![]() |
***2004 FinnShark Corvette Show***
Tervetuloa kaikki ensimmäiseen FinnSharkin virtuaaliseen Corvette näyttelyyn, autoja ilmestyy viikon mittaan lisää näyttely topiciin ja parhaat autot valitaan jäsenien toimesta ensiviikonloppuna.
Kategoriat ovat: Hienoin C1 Hienoin C2 Hienoin C3 Hienoin C4 Hienoin C5 + Hienoin Corvette kuva! Näyttely on siis viikon auki ja toivottavasti saadaan paljon muitakin mukaan osallistumaan ja laittamaan muita Suomi Vettejä näytille myöskin. Minä nyt aloitan tästä ensin muutamalla kuvalla. Jani |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Koitan huomenna laittaa kuvia ja selityksen minkä takia näyttelyn alku viivästyi päivällä... :wink:
|
Tässä yksi kandidaatti C2 kategoriaan:
![]() ![]() ![]() ![]() Auton ilmoitti näyttelyyn tapio, kuvat vois mun mielestä olla myös tossa hienoin kuva osastolla mukana, sen verran tyylikkäitä vedoksia! :cool: |
Muokkailin pikkasen kuvan kaikkien kuvien kokoa, jotta latautuis nopeemmin myös modeemin käyttäjille. :wink:
|
Hienoja kuvia GJ ja Tapio! Tässä muutama oma suosikkini, kuvat ovat tuolta Finnsharkin galleriasta, sinne olen parhaimpia otoksiani laittanut...
C1: ![]() C2: ![]() ![]() C3: ![]() ![]() C4: ![]() ![]() C5: ![]() ![]() Tätä ei oikein voi tuohon C1 kategoriaan laittaa kun ei ole suomalainen auto, mutta ehkä sopisi hienoin kuva osioon... ![]() |
Quote:
Ja sitten mä tyrkkäsin perään isoja kuvia... Ehditkö Groovy nuokin pienentämään? :cool: |
Ja lisää Corvetteja meidän näytelyyn!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja lisää!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ExOmistajan kuvia:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hienoja kuvia ExOmistaja! Nyt löytyi hyvä kuva tuosta MakoShark korisestakin autosta tuolta Virtojen meetistä! Kiitoksia kuvista! Tuo konepellin läpi puskeva ilmanputsarikuva on hieno! :cool:
|
Muutamia kuvia, mitä varastosta löytyi näin alkuun...
isolohko ´57 Helsinki 1999 ![]() ´61 Kokkola 1993 ![]() ´60 ja ´62 Himos 1995 ![]() ´63 convertible Kouvola 1998 ![]() ´64 coupe Oulu 1993 ![]() ´65 coupe Helsinki 1985 ![]() ´70 Rengonharju 1985 ![]() |
Tässähän joutuu ihan mykistymään miten hienoa on Suomen vette kanta! Harmi vain et noi C1 ja C2 on jotenkin karsiutuneet näist tänpäivän karkeloist :!: :!: Onko omistajil ikää niin paljon vai onko vain harrastus heil erityyppistä :?: Ois vaan komea nähdä niit "todellisia" vettejä :!: Enemmänkin :!: :wink:
Onko muuten nähty tuota mustaa C2 mikä on kuvis traileril, niin kadul tai radal :?: :?: Aivan sikahieno kokonaisuus ja on sitä todellista race-henkeä :!: :!: |
´70 Rengonharju 1985
![]() KTM tää kyseinen auto on kuitenkin 68 vaikka näyttääkin 70:seltä se nykyisin tämä ![]() (sorry huono kuvanlaatu) PS. KTM löytyskö lisää kuvia kyseisestä autosta (NHL-61) vuosilta 85 - 96. |
avo68, täytyy nostaa hattua sinulle. Auto on mennyt huimasti parempaan suntaan. Hyvää työtä.
Valitettavasti minulla ei ole muita kuvia kuin tuo ko. autosta. Pitää katsella vielä diat läpi. Ongelma vain on se, että minulla ei ole diaskanneria. |
Tässä kuvia parin viime vuoden kesätapahtumista
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tässä joitain kuvia mitä on tullut otettua vuosien varrella :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hienoja kuvia.. :joy: :google: :clap:
|
Mahtavia kuvia! Ei muuta kuin lisää arkistoja kaivelemaan ja uusia kuvia esiin! :cool:
|
Quote:
:cool: :cool: :cool: |
Yks näteimpiä näkemiäni Vettejä Suomessa...
![]() ![]() |
Quote:
Edelleen joutuu kuolaamaan, toi on kipeen siisti peli. Toivottavasti tulee ens kesänä törmättyä tapahtumissa siihen! :cool: |
Tässä vielä kuva piiiiitkästä vette letkasta :D
![]() |
Quote:
Upea kuva! Minkä vuoden meetistä toi on? :cool: |
Quote:
Himos 2003 :cool: |
Quote:
Ahh, muistoja! Oltiin tuli punaisella KA:lla mukana! :evil: |
Tässä Turkulaisia
![]() |
Quote:
Hieno kuva! Jostain syystä tämä on suosikkini... :weee: Tässäpä pari tuolle kuvalle. Katsokaa vettemanin kuvaa tarkkaan, minulla on kamera kädessä tuossa kuvassa... Tämä kuva on otettu muutaman sekunnin sisällä tuosta Vettemanin kuvasta... :D ![]() |
![]() noissa vanteissa olis kyllä heviä :mrgreen: ei taida saada mistään..joutuu vissiinkin ostamaan mutta mistä :?: hinta :?: |
Quote:
Tarkotatko kärryn vai vetten vanteita? :mrgreen: |
Quote:
www.billetwheels.com, tuolta löytyy ainakin jotain tuon tyylisiä vanteita, esim: ![]() 18x9,5" maksaa 573,75$ kappale... :wink: |
Quote:
tuota... :weirdface: :weirdface: :weirdface: :weirdface: :shakefist: :mrgreen: edit.. eaglet ne näyttäis olevan tuossa linkki :joy: kiits gj http://www.eaglewheels.com/twopiece.htm |
Quote:
Noi vanteet mitkä on tos Ex-Ismon 69:ssa on muistaakseni 17" Eaglet. |
Tässä vielä kuvakavalkaadiin pari eilen otettua kuvaa omasta helistimestä.
![]() ![]() |
tooodella upea!!! :shock:
|
Quote:
Hienoa T72! Hyvältä näyttää jälleen kerran! Nyt alkaa tosissaan polttelemaan kun näkee että monella on jo auto ajossa... :shock: |
Quote:
Hyvältä näyttää T72! Itse on tullut ajeltua ihan tosissaan. Meinasko kukaan lähteä huomenna (lauantaina) stadiin pöristelee... :wink: |
Quote:
Kappas :!: Tuota autoa oikealla olin menossa ostamaan Matin Renkaasta, olikohan -97, kun se ajoi vastaan kehä III:lla ja joku oli sen juuri ostanut :cry: Tässä kuva saman vuoden ACS:ta ![]() |
Kiitos kaikille osallistuneille, äänestys on vielä muutamia tunteja käynnissä, voittajat katotaan huomenna! :cool:
|
Mites ois ***2006 FinnShark Corvette Show***??;)
|
Quote:
|
Onkos siellä Järvenpäässä erinlaiset kalenterit, kun täällä Helsingissä? Pitkän tuntuset päivät on:-k
|
jos ei mene nukkumaan ollenkaan niin ei kai sit päiväkään voi vaihtua
|
Quote:
http://finnshark.com/forum/showpost....0&postcount=13 |
Quote:
Nyt tais osua coupemiehellä pilkka omaan nilkkaan :oops: |
| All times are GMT +3. The time now is 06:24. |