![]() |
Nessut esiin...
![]() :cry: |
No siellä on rotiskoa.. tuolta varmasti löytäis hyvää tavaraa :D
|
Mistä on saatu noin paljon romuja samojen aitojen sisään:eek:
Lohduttoman näköistä:( |
Kuva on Jaken takapihalta...
|
..Tatroja, Karman Ghiaa, porscheja vai mitä kummaa ehe vitsi vitsi
|
Minä löydän ainakin tosta kuvasta yhden vian, toi 57 Chevy :)
|
Quote:
Eiköhän noi Corvetet ole ainoat viat: eihän niiden edes koskaan pitäisi olla tuolla, vaan entisöitynä jonkun tallissa :!: :D |
Äijäthän on oikein lajitellu C1:set ja C2:set omiin karsinoihin...
Miks muuten melkein kaikista C2:sta puutuu taka-akseli ? Kun taas C1:set on pyörillään...Oisko ollu kysyntää ? |
Ompas tuonne kertynyt kuitua.:(
Mutta taitaa siellä pilkottaa ykkösten ja kakkosten seassa yksi kolmosenkin peräpala..tuossa vas.yläreunassa tolpan juuressa. |
NOOO! Why, oh why, why-hy-hyy...
No joo, aivan niin kuin C1:t olis ajettu tonne ja pilputtu ja C2:t kolaroitu nokasta ja paloiteltu. Olishan tommoselle kuitujätteellekkin monta käyttöä, hyviä soffia sais ja vaikka koirankoppina kiva tommonen coupenkori takapihalla :D. Tilataidettakin vois vääntää Cadillac Ranchin tyyliin ja upottaa pihalle pystyyn siistiin riiviin vaikka kymmenkunta raatoa. |
![]() ![]() Ei niin paljon, kuin GJ:n kuvassa, eikä niin paha, mutta :cry: |
Ei noi nyt oikeestaan sen kurjemmilta näytä kun eräiden kolmen kaveruksen autot jotka ovat työn alla. Noistakin vois saada jonkun valmiiksi kun lähdetään kattomaan autokilpailuja.
|
Varokaa bird cage miehet. Lintuinfluensa leviää.
|
Tossahan olisi avoCC:lle uusi C3 ensi kesäksi?!
|
Kilpurin noista kasaisin.....*******eeeeeeeee.....
|
Quote:
AI EI NIIN PAHA????? Nyt HILJAA SIELLÄ.....toi 65/66 pysäyttää mun sydämmen..mistä mulle tollanen Historicciin Falconeiden kiusaksi ? |
Taitaa olla 65 toi tossa kuvassa (noi side ventit oven vieressä)
Eikös sulla ole inside tietoa mistä tän sais haalittua takaisin ladulle? ![]() :cool: |
Quote:
|
Quote:
Ei muuta kun Hookerit kylkiin ja baanalle:-$ |
GJ
Soita Larelle. simple as that. |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 11:31. |