FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Kerhokeskustelut (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Syksy tulee... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1975)

Masa 24.08.2005 12:53

Syksy tulee...

..ja autot katoo talleihin. Ehdotan kerholaisille Vettemeetinkiä seuraavaan tapaan talviaikana: Esim: pääkaupunkiseutulaiset joka kuukauden eka keskiviikko ilta sovitussa paikassa sovittuun aikaan. Vaikka jossain huoltiksella tai vaikka jonkun autoliikkeen kahviossa esim.klo 19.00. Pari tuntia paskanjauhamista :D Keksikää joku keskeinen paikka , johon esim: lahden seudulta ja mansestakin vois helposti tulla. Varmasti joku baarinpitäjäkin suostuis , kerho tarjois kahvit :wink:

Drumbrakes 24.08.2005 14:08

Täähän vois toimia, eli siis Finnshark.com, mutta livenä! :P Muistat Masa varmaan legendaariset sessiot Veturitien Shellillä talvella 91-92. Olikohan keskiviikkoiltaisin kun aina sinne kokoonnuttiin. Hyvin pysyi projekteissa ajan tasalla ja hauskaa oli. No sillon ei tietysti ollut nettiä, ja kännykätkin harvassa.
Hmmm... mitä hittoa, menikö tämä taas pappakerhon muisteloiksi ? Mutta idea on hyvä, kannatetaan.

groovyjay 24.08.2005 16:18

mukana ollaan, as usual! :lol:

Anonymous 24.08.2005 17:08

Quote:

Originally Posted by Drumbrakes
menikö tämä taas pappakerhon muisteloiksi ? Mutta idea on hyvä, kannatetaan.

Meni meni! :lol: :lol:

Teemu 24.08.2005 20:57

Tai pienimuotoisia miittejä jäsenistön talleilla? Kiertävä vuoro, isäntä kerallaan avaa tallinovet, tuo termarissa kahvit joukkueelle ja esittelee mitä on työn alla :wink:

Dalton 24.08.2005 21:30

Ei vaan hyvältä kuulostaa! Välillä talvella iskee päätä seinään, miten tämä juttu olikaan! Näissä tilaisuuksissa saa vinkkejä ja myös toisinpäin. :D

groovyjay 24.08.2005 23:01

Teemu naulasi koko homman, kannatetaan! 8)

Rokka 25.08.2005 07:12

Jep, hieno ajatus.
Kiitos Groovy ja Mako kun kävitte eilen talleillani katsomassa mun projektin edistymistä!
Piristitte niukkaravinteista päivääni kivasti. Sorry jos olin kauheen väsyneen oloinen :o(

Ja toi Le Mans homma on huippujuttu! Kiva et on vielä näitä "hörhöjä" muitakin kuin minä jotka jaksaa hioa, viilata ja järjestää erilaisia juttuja!

Voisin järjestää uuden katselmuksen ja mitalikahvituksen, kunhan projekti on tuosta pikkasen edistynyt ja tietty kunhan se mitali on saatu kaulaan.

WBBC 25.08.2005 08:20

Jep. Teemun idea oli hyvä.

Meikäläisen pienessä tallissa on sentään muutama turinajakkara ja kahvinkeitin. Talvemmalla sopii tulla ihmettelemään kun pulkka on maalattu.

Masa 25.08.2005 09:00

Tai näin: ensin tavataan tallilla ja sit ne kaffeet vaikka lähi huoltiksella...
30 äijää ku änkee 24 neliön talliin niin siinähän on ku silakat purkissa :D

groovyjay 25.08.2005 09:33

Quote:

Originally Posted by Rokka
Jep, hieno ajatus.
Kiitos Groovy ja Mako kun kävitte eilen talleillani katsomassa mun projektin edistymistä!
Piristitte niukkaravinteista päivääni kivasti. Sorry jos olin kauheen väsyneen oloinen :o(

Ja toi Le Mans homma on huippujuttu! Kiva et on vielä näitä "hörhöjä" muitakin kuin minä jotka jaksaa hioa, viilata ja järjestää erilaisia juttuja!

Voisin järjestää uuden katselmuksen ja mitalikahvituksen, kunhan projekti on tuosta pikkasen edistynyt ja tietty kunhan se mitali on saatu kaulaan.

Rokka tosiaan aloitti jo ton tallikierrossarjan. Kivaa oli, vaikka meinasi mennä yövuoroksi... :lol:

Rokka 25.08.2005 15:55

Ja ne protskudrinkit unohtu tarjota, mut paikataan tilanne seuraavalla kerralla!

el mako 25.08.2005 22:53

Kiitokset Rokalle Projektin esittelystä... hienolta näytti!

ProteiiniDrinkit unohtui... mutta ensikerralla sitten Mitallikahvit! :wink:

groovyjay 27.08.2005 12:27

Quote:

Originally Posted by Rokka
Ja ne protskudrinkit unohtu tarjota, mut paikataan tilanne seuraavalla kerralla!

Alkoi olemaan jo volt meterin neula nollissa viime yön jälkeen, eli nyt vaan drinkkiä tänne päin! :lol:

Masa 29.08.2005 11:38

No mä sit kai oon seuraava ku ehdotinkin: 14.9 keskiviikkona klo 19 :arrow:
saa tulla meidän tallille pällisteleen , jos kiinnostaa?
Järvenpäästä Kellokoskelle n. kilsa ja kääntyy Nummisiin. Osoite Vanha valtatie 92 (2-kerroksinen vanha teollisuushalli, yläkerta). Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

groovyjay 29.08.2005 12:13

Quote:

Originally Posted by Vette64
Järvenpäästä Kellokoskelle n. kilsa ja kääntyy Nummisiin. Osoite Vanha valtatie 92 (2-kerroksinen vanha teollisuushalli, yläkerta). Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

Tullaan! 8)

Drumbrakes 29.08.2005 13:48

kalenterissa on ! Ja siellä saamme ihailla tuoretta maalipintaa....

stingray 29.08.2005 15:09

ok :D

MS 29.08.2005 16:33

Meillekin saa tulla käymään. Ja että voitais pällistellä autoa tallissa niin voitais vaikka lämpimikseen ensin rakentaa se talli :lol: :lol: :lol: .
Kuoppa on jo valmiina.

el mako 29.08.2005 17:59

Great Matti.. Mukana ollaan. 8)

ja Mikko, eikun valutalkoot pystyyn niin saat auton talliin
ennen lumentuloa :idea:

Pappatunturi 29.08.2005 21:20

Quote:

. Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

Tullaan kiitos! Onko former67sta aka kimistä kuulunut mitään?

Oisko ne kaffet voinut ryystää siinä vanhan tallin seo baarissa(pappatunturi nostalgisesti huokailee :D )

Teemu 30.08.2005 09:37

Kiitos kutsusta, tullaan vilkaisemaan...

Monsuunisateet riitti meikäläiselle ja nostin eilen oman katiskan talvipukeille. Nyt kun malttais mielensä eikä löis koko autoa atomeiksi heti kättelyssä. Kokoaminen on kuitenkin hiukan hitaampaa :oops:

ZL1 30.08.2005 09:39

Quote:

Originally Posted by Teemu

Monsuunisateet riitti meikäläiselle ja nostin eilen oman katiskan talvipukeille. Nyt kun malttais mielensä eikä löis koko autoa atomeiksi heti kättelyssä. Kokoaminen on kuitenkin hiukan hitaampaa :oops:

Kaunis kelihän se tuli takaisin ja koko viikon lupas aurinkoista :D :D :D eikun pukit pois alta ja baanalle... :lol:

MikkoM 30.08.2005 11:34

Quote:

Originally Posted by ZZ540R
Quote:

Originally Posted by Teemu

Kaunis kelihän se tuli takaisin ja koko viikon lupas aurinkoista :D :D :D eikun pukit pois alta ja baanalle... :lol:

Eiköhän tässä kuitenkin vielä muutama ajopäivä ole jäljellä :!:

VetteMan 30.08.2005 15:33

Eihän ajokausi vielä ole ohi ;)
Viikonloppuna ahvenanmaalle cruisailemaan ja vielä syyskuun lopulla on ratapäivätkin 8)

red-red-red 30.08.2005 21:07

Talvimeetingit autotallilla loistava idea. Jos väkeä ei ihan kolmeakymmentä, niin saunankin saattais lämmittää. Yritin sitä ehdotella viime Tampere-cruisingin päätteeksi, mutta moottoritie oli kuuma... :D
Ehkä talven liukkailla ehtii paremmin pysähtyä?
Laitethan talliin lattialämmitys päälle, ettei tule pukamia istuessa, ja palataan ajokauden jälkeen!

Masa 05.09.2005 12:27

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Quote:

. Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

Tullaan kiitos! Onko former67sta aka kimistä kuulunut mitään?

Oisko ne kaffet voinut ryystää siinä vanhan tallin seo baarissa(pappatunturi nostalgisesti huokailee :D )

Former67(Kimi) tuntuu kadonneen linjoilta :shock:
Noi kaffeethan voi hyvinnii hörpätä siinä....

Masa 08.09.2005 14:18

Quote:

Järvenpäästä Kellokoskelle n.2 kilsaa ja kääntyy Nummisiin. Osoite Vanha valtatie 92 (2-kerroksinen vanha teollisuushalli, yläkerta). Kaffeet sen jälkeen Jäkessä ABC asemalla Citymarketin vieressä?

Öö...pieni päivitys , oikea osoite on Vanha valtatie 96 :oops:

el mako 08.09.2005 20:10

ja Talli on siis Nummenkylässä.., Pohjois-Järvenpäätä...
( siinä kylän ainoan elintarvikekioskin takana )

Itse taidan tulla kävellen kun on himasta matkaa tallille
noin 150 metriä :roll:

el mako 08.09.2005 20:17

Ja huhujenmukaan Matin vetteen olisi tulossa
tyylikäs "Le Mans"-raita koko kopan yli.. parilla hiusraidalla
ryyditettynä :wink: ja villit "räyhäputket" 8)

stingray 08.09.2005 23:57

Quote:

Originally Posted by el mako
ja Talli on siis Nummenkylässä.., Pohjois-Järvenpäätä...
( siinä kylän ainoan elintarvikekioskin takana )

Itse taidan tulla kävellen kun on himasta matkaa tallille
noin 150 metriä :roll:

sopiiiko jos loikkasen jäykällä sulle otan samalla mun lehdet messiin :roll:

el mako 09.09.2005 06:28

kyllä se käy.. tsekataan samalla yks dvd 8)

stingray 09.09.2005 10:28

Quote:

Originally Posted by el mako
kyllä se käy.. tsekataan samalla yks dvd 8)

ok oisko 17:30 :roll: hyvä :?:

Fangio13 10.09.2005 16:19

Ja jos satutte talven mitaan savossa käymään niin tervetuloa Fangion tallille, sijaitsee samalla tontilla asuinkämpän kanssa joten lyhyelläkin varoitusajalla onnistuu,A-oikeudet FINNSHARK-hintaan ja tilaa 50 neliöö...

C372 12.09.2005 06:37

Quote:

Originally Posted by Fangio13
Ja jos satutte talven mitaan savossa käymään niin tervetuloa Fangion tallille, sijaitsee samalla tontilla asuinkämpän kanssa joten lyhyelläkin varoitusajalla onnistuu,A-oikeudet FINNSHARK-hintaan ja tilaa 50 neliöö...

Jahas,onko sitä vaihdettu tallia,voitais tulla vaikka vierailemaan tuossa syksyn kähmässä.Katseltais samalla niitä isompia pensalinjoja.

Fangio13 12.09.2005 09:06

Teretulemas, 23.9 muutto niin senjälkeen huudellaan ajo-ohjeita...

C372 13.09.2005 08:18

Quote:

Originally Posted by Fangio13
Teretulemas, 23.9 muutto niin senjälkeen huudellaan ajo-ohjeita...

OK,jos sattuu menemään ensikuun puolelle ,niin täytyy varmaan tulla "talviautolla".Palataan asiaan :)

Former67er 13.09.2005 14:39

Tere

Hitto kun duunia pukkaa ja huomenna olen messukeskuksessa rakentamassa ständiä, saas nährä voinko livistää sieltä.

Tekis kyllä mieli heittää "old schoolia" koko ilta

Katellaan

Masa 13.09.2005 16:13

Quote:

Originally Posted by Former67er
Tere

Hitto kun duunia pukkaa ja huomenna olen messukeskuksessa rakentamassa ständiä, saas nährä voinko livistää sieltä.

Tekis kyllä mieli heittää "old schoolia" koko ilta

Katellaan

No kato kato...kesäkimiki on heränny luolastaan.Tuu sinne vaan!

Pappatunturi 13.09.2005 19:01

Kyllä kesäkimi vois laittaa "pojan" hoitamaan sen osaston kasaamisen.

Drumbrakes 13.09.2005 20:37

Hephep Kimi järkkää joku substituutti sinne ständihommiin ja livistät ihmettelemään syysmyrskyä ja vanhan liiton miehiä ... noh ja uudemmankin liiton tietysti

Pappatunturi 14.09.2005 08:49

Vanhan liiton miehet.. Kalskahtaa joltain heavymetal pändiltä! Sopiiko että pukeudun mustaan nahkaan ja ketjuvermeisiin illaksi ?

Pappatunturi 14.09.2005 10:03

Updeittia!

Sain erään todellisen vanhan liiton miehen kiinni.. kaveri joka ei tosiaan ansainnut lisänimeä "HEVI" turhaan .. saas nähdä ehtiikö tulla paikalle!!

Toivottavasti nähdään illalla!

groovyjay 14.09.2005 10:10

Illalla nähdään! PT: muista ne akselin pätkät jos muistat... ;)

Pappatunturi 14.09.2005 10:15

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Illalla nähdään! PT: muista ne akselin pätkät jos muistat... ;)

Homma varmistettu jo eilen. Akselit huilaa jo rontissa valmiina.

Masa 14.09.2005 12:59

Quote:

Homma varmistettu jo eilen. Akselit huilaa jo rontissa valmiina.

Ja takavalot !!

Pappatunturi 14.09.2005 13:03

Quote:

Ja takavalot !!

Älkää nyt ahdistelko! En Masa ehdi ruuvata niitä nyt irti. Saat kyllä nähdä ne ajoissa.

Masa 14.09.2005 13:06

Quote:

Älkää nyt ahdistelko! En Masa ehdi ruuvata niitä nyt irti. Saat kyllä nähdä ne ajoissa.

Höh...ai ne on vielä pulkassa kiinni.Kyllä ne ehtii...

stingray 14.09.2005 22:00

kiitoksia vette64:lle projekti esittelystä hienolle näytti luonnossa!
ja oli kiva turista vielä tämän jälkeen abcefgh asemalla t:mr.kingray

Drumbrakes 14.09.2005 22:46

prkl, luulin että olen eka joka pääsee kommentoimaan tallimeetinkiä ! Tosiaan Masan vettestä tulee huikea laite, väri pelittää hienosti. Talvella kevyttä himmailua ja keväällä auto on valmis. En muista millon olis ollut noin hauskaa turista autojuttuja, samanhenkistä porukkaa. Pappaosasto oli ennestään tuttua ja osan muistakin tunnistin, mutta muiden kanssa täytyy tehdä paremmin tuttavuutta seuraavissa tallitsekkauksissa. Tämähän on, niinkuin todettua, erittäinkin toimiva homma. Kiitokset vielä Masalle ideoinnista ja "perinteen" aloittamisesta ja muille osanotosta.

No niin, nouseeko rep power näillä löpinöillä ?

All times are GMT +3. The time now is 11:40.