FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Yksityisviestit ? 65535 kpl ??? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=19555)

CC-5 06.03.2012 08:13

Yksityisviestit ? 65535 kpl ???

Yksityisviestejä:Lukemattomia 65535,yhteensä 740.

Mikähän viirus iski kun tollasta määrää näyttää mun yksityisviestit ?ei kuitenkaan ole uusia lukemattomia viestejä.

CC-5 06.03.2012 08:20

Quote:

Originally Posted by CC-5
Yksityisviestejä:Lukemattomia 65535,yhteensä 740.

Mikähän viirus iski kun tollasta määrää näyttää mun yksityisviestit ?ei kuitenkaan ole uusia lukemattomia viestejä.

Poistin viimeisen yv,n ja yv,eet nollaantu,,,,ihme juttu?:p

mikko. 06.03.2012 08:54

MySQL:n TEXT-merkkijonotyypin maksimipituus on 65535, mutta miten se tähän liittyy niin...

Lue: Ei mitään hajua! Hyvä, että korjaantui :rock:

Tuomas 06.03.2012 09:36

Mulla on sama ongelma ollut jo jonkin aikaa..:confused:

Jarmo79 06.03.2012 09:45

Taitaa tosiaan siellä jostain syystä 2^16 -mittainen muuttuja pyörähtää ympäri :D.

CC-5 06.03.2012 09:48

Eli avaa viimeinen viesti ja pistä rasti ruutuun poista viesti ja ihan alhaalta paina poista viesti. mulla onnistui tolla konstilla.

pomppe 06.03.2012 11:00

Sama juttu. Korjaantui heti Pekan ohjeilla. :)

Tuomas 06.03.2012 11:01

Quote:

Originally Posted by pomppe
Sama juttu. Korjaantui heti Pekan ohjeilla. :)

Kuten myös :)

energy 06.03.2012 11:16

Kanta rupee olemaan aika täynnä kun tommosia bugeja rupee ilmenee.. no eiköhän siihen tule korjauksia kun päivitellään uuteen softaan lähitulevaisuudessa.. koittakaa kestää..

energy 06.03.2012 11:17

Quote:

Originally Posted by mikko.
MySQL:n TEXT-merkkijonotyypin maksimipituus on 65535, mutta miten se tähän liittyy niin...

Lue: Ei mitään hajua! Hyvä, että korjaantui :rock:

Siellä on varmaan kannassa id-tyyppinä missä maximi on 65k.. mut siltikin hassua että harrastaa tommosta.

Vonsaku 06.03.2012 11:18

Quote:

Originally Posted by energy
Kanta rupee olemaan aika täynnä kun tommosia bugeja rupee ilmenee.. no eiköhän siihen tule korjauksia kun päivitellään uuteen softaan lähitulevaisuudessa.. koittakaa kestää..

Tarkoittaako tää sitä että galleriakuvat kannattaa ottaa talteen omalle koneelle jos tahtoo niitä vielä nähdä? :D

Jarmo79 06.03.2012 11:23

Quote:

Sit kun saadaan uutta softaa, niin toivottavasti myös levytilaa, että privaviestejä mahtuis vähän enemmän ;). Ei nyt 65535 viestiä välttämättä tarvii, mut jos ees vähän lisää nykyisestä :)

KooJii 06.03.2012 11:27

Quote:

Originally Posted by Jarmo79
Sit kun saadaan uutta softaa, niin toivottavasti myös levytilaa, että privaviestejä mahtuis vähän enemmän ;). Ei nyt 65535 viestiä välttämättä tarvii, mut jos ees vähän lisää nykyisestä :)

Nykyinenkin privaviestimäärä riittää ihan hyvin, kun vaan muistaa/ehtii silloin tällöin siivoilla vanhoja pois.

energy 06.03.2012 11:35

Quote:

Originally Posted by Vonsaku
Tarkoittaako tää sitä että galleriakuvat kannattaa ottaa talteen omalle koneelle jos tahtoo niitä vielä nähdä? :D

Kuvat ei ole kannassa.. ne on ihan tiedostoina, toki indexsointi on kannassa.. ei siis mitenkään siihen vaikuta. Kaikki data pyritään siirtämään sitten uuteen.

energy 06.03.2012 11:37

Quote:

Originally Posted by Jarmo79

Viestien määrää voidaan kasvattaa ihan nykyisessäkin. Voidaan nostaa tuota rajaa kyllä, se tuntuu olevan monella aika tapissa.

Vonsaku 06.03.2012 11:43

Quote:

Kuvat ei ole kannassa.. ne on ihan tiedostoina, toki indexsointi on kannassa.. ei siis mitenkään siihen vaikuta. Kaikki data pyritään siirtämään sitten uuteen.

No oli "hieman" sarkasmia mukana, muistelen että kuvat on kerran menetetty.
Enempi päivittäjästä kuin indeksistä kiinni. ;)

ToniH 06.03.2012 15:58

Mä tallennan privaviestit tekstimuotoon kun setti tulee täyteen ja dellaan ne Sharkista sitten. Ominaisuus löytyy ihan sieltä privaviestiosastolta, taisi olla muitakin formaatteja. Kun ne on tallennettu koneelle niin ainakin mun systeemissä niitä voi etsiä suoraan tosta käyttistasolta ja kone käy failit läpi ja löytää yleensä haetun. Eli tieto tallessa.

Ainoa bugi tossa on se, että niitä ei voi kaikkia yhdellä liikkeellä tallentaa vaan systeemi laittaa ruksin vain sivuun kerrallaan. Eli 750 viestin tallennus 50 kerrallaan vaatii parikin toistoa ](*,)

Tostakin harmista pääsisi vähemmällä jos tajuaisi aina heti poistaa sellaiset, joiden ei tarvitse olla tallessa.

mikko. 06.03.2012 16:59

Siellä lukee:

Lataa kaiki yksityisviestit :
XML | CSV | Teksti

Tuo lataa kaikki viestit, ei pelkästään niitä jotka on näytöllä sillä hetkellä valittuna. Korjatkoon joku jos olen väärässä. Itselle tuli ainakin yli 25000 riviä txt-fileä tosta.

Eli siis ainuttakaan ruksia ei tarvitse laittaa mihinkään. Kunhan klikkaa tota "Teksti" -linkkiä niin saa kaikki kerralla.

ToniH 06.03.2012 17:02

Prkl... mä olen tota yrittänyt muutaman kerran ja aina onnaa vain näkyvät. No, parempi onni ens kerralla...

mikko. 06.03.2012 17:02

Ja huom. tuo "kaiki" ei ole virheeni vaan foorumin virhe. Siellä lukee oikeasti noin :)

ToniH 06.03.2012 17:04

Fuuuk... mä olen aina valinnut sen seivauksen siitä 8mm tuota Save all private messages -juttua ylempänä olevasta valikosta jossa siis seivataan vain valitut.... ](*,)

Pitäis vissiin lukea oikeasti mitä siellä lukee.... :rolleyes: No, hyvä, että sä luit niin ompi vähän helpompaa next time.

mikko. 06.03.2012 18:54

Quote:

Originally Posted by ToniH
Fuuuk... mä olen aina valinnut sen seivauksen siitä 8mm tuota Save all private messages -juttua ylempänä olevasta valikosta jossa siis seivataan vain valitut.... ](*,)

Pitäis vissiin lukea oikeasti mitä siellä lukee.... :rolleyes: No, hyvä, että sä luit niin ompi vähän helpompaa next time.

Oppia ikä kaikki. Oli ilo auttaa :)

All times are GMT +3. The time now is 06:36.