![]() |
Mahtaako sama tahti jatkua 2012. Kerran tässä naapurissa asutaan niin voisi olla mukava tulla katsomaan muitakin vettelöitä ja miksei omistajiakin.
|
Otataanpa uudestaan, jos vaikka meni ohi asiasta tietäviltä.
|
Eiköhän nuo jatku entiseen tapaan tänäkin kesänä. Ainakin odotusta on tälläkin suunnalla :rock:
|
SCB:hen olen tulossa Virosta ostetulla matching numbers mazda mx-5:sella :rock:
|
Näyttäisi kesäkauden avajaiset olevan ensi viikolla http://www.moottorikahvila.fi/2388.html
Sitä ennen parit maistiaiset viime kesältä http://issis.kuvat.fi/kuvat/Cruising...inen+4.6.2011/ |
tarkoitus tulla ihmettelemään!
|
Mikäs se viikonpäivä olikaan, jolloin sharkkilaisilla on tapana poiketa siellä? Viime kesästä on aikaa...
|
Quote:
http://www.moottorikahvila.fi/kalenteri/ ;) |
Tänään ois :cool:
Vai meinaako porukka jäädä kotiin toteamaan että suomi ei vieläkään pärjää potkukiekossa? |
Quote:
Moneltakos porukkaa on menossa? Äsken käytiin kahvit hörppäämässä ja ei näkyny ku yks valkonen C3:n |
Moneltas sinne jengiä valuu? Kuudelta?
|
Quote:
Kahvila auki tänään vaan 12-18 |
Yleensä on ollut kuudelta, mutta tänään kun menee aikaisemmin kiinni niin itse ajattelin viiden aikaan ilmaantua paikalle
|
Nyt lähdetään. Siviiliraadolla liikenteessä.
|
Poimikaa mut joku mukaan :D
Muuten menee pösö hommiksi.. |
Quote:
Saitko jo kyydin? jos et ni millo ja mistä? :D |
Quote:
Kävin jo katsastamassa mestat siellä.. SF3:lla :D :D Kiitos tarjouksesta kuitenkin!! EDIT: La aamiaiselle ei kehtaisi kuitenkaan tolla ajaa.. jotenjoten jos jollain on apparin paikka tyhjillään ja järvenpäästä viittii poukata mukaan niin meikäläinen tarjoo aamiaiset.. |
Hiljaista oli iltapäivällä kun käytiin tuossa 13.30 tienoilla, yksi
harmaa C3 ja sama määrä mustaa C6 mallia, taidettiin olla vähän aikaisin liikenteessä. No ehkä seuraavalla kerralla sitten jotain enempi nähtävää. |
Musta C6, musta C5, valkoinen C4 ja meikäläinen.
|
Mutta nyt on niinkus kesä :flower: avattu, toivottavast keli suosii lauantaina paremmin ja houkuttelee enemmän porukkaa aamiaiselle.... Vaan aina yhtä mukavata silti :woohoo:
|
Hieman oli kosteaa tossa 17-18 aikaan mutta munkkikahvit tuli vedettyä.
Alueella c2 c3 c4 c5 c6, punanen harmaa vihreä keltainen ja musta. Lauantain aamupala on valitettavasti Kiikalan suunnassa, tarttee testailla pulkkaa vartilla. |
Aika vähän oli porukkaa paikalla kosteassa kelissä, kun itse kävin paikalla. Taisi olla vain neljä vetteä.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kävin eilen muutenkin pääkaupunkiseudulla, ja myös Paippisissa. Vastaani ajoi kahvilalta yksi C4, mutta itse paikan päällä olin ainoa. :confused:
|
Quote:
|
Paippisten kalanterista napattu:
To 31.5. 17-21 Corvette-tapaaminen To 14.6. 17-21 Corvette-tapaaminen To 28.6. 17-21 Corvette-tapaaminen To 12.7. 17-21 Corvette-tapaaminen To 26.7. 17-21 Corvette-tapaaminen To 9.8. 17-21 Corvette-tapaaminen To 23.8. 17-21 Corvette-tapaaminen |
Saakohan sitä ylihuomenna taas yksinään juoda munkit ja ajaa mutkapätkät :confused:
|
Quote:
Tarkotus ois tulla jos ei aivan kaatamalla vettä tule :driving: |
Quote:
Tottakai saat. :rock: Hyvä ku varoitit, niin ei tulla häiritsemään. ;) Itsellä kriittiset hetket menossa, eikä kerkiä hyviä rakentelu iltoja viettämään muualla kuin tallilla, mutta ehkä tänä kesänä edes kerran kerkiäis mukaan! :rock: :rock: |
Quote:
Samma här, säätiedotus lupaa hyvää keliä. Saattaa kyllä Hovissa muuttua. Perjantaina Vantaa Cruising, sinnekin säävarauksella. |
Jos kyydit natsaa:D
|
Miten oli tänään? Oliko paikalla Vette porukkaa? :cool:
|
ne on varmaan vieläkin siellä kun ei mitään raportti asian tiimoilta ole tullut
|
|
Tuli itekin kävästyä tuolla koeajolla. Yllättävän vähän oli porukkaa vaikka sää suosi. Mulla oli Maisa 3vee kartanlukijana, mentiin kahvilaan sisään ja pääoven edessä oli puolenkymmentä HD:tä; Maisa tokas isoon ääneen: Kato isi, mopoja ! :D Rumat ukot oli aika hiljaa...
|
Onko ketään menossa huomenna paikalle?,itse olen tulossa paikalle jompalla:D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Onko jpään suunnalta lähtiöitä voisi ajaa letka jenkkaa
|
Quote:
Mihis aikaan ootte menossa :driving: |
Quote:
|
Quote:
Kurvatkaa vaan täältä :thumrigh: |
Quote:
|
Täähän on taas huomenna... Pitääkin tarkistella aikataulutusta, jos vaikka ehtis pyörähtämään paikalla.
|
Quote:
No perhana, pitäisköhän. Arkiraadolla jos kosteakeli... |
Iltaa kohti kirkastuvaa ja kuuden nurkilla enää pieni sateen mahdollisuus. Lämmintä joka tapauksessa. Josko sitä vihdoin ehtisi.....:D
Viime torstaina varttia vaille 6 tuli Järvenpäästä keravan joen sillan kohdalla 2 peräkkäin vastaan arvatenkin sinne menossa. |
Kiva ilma oli.
|
Noniin ei tarttenu kun katsoa FB sivuja ja sielähän se tietty auto näköjään oli iltaa vietellyt. :D
Pakko tähän samaan hengenvetoon nyt sitten kysyä, että mikäli 18.8 lauantaina, ensi viikolla siis on asialliset kelit; oliskohan tämä musta auto nähtävissä Sportscar Breakfast Clubin aamiaisella? :D |
Vuosi vaihtunut, onkos nämä karkelot peruttu tältä kesältä,
ainakaan Moottorikahvilan kalenterissa ei ollut merkintöjä eikä kuluvalle vuodelle omaa topiccia avattu. |
Quote:
Mjoottorikaffela vaihtoi paikkaa ja omistajaa, ilmeisesti vanha porukka omistaa edelleen websiten, eikä päivityksiä ole tulossa. Mutta voitaisiinhan sitä,piruuttain alkaa kokoontumaan Nikkilään joka toinen torstai taas? |
| All times are GMT +3. The time now is 07:34. |