis olevan samat tuumaisille ja millisille kiinnitystarvikkeille. |
Quote:
|
Harvassa paikassa tuumaset kilotavaraa. Mä en ole nähnyt vielä missään:confused:
|
Quote:
|
Quote:
Yhdellä reissulla meinasin tuoda muutaman kilon lajitelman Ankkalinnasta; ei löytynyt mistään (siis kilotavarana) ja aika monessa paikassa kävin...:( Teppolta olen ostanut puolen kilon pusseja, koot tosin eivät autokäyttöön ole ihan parhaita. |
Quote:
|
Pari kiloa olen kerralla hyvinkin ostanut varastoon kun ei niitä sopivia pultteja viikonloppu-iltoina kuitenkaan mistään lähistöltä saa. Useita kymmeniä kiloja tälläkin hetkellä on hyllyssä. Tuumakokoisia kun jostain saisi kilohinnalla niin hommaisin niitä vielä lisää.
|
Quote:
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 10:13. |