![]() |
Vielä perjantaina cruisaamaan?
Muutamat on jo ilmeisesti luovuttaneet ajamisen tämän kauden osalta, mutta onkos vielä niitä jotka meinaavat mennä stadiin perjantaina cruisaamaan? Itse ajattelin mennä, jos keli on suht kuiva... :D
|
Minä ainakin lähen köröttelemään, jos mulla silloin vielä on kortti taskussa
|
Quote:
Onneksi olkoon, piina on ohi!!! :lol: |
Quote:
Eikä enää mitään nopeusenkkoja kokeilla sitten...;) |
Quote:
|
Quote:
Pitäähän tota yrittää parantaa vai mitä nipa? :lol: |
tootta kai sitä parannellaan. ei mun itsetunto kestä sitä että joku mopoilija on ajanu kovemmat lukemat kuin minä, vihaks ihan pistää
|
Quote:
Eikös se olis tällai talvea vasten sopiva koittaa, ei kai kortilla mitään tee talvella ;) :lol: Paitsi ettei sitä korttia oo välttämättä ens talvenakaan jos oikein innostut koittamaan:lol: |
Nyt pidetään oikea jalka suorana niin ei ne kiinni saa, himassa tallinovi käsikäytöllä ja siellä joku valmiina avaamaan ja sulkemaan niin katoamis temppu on sillä selvä
|
Quote:
Voishan sitä käydä pyörähtämässä alkuillasta (n. klo 20) pienen lenkin, jos keli on kuiva. |
No täytyyhän sitä pyörähtää kaupungilla kun on vielä auto ajossa. Kahdeksalta on jo pilkkopimeää, joten voi olla että tulee lähdettyä liikkeelle vähän aikaisemmin...
|
Ajossa on edelleen mutta taas on muuta mukamas tärkeempää just päällekäin tuossa...:mad:
|
Voipi olla, että käyttiksellä käväsen:D ( kun ei ole tällä hetkellä muovipulkkaa:evil: )
|
Quote:
|
Quote:
Tarvis jostain siihen moottorin.:rendeer: |
Ei tarvitse vielä ottaa kelkkoja eikä pulkkia esiin, ITL lupaa vielä puolihaisevaa ja +15c, joten eiköhän sitä päästä vielä Corvetteilla tontille. :salut:
|
Ainakin toistaiseks päivä näyttää vielä hyvältä. :) Joten toivotaan ettei ilmat huonone.
|
Quote:
Kyllä kannattaa nauttia "jatkuneesta ajoajasta", eli lähden cruisailee, kunhan XCS-järjestelyistä selvitään, menee varmaan tuonne klo 22 pintaan. Kaikki muutkin kynnelle kykenevät Vette-miehet - ei kun lippu korkealle ja mukaan vaan cruisailee. :cool: :cool: |
Meininki oli eskimomaisen makoisaa! Paikalla taas runsas joukko täyttämässä Silja Linen terminaailin paikoitus aluetta. Itse poistun paikalta jo ekojen joukossa, kotiin tuloaikaraja painoi päälle. Marskinkujan ja E.Espan valoissa vastaan tuli vielä loimuavan tulen punainen 64 coupe. Hjalliksen areenan edessä vielä 70-72 avo musta, valkoisella rätillä. Muutama kuva varmaan tänne ilmestyy. Odottelen, että NRJ laittaa hyvä laatuisia kuvia vaihteeksi... :lol:
|
Ja mihin jäi Carlos??? Ettei vaan tuning tyttöjen tanssi esitys kenraali vienyt miestä muille teille... :lol:
|
Quote:
Juu voisinkin täs viel iltapuhteiks lähetellä kuvia. Katotaan minkälaisia tuli. :) Laadusta en vielä tiedä. |
Quote:
Voit laittaa mulle myös zipattuna postiin... |
Kerkes tulee niin pimeetä ettei oo valoa oikeen nois kuvis.. no kyl sieltä muutaman auton näkee :) kun gj vaan ehtii ne lätkii johonkin.
|
Quote:
Tuota...kröhöm...:rolleyes: .... eipä tietenkään...meni auton laitossa sen verran myöhään, että ehti tulla jo pimeää... :rabbit: |
Quote:
Pelottaako pimeä? :-k :D |
Kuvia taas galleriassa, mukana myös NRJ:n fotot...
http://finnshark.com/gallery/browseimages.php?c=166 ![]() |
Quote:
Joo - tottakai - silloin ei oikein näe kunnolla :rabbit: |
Quote:
|
Quote:
Sen takia Vette-ryhmä onkin muita pimeäpää porukkaa... :rabbit: |
Quote:
Juu ja aina vaan tulee pimeemmäks. |
Paikalla näytti olevan myös tuore Suomen mestari eli
valkoinen C4 NF-771 voitti uuden Streetman Bracket luokan mestaruuden. ONNITTELUT!!! |
Ei seisontaan ollenkaan talvellakaan.
Näin vetellä voi liikkua koko talven. Kesälläkin tää on monille tuttua
kyytiä, siis vikakoodit 1-100.000! |
Quote:
Joo juteltiin omistajan kanssa asiasta, hieno homma tosiaan, että Vette hallitsee siinäkin luokassa... :p |
| All times are GMT +3. The time now is 09:06. |