![]() |
Ostetaan pajatso
Oisko kellään myydä tai vihjettä kellä saattaisi olla vanha orginaali rayn pajatso. Mieluiten markan , mutta 50 penninenkin ois pop. Tiedän etteivät ole enää ihan ilmaisia, joten kaikki kiinnostaa.
Salaliitosti yyveetä kiitos. Digi sukupolvi voi katsoa tästä mistä kyse http://www.youtube.com/watch?v=mtLRe4vFDxY |
Quote:
|
Quote:
Jassåå, sanoi ruotsalainen kun jassoa (salaliiton ulkopuolisille, se on pajatso) pelasi - täää on niin tätä, pöh! |
Quote:
|
Ostat iKaupasta, liität appletv:seen ja pelaat ipodilla/padilla tjsp.
http://www.huuto.net/kohteet/legenda...atso/252471960 Tämä on hieno http://www.keltainenporssi.fi/search/harrastukset-ja-vapaa-aika/pelit/pajatso/search.mec?pob_post_id=18302767&pob_action=show_po st&pob_cat_id=10972&pob_browser_offset=0&pob_view_ language_id=fi tosin replica |
Siisti fiilis palaa mieleen. Tupakansavusta sininen tila, voimakkaasti muotoiltu matala tuoppi kahvalla, markan pajatso ja rutkasti aikaa. Ennen oli toisin.
|
Quote:
Voi niitä aikoja :D |
Kyllä vaan homma toimii! Pari hyvää vinkkiä tullut ja yksi tosi hyvä:cool:
Ei ole ihan halpaa näköjään. Huutohelvetessä yksi 4000¤ :oops: Mulla on mummon keräämiä hopeamarkkoja pari tuhatta kipaletta ja niille jasso ois vinkeä säilytyspaikka - eteisessä tietenkin. |
Mua kiinnostaisi 50 p jasso, laittakaa yv:tä jos jossain myynnissä
|
Quote:
|
Quote:
Eikös se mene näin: "Ennen oltiin nuoria ja kauniita, nyt ei olla kun ainoastaan JA." :) |
Outoa mutta näin viimeyönä unta että sain jostain 50 pennin pajatson ja naputin sitä tauotta. Toivotaan että oli enempi enne - kuin painajais tyyppinen uni.
|
Quote:
Halapaa kuin saippua, otat rahat vaan tililtä. |
Ei kiinnostas cd-jukeboksin kuoret? On siellä vissiin vielä joku vahvistin ja kuvaputki sisällä. Muistaakseni joku Acorn tietokonekin, mutta CD-pyöritintä / levynvaihtohökötystä ei. Saisit paljon halvemmalla ku pajatson ;)
![]() |
Quote:
Sitten kun tää painajainen toteutunut niin äkkiä raijaat sen " painajaisen" tänne Lahteen niin voin auttaa pääsemään siitä eroon! |
Quote:
No jos tulee eteen niin varmasti! |
|
Quote:
|
Quote:
No siinä ois Woodlandille:cool: |
Quote:
Ei kyllä kelpaa tuommoinen malli, aino oikea mikä käy niin rahanvaihto mekanismi ( markalla 2kpl 50 pennistä) pitää olla ehdottomasti. |
Quote:
No jo sie oot ronkeli! |
Quote:
|
Quote:
Mä oon kuullu kans samaa juttua lahkeen pojilta :D |
Quote:
|
Quote:
Soitin holmastolle ja saavat järkätttä uusia vuoden 69 markkojakin vielä jos alkais oikein hifistelee.. |
Quote:
|
Täälläkin olisi kiinnostusta wanhan ajan patjatsolle ja vinkit tervetulleita!
|
|
Ei ole oma ilmoitus, vaan bongailin ja muistin, että täällä kaivattiin
Quote:
Jarmo |
Quote:
Saatko mulle ton tyypin yhteystiedot, se nikkelimarkkajasso ois just mitä etin. |
Quote:
|
Moi! Olisin kysynyt löytyikö kyseessä olevia pajatsoja ja jos niin oliko kalliita?
|
Quote:
Markan pajatsoa ei mistään. 50penninen 2500¤. |
Quote:
Myytiinkö tämä 50 p jasso jollekin? |
Quote:
Juu. |
| All times are GMT +3. The time now is 09:32. |