![]() |
Kesäreissu 2013
|
Onks toi alle 150 kilsan päässä Pagani, Lamborghini ja Ferrari-tehtaista?
|
Onko tämä se "one way ticket" reissu? Siltä vähän näyttää ;)
Jos on niin mä oon messissä :cool: |
jos henki vielä pihisee,
niin mukana ollaan:rock: :rock: :rock: |
Pelkkiä kivikasoja? Motorsporttii? Mua niin tympii noi kivet kun niitä tuli lapsuudessa ihan riittävästi nosteltua:)
|
Mä en silkasta kateudesta voi katsoa enää toista tän vuoden reissun tasoista topikkia väärältä puolelta ruutua..
Milloin? Kuinka kauan? Mitä ohjelmassa? Alustavasti mukana. |
Quote:
Nyt on niin sanotusti all-in meininki vireillä, reissua koitetaan saada vähän tän vuotista lyhyemmäksi, jos mahdollista, jos ei niin sitten tää sama 2 viikkoa Vuosaari-Vuosaari. Aloitin just homman valmistelut tiputtelen infoa aina kun raportoitavaa on. |
No nyt on ainakin varoitettu ajoissa ! :D
Kiinnostaa, tottakai. Sitten vaan tuleekin se ikuinen mutta... Mielenkiinnolla odotellaan kohdetta ja aikataulua, miten sen sais sovitettua työkuvioihin ja muihin "pakollisiin" menoihin :confused: |
Ehdottaisin tuolle LdG reissulle "reiluhkoa" ilmoittautumismaksua sovittuun määräpäivään mennessä,
jonka maksettua olisi vasta autokunta paikan itselleen varannut, ja myös selkeästi sitoutunut reissuun lähtemään. Jos ilmoittautumismaksun maksanut päättää jostain syystä kalkkiviivoilla reissusta vetäytyä, niin "matkanjärjestäjä" ei jää kuseen jo varattujen majotus/lautta yms. maksujen kanssa, vaan voi tuolla ilmoittautumismaksulla kattaa peruuntumisesta aiheutuvat kulut. |
Ihanan romanttista! :rock: Laitetaas vakavaan harkintaan. Ohjelma- ja tapahtumapuoli toki vaikuttaa myös kiinnostukseen, mutta GJ:n tuntien siellä tuskin nyplätään pitsiä ja maalaillaan maisematauluja. ;)
|
jep normi homma, romut tienpäälle taas:p
vasta 9000km kiilaan kelattu tälle kesää koitetaan petrata ens kesänä sitten:rolleyes: |
Quote:
![]() Pari tuntia sais tuolla riivata niin paljon ku romut liikkuu. Eli Maamoottori on laitettu listalle. :bball: |
Quote:
No juu! Kyllähän tuo ensikesän Thaivaan matkan voisi ehkä jo tuohon spagettipurijoiden maan reissuun vaihtaa. |
Quote:
|
Kivan oloinen menú jälleen, tarvinee alkaa tehostamaan pullojen keräilyä :rolleyes:
|
Tuo on kyllä sellainen reissu että matkakuume iski heti,,
|
Isäntä soitteli asuntomessuilta, että mee kattoon sharkkiin seuraavaa reissua. Ollaa nimittäin tässä suunniteltu lähtee reilun kuukauden päästä ajelees sveitsi-itävalta-pohjois-italia (garda järven seutu) maisemia. Ei kai vaa meiän matka mee uuteen harkintaan. Tässä joku jo kerkes kirjotella näin:
Quote:
Minäkin luotan Janiin ja hänen matkakohteisiinsa, mutta... Oma suunnittelemani reissu sisältäisi myös tuota "nypläystä ja maisematauluja". Toisin sanoen korkealta katsottuja maisemia sekä esim. garda-järven puutarha Isola Bellan saarella tai joku vastaava. Niin ja jos valitsisi yöpymispaikan kutakuinkin keskeiseltä paikalta jonkun ihanan privatzimmerin, missä voi kamat olla koko reissun leväällään ja siitä tekis päivän reissuja eri suuntiin. Useempi mahtuu samaan "majaan" ja viikko hinta tulee edullisemmaksi kun joka yö eri paikassa. Jään oottamaan GJ:n hahmotelmaa. Meijän on tehtävä oma ratkasumme suht nopeesti ku tarttee varata paattipaikka meren yli. Kahta reissuu ei pysty tekeen, vaikka kuin haluiskii... ps. kaks viikkoo on minimi. -minna- |
No ni, nyt täytyy lähteä, vaikka menis koko firma nurin sillävälin. :sunny: :sunny: :sunny: :sunny:
|
Mielenkiinnolla odottelen tarkempaa tietoa ajankohdasta ja reissun sisällöstä :thumleft:
Kulostaa varsin mielenkiintoiselta!! |
1 Attachment(s)
Niin juu ja semmosta tuli mieleen kun kattelin noita tämän vuoden kesäreissun topiccia että siellä joka toinen kuva oltiin vaan kaljatuopin ääressä, ei oikeen tiiä kuinka tämmönen syvästi uskovainen kaveri pärjää tommosessa porukassa :D . Yhtäkään kuvaa en löytäny missä korjataan autoa vesisateessa! Alppitiet olis kyllä aivan yyberiä! Viime vuonna tuli ajeltua useampi päivä sveitsin/italian/itavallan teitä, aivan parasta. Maisemia ei ajossa kerenny kattella mutta aivan mahtavia luukuttaa. Noi rata-ajotkin voisi vaihtaa alppiteihin :rock:
|
Mielenkiintoista, tälle vuotta kun ei mukaan päässy. syystä work @ land of :king:
|
Mä en tiedä kerkeeks mun frakki tulla pesusta ennen reissua, joten ohut teoreettinen mahdollisuus on olla mukana....
|
Mä lähen. Ja ehkä joku kartanlukija...
|
Jos tosta reissusta tulee totta niin CC -5 vankkuri + 2 henkee lähtee tolle reissulle, toivottavasti hengissä vielä keväällä,, toi varaus maksu olis ok idea.
|
GEEJII ?
Alustavaa ajankohtaa ? Suunnitelmissa moporeissu Islantiin, nii ettei satu päällekkäin... ja toi varausmaksujuttu on hyvä :D |
Minäkin jo kieltäydyin yhdestä tuomarointi-kutsusta Norjaan tän reissun takia. Any news? :roll:
|
Paljo meni hynää tän vuoden reissulla ja onko tiedossa kalliimpi/halvempi reissu? Tietää ruveta laittaan possuun rahhoo!
|
Quote:
Vaikkakin vähemmän laivamatkoja niin voipi tulla edukkaammasikkin varsinkin jos on kohtuu kulutus autossa.:rolleyes: |
Quote:
Juha se jaksaa ottaa kaikki pitkän kaavan mukaan :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Mutta mulla ei ole päivittäistä ajoa juuri ollenkaan miltei kaikki ajot cruisailua ja tapahtumissa käyntiä, 1 kerran työpaikalla kävin koko kesänä:cool: |
Quote:
Meidän autokunnan kulut kaikkineen oli n. 5,5k josta bensaan reilu 1k (3166km) Mitään ei menny rikki, eikä mitään paria kaljakeissiä kalliimpaa tuliaista ostettu. Hauskaa ja hienoja muistoja taatusti kokorahan edestä :rock: :rock: :rock: |
Quote:
:( Aika kallista.... |
Quote:
Hynämiestenhän ei tarvii laskeskella kuluja niin metrilleen, mutta meikäläisen tarvii :( Noi lautat ja majotukset (yhdeltä autolta ja kahdelta hengeltä) maksoi tarkalleen 3417 egee. Siihen gasot reilu tonni ja päivittäiset syömingit, niin loppu saldo oli 5,5 - 6K. Helvetisti rahaa meikäläiselle, mutta aivan über makee reissu, ja lähdetään ens kesänäkin jos suinkin mahdollista. |
Juu hynää ei oo mullakaan ollut ikinä niin paljoa ettei olisi tarvinnu laskeskella. Kiitos tiedoista. Meikä kyllä taitaa jättää reissun väliin jos tota luokkaa rupee kustannukset olemaan....
|
Lähtee yksin, niin selviää puolella! :D :D :D :D
.......tai sitten ei. ;) |
Quote:
Juu voi olla että joutuu yksin lähtee, eihän se haittaa, mutta ei voi seurustella kuninkaan kanssa niin paljoa(siis jos pitää aamulla ajaa) :D |
Quote:
No helvetistihän se on rahaa kaikille, meillä hoitaa tarkemman laskemisen toi paremmin laskeva puolisko. Mun pää ei riitä niin pitkälle. Saman verran paloi meillä paltteerallaan ja yritin kertoa että sama palaa varmasti etelän matkallakin.. Ainakin jos menee muualle kuin kanarialle. |
Sen verta korjaan vielä kanssa että ei olis 3K¤ selvinny oli tuolla laukun taskussakin kuitteja melkeen 1500¤ että neljä piti olla tuolle reissulle:-o
|
Olisko joku viellä kiinnostunut lähtemään? Voisin laittaa vähän lisäs infoa jos jotain kiinnostaa...
|
Jos tuleva on yhtä tympee reissu ku viimeks oli,
ei varmastikkaan enää pysty oleen lähtemättä. Eli joko lähetään messiin tai sit tullaan mukaan. Quote:
|
ei varmaan olis huono homma tuollainen lisäinfopläjäysjutska:p
|
Quote:
sitä mitään lisäinfopläjäystä toisaalta tarvii, siirtää pyydettäessä hyndää ilmoitetulle tilille ja seuraa letkaa, ei voi mennä pieleen :rock: :rock: :rock: |
Mulla on jo shortsit ja sunlotionit pakattuna!!:D
|
Tuolla toisaalla jo väitettiin että mä oon lähdössä :confused:
Kuuntelisin mielellään sitä lisä-infoa joka tapauksessa. Aika, se sama, josta mä aina valitan, on se joka luo pientä epävarmuutta hommaan... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Juuh, laita lisätietoa tännekin päin, jos pääsisi duunista vähän irti tuolloin... |
| All times are GMT +3. The time now is 10:25. |