![]() |
NNC Street Slide 16.6.2012
onko kukaan menossa hyvinkään lentokentälle neppaamaan:D
itse oon menossa kaverinkaa kuvamaan:rock: ![]() http://nncgarage.com/ |
Quote:
|
tulossa katsomon puolelle...
|
Ajamaan!:rock:
|
Katsomon puolelle! :woohoo:
|
Quote:
|
Muutama kuva.
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2012/StreetSlide/ |
Oliko se niin että corvette clubi järjesti Vetteille palkinot, niin nnc kaverit sanoi? Nimimerkillä missä mun pysti on;)
|
Hei Vette hemmot miks ei kukaan tuu neppaan tänne ei ehkä oo mainostettu, mutta nyt täytyy avutua tänne aikoinaan nevoteltiin tää Vette luokka niin siinä ei ole mitään rajoituksia. Kaasut vapaat,Ahtimet vapaat, metskut vapaat, elikkä taivas rajana virityksien suhteen. ainoa paikka missä ei näitä nirppanokkia näy, piipertäjät pysyköön kotona!
|
Huippu kuvia taas kiitoksia!
Quote:
|
Nyt jo melkeen vituttaa.
Tänään oli pitkästä aikaa päivä, ettei ollut mitään ihmeempää touhua ( pois luettuna muutaman veten tietsikan ihmettelyä ). Vetellä kiertelin yli 330 km. Olihan tän ilmoitus tullut näköjään eilen klo 22.28, parempi myöhään, kuin ei silloinkaan:D Pitää vissiin pistää tuplat piilolasit silimiin, että alkaisi näkemään tämmösiä tapahtumia. Nyt, jos milloin tekis mieli kiihytellä, no maanantaina sitten Alastarossa. -- |
Moro Tomas se laatikko minkä hain pelaa kuin ajatus ainoo vika tossa on että tehot uupuu 3 vaihdettaessa siinä kohdin menee noi vanhukset ohi 60 jalkaa C5 pesi mennen tullen noi vanhukset:D
Quote:
|
Quote:
Äkkiäkös sulle tehhoo tehhään lissää:D :D Mitä tuloksia olis tarjolla?? Mites 60 jalan ajat oli?? -- |
Kyllä tästä on nähdäkseni ainakin kahdessa eri jäsenpostituksessa mainittu ja löytyy kerhon tapahtumakalenterista.
Yhtenä haasteena on ollut ettei järjestävään osapuoleen saa oikein mitenkään yhteyttä, joten joka vuosi on ollut hankala varmistaa että homma järjestetään ja että saadaan Vette-luokka kuten ennenkin. Kuitenkin ollaan aina rohkeasti laitettu tapahtumakalenteriin. Pokaaleja ei olla enää muutamaan vuoteen hommattu, kun osallistujia on ollut hyvin vähän. Täytyy jatkossa rummuttaa hommaa enemmän ja haalia huimat palkinnot jos se vaikka houkuttelis enemmän osallistujia. Paikkahan on mainio ja järjestelytkin ihan ok vaikka autoja on muuten ollut hyvinkin paljon ajamassa. |
Vielä kyssäri ootko kenen kanssa menossa tonne Alastarolle maanantaina jos yksin niin mahtuuko mukaan kun ajelet tästä Hyvinkään ohi niin vois lähtee katteleen kun voima puhuu! T.Ipe
Quote:
|
Moro no mun kautta saadaan kyllä yhteys NNC hemmoihin ,luulin jo kun poikien kanssa juttelin tossa kesän alussa, että olivat jonkun Vette kerhon Hallituksen kanssa yhteyksissä, kun viime vuonna ei ollut Vette luokka, niin sanoivat että tänä vuonna ajetaan ja Vette palkinnot tulee club corvettelta, niin kuin ennenkin. Tää ei ole mulle se pointti se pysti vaan vinoilen meille vanhoille parroille että saatais sinne vanhalle tasolle vähintään se 25 autoo sinne ajaan, kun viritys on kummiskin vapaa! T.Ipe Ps
Quote:
|
Quote:
Optikolla käynti auttaa. -- |
Quote:
Valitettavasti auto on täynnä, vaimot ja nassikat haluu lähtee mukaan. Voimaa puuttu vielä, tarkoituksella. -- |
Joo kyllä mä lääkeen tiedä, tohon 60 jalkaa paras 1.800 ja ei liima rata. mulla on ne kaasut jotka on ajastettu mutta en kerennyt laittaan kiini siinä se helpoin lääke. vanhukset ajeli 12jotain aikoja mulla 14,308, kullan värinen pikkulohkoluokan kovin kaaviossa 10 jotain, mutta punavalo, sinne päin stemppiä ja niistä kaasuista voi otta yhteyttä,nevvotellaan hinta kohilleen!
Quote:
|
Täytyy katto jos lähtis ajeleen sinne omalla pulkalla? C2 vai C4 Vai C5 Mä luulisin että toi 2olis tällä hetkellä nopein jos sinne sais tarpeeksi isot sliksit alle mutta kun ei mahdu niin ei mahdu! Mihin aikaan ootte menossa?
Quote:
|
Quote:
Pyritään ehkä olemaan kymenen pintaan Alastarossa. -- |
Sama täällä??ei tunnu toi kesä 2012 toimivan
|
Quote:
Sitä tarkoitin minäkin. -- |
Quote:
Piti oikein kattoa Clubin kalenteri, olihan siellä merkintä tämän päivän tapahtumasta. Enpäs vaan huomannut katsoa. Eli jos tämä oli Clubín järjestämä juttu, mutta muutamaan vuoteen ei ole viittitty palkintoja toimittaa kun niin vähän vettejä paikalla?? Eikä ole saatu yhteyttä järjestäjiin?? Mutta ku tarkemmin kattoin, niin eihän siellä ollut ensi maanantain Alastaron tapahtumaakaan?? Eikä tän päivän Hallin tapahtumakaan, ei varmaan pitäisikään olla? Eihän ne ole Clubin järjestämiä? Mutta ainakin mä olen ihan pihalla, mitkä tapahtumat on Clubin, Finnshark, FFT:n taí jonkuin muun tahon järjestämiä. Toi CC5:n esittämä Kesä 2012 On ihan viimesen päälle hyvä juttu, kuppikuntaan katsoma, pistäkää meille lumiukoille tietoa missä tapahtuu mitäkin. Vaikka olisi merkittynä JORVETTEn ja Maarun saunailta 7.7.2012!! Toki kuten lupasin optikolle olen menossa. |
Quote:
Sitä minäkin, sen verran ainakin menee ;) ;) ;) :D |
Quote:
Heh, ei nyt sentään. Onkos tuloksia nähtävissä Hyvinkäältä missään? |
| All times are GMT +3. The time now is 10:13. |