![]() |
Myyd./vaihd. 1969 avo Corvette
.
|
Tää on ihan ******** hieno! Mulla C5 kanssa samat ongelmat, alkaa lapset olemaan siinä iässä et kaikki haluaa mukaan kyytiin.
Niin juu samat autot mun vaihtolistalla, mutta charger vain uupuu ;) |
Osta ennemmin vaimolle oma vette
|
Quote:
Komppia tälle, tai sit joku tosta hankintalistalta Veten kaveriks, ei se uuden hankinta aina tarvii tarkottaa vanhan myyntiä ;) |
.
|
.
|
Jos ei mulla jo olisi '69 avoa ostasin tuon!
Auto on hieno ja ei ainakaan pitäisi hinnasta jäädä kiinni. |
.
|
.
|
Quote:
Kysymys: onko auto restauroitu vai alkuperäisessä kunnossa? Kori ollut pois rungolta ikinä? |
Näyttää että kori olisi ollut pois rungolta, mutta syytä en tiedä, koska ei tuota ole sen kummemmin restauroitu. Jos mulla olisi iso talli, niin tuo frame-off kunnostus olisi ollut kiinnostava juttu.
Melko suoraviivainen juttu tuntuu olevan, kun ukkojen yhden talven projektejakin on nähty asian tiimoilta. Tuossa pari huonoa kuvaa altapäin ![]() ![]() |
[quote=WBBC]Näyttää että kori olisi ollut pois rungolta, mutta syytä en tiedä, koska ei tuota ole sen kummemmin restauroitu. Jos mulla olisi iso talli, niin tuo frame-off kunnostus olisi ollut kiinnostava juttu.
Melko suoraviivainen juttu tuntuu olevan, kun ukkojen yhden talven projektejakin on nähty asian tiimoilta. QUOTE] Mites maalaus, kuvissa näyttää siistiltä. Onko siitä tietoa? Onko kromit missä kunnossa? |
Maalattu kuulemma parikymmentä vuotta sitten. Ihan siisti, ei ollenkaan appelsiinia. Muutama "hämähäkinseitti" ja joitakin pieniä naarmuja yms kulumaa. Kromit on käytännössä lähes uudenveroiset. Ne on uusittu jo amerikassa.
|
Tuossa esim. takapuskurin kromipintaa. Edit: No ei se pinta ihan tässä halpiskameran kuvassa erotu.
![]() |
Quote:
Auton nähneenä, hintalappu on kyllä enemmän kuin kohdillaan. Mulle tarjottiin avoa sivuputkilla (no ok, oli isolohko) 36.000¤ vuosi sitten. Autossa oli todella paljon vielä puuhasteltavaa. Kori halki monesta kohtaa ja maalipinnasta paistoi kuidut läpi. Vaihtoon ois menny rätti ja todella paljon muuta olisi tullut ostoslistalle. Harmittaa kun tämä auto ei ollut reilu vuosi sitten saatavilla. Kuka ikinä tän auton ostaa, saa kyllä vastinetta rahalle! |
Quote:
Siksi se varmasti jäikin sulla tarjoamisen asteelle?? Hintapyyntiin tästä en osaa ottaa kantaa, en ole niitä juuri seurannut muuta kuin että CF:llä tuli vastaan vastaava isolohko (muistaakseni) kuukausi pari sitten jota harkitsin tovin joka oli täysi läpikäyty 30k$ lappu ikkunassa. Sen jälkeen oli näitä great deal juttuja threadin jatkona. Tosin kauheista raadoistakin tunnutaan pyytävän hirveitä hintoja kun tätä työalla olevaa etsin. Ja mullehan kelpaa Vette kun Vette jos halvalla saa ;) |
Quote:
Aivan. Käy hakemassa tämä mun pois, ja ajele tällä kunnes saat nykyisen projektin valmiiksi. Sen jälkeen teet tästä superhienon ja teknisesti aivan sikamakeen..... |
Jos joku sanoo:"Et muuten kyl, mutta kun on avo!" niin sano, että multa saa Coupen ja sitten voin ostaa ton sun poies :-P
|
Quote:
Hieno idea! Kierrätystä parhaimmillaan. Itseasiassa hyvä idea. Joku voi haluta nimenomaan punaista coupea. Laita kokeeksi myyntiin, niin katsotaan mitä tapahtuu. |
Quote:
Mullekaan ei ole niin nuukaa vaikka olisi koupekin :D :D Laitoin YV:tä.. |
Quote:
Näyttää siltä että toi nykyinen lähtee aivan lapasesta, ainakin ostoslistasta päätellen.. |
Onnittelut, laita sitten muutama kuva Vetten seuraajasta kun saat sen hommattua!
|
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:12. |