FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Tapahtumat (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Kesäreissu 2013 (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=20381)

groovyjay 15.07.2012 21:02

Kesäreissu 2013

Kesä alkaa olemaan taas kohta ovella. Seuraava reissu onkin sitten jo Toukokuussa ja matka tulee olemaan ehkä se kaikkien aikojen matka...

Uskoisin, että miitti paikka ei tästä enää paljoa kauniimmaksi pääse...

Ketä messissä? :rock:

janiv 15.07.2012 21:17

Onks toi alle 150 kilsan päässä Pagani, Lamborghini ja Ferrari-tehtaista?

Former67er 15.07.2012 21:21

Onko tämä se "one way ticket" reissu? Siltä vähän näyttää ;)
Jos on niin mä oon messissä :cool:

tuplakoo 15.07.2012 21:23

jos henki vielä pihisee,
niin mukana ollaan:rock: :rock: :rock:

Maamoottori 15.07.2012 21:32

Pelkkiä kivikasoja? Motorsporttii? Mua niin tympii noi kivet kun niitä tuli lapsuudessa ihan riittävästi nosteltua:)

Pappatunturi 15.07.2012 22:17

Mä en silkasta kateudesta voi katsoa enää toista tän vuoden reissun tasoista topikkia väärältä puolelta ruutua..

Milloin? Kuinka kauan? Mitä ohjelmassa?

Alustavasti mukana.

groovyjay 15.07.2012 22:24

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Mä en silkasta kateudesta voi katsoa enää toista tän vuoden reissun tasoista topikkia väärältä puolelta ruutua..

Milloin? Kuinka kauan? Mitä ohjelmassa?

Alustavasti mukana.

Nyt on niin sanotusti all-in meininki vireillä, reissua koitetaan saada vähän tän vuotista lyhyemmäksi, jos mahdollista, jos ei niin sitten tää sama 2 viikkoa Vuosaari-Vuosaari. Aloitin just homman valmistelut tiputtelen infoa aina kun raportoitavaa on.

Juke 16.07.2012 01:38

No nyt on ainakin varoitettu ajoissa ! :D

Kiinnostaa, tottakai.
Sitten vaan tuleekin se ikuinen mutta...
Mielenkiinnolla odotellaan kohdetta ja aikataulua, miten sen sais sovitettua työkuvioihin ja muihin "pakollisiin" menoihin :confused:

tuplakoo 16.07.2012 06:22

Ehdottaisin tuolle LdG reissulle "reiluhkoa" ilmoittautumismaksua sovittuun määräpäivään mennessä,
jonka maksettua olisi vasta autokunta paikan itselleen varannut,
ja myös selkeästi sitoutunut reissuun lähtemään.

Jos ilmoittautumismaksun maksanut päättää jostain syystä kalkkiviivoilla reissusta vetäytyä, niin "matkanjärjestäjä" ei jää kuseen jo varattujen majotus/lautta yms. maksujen kanssa, vaan voi tuolla ilmoittautumismaksulla kattaa peruuntumisesta aiheutuvat kulut.

KooJii 16.07.2012 07:30

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Kesä alkaa olemaan taas kohta ovella. Seuraava reissu onkin sitten jo Toukokuussa ja matka tulee olemaan ehkä se kaikkien aikojen matka...

Uskoisin, että miitti paikka ei tästä enää paljoa kauniimmaksi pääse...

Ihanan romanttista! :rock: Laitetaas vakavaan harkintaan. Ohjelma- ja tapahtumapuoli toki vaikuttaa myös kiinnostukseen, mutta GJ:n tuntien siellä tuskin nyplätään pitsiä ja maalaillaan maisematauluja. ;)

hateju 16.07.2012 11:40

jep normi homma, romut tienpäälle taas:p
vasta 9000km kiilaan kelattu tälle kesää koitetaan petrata ens kesänä sitten:rolleyes:

groovyjay 16.07.2012 15:41

Quote:

Originally Posted by Maamoottori
Pelkkiä kivikasoja? Motorsporttii? Mua niin tympii noi kivet kun niitä tuli lapsuudessa ihan riittävästi nosteltua:)

Pari tuntia sais tuolla riivata niin paljon ku romut liikkuu. Eli Maamoottori on laitettu listalle. :bball:

Maamoottori 16.07.2012 17:09

Quote:

Pari tuntia sais tuolla riivata niin paljon ku romut liikkuu. Eli Maamoottori on laitettu listalle. :bball:

No juu! Kyllähän tuo ensikesän Thaivaan matkan voisi ehkä jo tuohon spagettipurijoiden maan reissuun vaihtaa.

Skotsh 16.07.2012 17:51

Quote:

Originally Posted by Juke
No nyt on ainakin varoitettu ajoissa ! :D

Kiinnostaa, tottakai.
Sitten vaan tuleekin se ikuinen mutta...
Mielenkiinnolla odotellaan kohdetta ja aikataulua, miten sen sais sovitettua työkuvioihin ja muihin "pakollisiin" menoihin :confused:

Sama vika.. Pitää alkaa varmaankin matkakassaa säästämään jo tässä vaiheessa vuotta niin olisi edes ehkä teoreettinen mahdollisuus osallistua.. Lisätietoja odotellessa jne ;)

poppamies 16.07.2012 18:22

Kivan oloinen menú jälleen, tarvinee alkaa tehostamaan pullojen keräilyä :rolleyes:

CC-5 16.07.2012 19:08

Tuo on kyllä sellainen reissu että matkakuume iski heti,,

Minna 16.07.2012 22:04

Isäntä soitteli asuntomessuilta, että mee kattoon sharkkiin seuraavaa reissua. Ollaa nimittäin tässä suunniteltu lähtee reilun kuukauden päästä ajelees sveitsi-itävalta-pohjois-italia (garda järven seutu) maisemia. Ei kai vaa meiän matka mee uuteen harkintaan. Tässä joku jo kerkes kirjotella näin:
Quote:

Originally Posted by KooJii
Ihanan romanttista! :rock: Laitetaas vakavaan harkintaan. Ohjelma- ja tapahtumapuoli toki vaikuttaa myös kiinnostukseen, mutta GJ:n tuntien siellä tuskin nyplätään pitsiä ja maalaillaan maisematauluja. ;)

Minäkin luotan Janiin ja hänen matkakohteisiinsa, mutta... Oma suunnittelemani reissu sisältäisi myös tuota "nypläystä ja maisematauluja". Toisin sanoen korkealta katsottuja maisemia sekä esim. garda-järven puutarha Isola Bellan saarella tai joku vastaava. Niin ja jos valitsisi yöpymispaikan kutakuinkin keskeiseltä paikalta jonkun ihanan privatzimmerin, missä voi kamat olla koko reissun leväällään ja siitä tekis päivän reissuja eri suuntiin.
Useempi mahtuu samaan "majaan" ja viikko hinta tulee edullisemmaksi kun joka yö eri paikassa. Jään oottamaan GJ:n hahmotelmaa. Meijän on tehtävä oma ratkasumme suht nopeesti ku tarttee varata paattipaikka meren yli. Kahta reissuu ei pysty tekeen, vaikka kuin haluiskii...
ps. kaks viikkoo on minimi.
-minna-

pomppe 16.07.2012 22:16

No ni, nyt täytyy lähteä, vaikka menis koko firma nurin sillävälin. :sunny: :sunny: :sunny: :sunny:

VetteMan 16.07.2012 22:27

Mielenkiinnolla odottelen tarkempaa tietoa ajankohdasta ja reissun sisällöstä :thumleft:
Kulostaa varsin mielenkiintoiselta!!

Maamoottori 16.07.2012 22:41

1 Attachment(s)
Niin juu ja semmosta tuli mieleen kun kattelin noita tämän vuoden kesäreissun topiccia että siellä joka toinen kuva oltiin vaan kaljatuopin ääressä, ei oikeen tiiä kuinka tämmönen syvästi uskovainen kaveri pärjää tommosessa porukassa :D . Yhtäkään kuvaa en löytäny missä korjataan autoa vesisateessa! Alppitiet olis kyllä aivan yyberiä! Viime vuonna tuli ajeltua useampi päivä sveitsin/italian/itavallan teitä, aivan parasta. Maisemia ei ajossa kerenny kattella mutta aivan mahtavia luukuttaa. Noi rata-ajotkin voisi vaihtaa alppiteihin :rock:

Patse84 16.07.2012 22:43

Mielenkiintoista, tälle vuotta kun ei mukaan päässy. syystä work @ land of :king:

Wormie 17.07.2012 11:15

Mä en tiedä kerkeeks mun frakki tulla pesusta ennen reissua, joten ohut teoreettinen mahdollisuus on olla mukana....

Masa 23.07.2012 21:48

Mä lähen. Ja ehkä joku kartanlukija...

CC-5 29.07.2012 12:28

Jos tosta reissusta tulee totta niin CC -5 vankkuri + 2 henkee lähtee tolle reissulle, toivottavasti hengissä vielä keväällä,, toi varaus maksu olis ok idea.

Masa 03.10.2012 15:21

GEEJII ?
Alustavaa ajankohtaa ? Suunnitelmissa moporeissu Islantiin, nii ettei satu päällekkäin...

ja toi varausmaksujuttu on hyvä :D

pomppe 03.10.2012 18:02

Minäkin jo kieltäydyin yhdestä tuomarointi-kutsusta Norjaan tän reissun takia. Any news? :roll:

Maamoottori 03.10.2012 20:48

Paljo meni hynää tän vuoden reissulla ja onko tiedossa kalliimpi/halvempi reissu? Tietää ruveta laittaan possuun rahhoo!

hateju 05.10.2012 12:36

Quote:

Paljo meni hynää tän vuoden reissulla ja onko tiedossa kalliimpi/halvempi reissu? Tietää ruveta laittaan possuun rahhoo!

Pakko olla 3K¤ possussa että pärjää pikku ylläreitten varaltakin..
Vaikkakin vähemmän laivamatkoja niin voipi tulla edukkaammasikkin varsinkin jos on kohtuu kulutus autossa.:rolleyes:

86vette 05.10.2012 21:48

Quote:

Originally Posted by hateju
jep normi homma, romut tienpäälle taas:p
vasta 9000km kiilaan kelattu tälle kesää koitetaan petrata ens kesänä sitten:rolleyes:

Juha se jaksaa ottaa kaikki pitkän kaavan mukaan :D

hateju 06.10.2012 07:11

Quote:

Originally Posted by 86vette
Juha se jaksaa ottaa kaikki pitkän kaavan mukaan :D

Kyllä se yks 10 000km pitää kurvata kesässä:rock:

CC-5 06.10.2012 08:34

Quote:

Kyllä se yks 10 000km pitää kurvata kesässä:rock:

Mä oon kiusannut ls3 mosaa 13000 km tänä kesänä ja lisää tulee tänääkin :rock: :rock:

hateju 06.10.2012 20:30

Quote:

Originally Posted by CC-5
Mä oon kiusannut ls3 mosaa 13000 km tänä kesänä ja lisää tulee tänääkin :rock: :rock:

Oikea homma!
Mutta mulla ei ole päivittäistä ajoa juuri ollenkaan miltei kaikki ajot cruisailua ja tapahtumissa käyntiä, 1 kerran työpaikalla kävin koko kesänä:cool:

tuplakoo 07.10.2012 11:14

Quote:

Meidän autokunnan kulut kaikkineen oli n. 5,5k josta bensaan reilu 1k (3166km)
Mitään ei menny rikki, eikä mitään paria kaljakeissiä kalliimpaa tuliaista ostettu.
Hauskaa ja hienoja muistoja taatusti kokorahan edestä :rock: :rock: :rock:

Maamoottori 07.10.2012 14:07

Quote:

Originally Posted by tuplakoo
Meidän autokunnan kulut kaikkineen oli n. 5,5k josta bensaan reilu 1k (3166km)
Mitään ei menny rikki, eikä mitään paria kaljakeissiä kalliimpaa tuliaista ostettu.
Hauskaa ja hienoja muistoja taatusti kokorahan edestä :rock: :rock: :rock:

:( Aika kallista....

tuplakoo 07.10.2012 19:06

Quote:

Originally Posted by Tuomas
Noo täytyy muistaa että tolla matkalla oli esim. kahdeksan laivamatkaa yhteensä. Hotlat ja laivat taisi olla pari tonnia, polttoaineet varmaan sen tonnin tai vajaa ja tonni pari muuhun.

Hynämiestenhän ei tarvii laskeskella kuluja niin metrilleen,
mutta meikäläisen tarvii :(

Noi lautat ja majotukset (yhdeltä autolta ja kahdelta hengeltä) maksoi tarkalleen 3417 egee.
Siihen gasot reilu tonni ja päivittäiset syömingit,
niin loppu saldo oli 5,5 - 6K.

Helvetisti rahaa meikäläiselle,
mutta aivan über makee reissu,
ja lähdetään ens kesänäkin jos suinkin mahdollista.

Maamoottori 07.10.2012 19:25

Juu hynää ei oo mullakaan ollut ikinä niin paljoa ettei olisi tarvinnu laskeskella. Kiitos tiedoista. Meikä kyllä taitaa jättää reissun väliin jos tota luokkaa rupee kustannukset olemaan....

pomppe 07.10.2012 19:28

Lähtee yksin, niin selviää puolella! :D :D :D :D

.......tai sitten ei. ;)

Maamoottori 07.10.2012 19:42

Quote:

Originally Posted by pomppe
Lähtee yksin, niin selviää puolella! :D :D :D :D

.......tai sitten ei. ;)

Juu voi olla että joutuu yksin lähtee, eihän se haittaa, mutta ei voi seurustella kuninkaan kanssa niin paljoa(siis jos pitää aamulla ajaa) :D

Tuomas 07.10.2012 21:03

Quote:

Originally Posted by tuplakoo
Hynämiestenhän ei tarvii laskeskella kuluja niin metrilleen,
mutta meikäläisen tarvii :(

Noi lautat ja majotukset (yhdeltä autolta ja kahdelta hengeltä) maksoi tarkalleen 3417 egee.
Siihen gasot reilu tonni ja päivittäiset syömingit,
niin loppu saldo oli 5,5 - 6K.

Helvetisti rahaa meikäläiselle,
mutta aivan über makee reissu,
ja lähdetään ens kesänäkin jos suinkin mahdollista.

No helvetistihän se on rahaa kaikille, meillä hoitaa tarkemman laskemisen toi paremmin laskeva puolisko. Mun pää ei riitä niin pitkälle. Saman verran paloi meillä paltteerallaan ja yritin kertoa että sama palaa varmasti etelän matkallakin.. Ainakin jos menee muualle kuin kanarialle.

hateju 07.10.2012 21:43

Sen verta korjaan vielä kanssa että ei olis 3K¤ selvinny oli tuolla laukun taskussakin kuitteja melkeen 1500¤ että neljä piti olla tuolle reissulle:-o

groovyjay 01.12.2012 12:08

Olisko joku viellä kiinnostunut lähtemään? Voisin laittaa vähän lisäs infoa jos jotain kiinnostaa...

tuplakoo 01.12.2012 12:59

Jos tuleva on yhtä tympee reissu ku viimeks oli,
ei varmastikkaan enää pysty oleen lähtemättä.
Eli joko lähetään messiin tai sit tullaan mukaan.

Quote:

Olisko joku viellä kiinnostunut lähtemään? Voisin laittaa vähän lisäs infoa jos jotain kiinnostaa...

hateju 01.12.2012 13:08

ei varmaan olis huono homma tuollainen lisäinfopläjäysjutska:p

tuplakoo 01.12.2012 13:15

Quote:

ei varmaan olis huono homma tuollainen lisäinfopläjäysjutska:p

sitä mitään lisäinfopläjäystä toisaalta tarvii,
siirtää pyydettäessä hyndää ilmoitetulle tilille ja seuraa letkaa,
ei voi mennä pieleen :rock: :rock: :rock:

pomppe 01.12.2012 16:20

Mulla on jo shortsit ja sunlotionit pakattuna!!:D

Juke 01.12.2012 18:02

Tuolla toisaalla jo väitettiin että mä oon lähdössä :confused:

Kuuntelisin mielellään sitä lisä-infoa joka tapauksessa.
Aika, se sama, josta mä aina valitan, on se joka luo pientä epävarmuutta hommaan...

hateju 01.12.2012 18:09

Quote:

Originally Posted by Juke
Tuolla toisaalla jo väitettiin että mä oon lähdössä :confused:

Kuuntelisin mielellään sitä lisä-infoa joka tapauksessa.
Aika, se sama, josta mä aina valitan, on se joka luo pientä epävarmuutta hommaan...

ääh kalenteri on päiviä täynnä joka vuosi:D

CC-5 01.12.2012 22:13

Quote:

Originally Posted by pomppe
Mulla on jo shortsit ja sunlotionit pakattuna!!:D

Mä laskin katon ales!!

CC-5 01.12.2012 22:16

Quote:

Kiinnostaa !!!

Lindy 03.12.2012 11:30

Quote:

Juuh, laita lisätietoa tännekin päin, jos pääsisi duunista vähän irti tuolloin...

All times are GMT +3. The time now is 10:25.