![]() |
14.9.2013 Pudis No speed limit
Kuka on lähdössä niin ilmoa mulle vaikka privana, ilmoitan asiasta sinnepäin montako meitä tulee. Olisi ajatus minun luona aamulla kokoontuminen ja lähtö tehdä. Kokoonnutaan tänne, juodaan kahvit vaikka ja siitä sitten jonossa kohti Pudista. Tällä hetkellä Armat ja minä ja Stingray427 ja Raahesta Zeta-Jarmo tulossa kai. Vieläkö lisää? Kahvikuppeja riittää! Saattaa vaikka olla jotain purtavaakin, karjalanpiirakkaa juustolla ja voilla, pitääkö kinkkua ja kananmuniakin olla?
Mielellään infoa ketä tulossa niin osaan varautua jne. Pihalle ja talon tontille mahtuu ainakin 20 vetteä! Tai 40 kun järjestellään! R-A-C-E meininki. :woohoo: |
Quote:
Alustavasti tullaan, jos saadaan säädöt kohdalleen sitä ennen. Todennäköinen vika tunnistettu! :) Ai niin, laturi meni uusiksi, mutta se nyt saadaan nopeasti! |
Tulossa.. ehkä jopa kahdella autolla.:cool:
...säävarauksella... |
Katsos sattui vielä että on vapaapäivä töistä. Tähän kyllä täytyy yrittää tulla.
|
No voe helevata...
Pitäisköhän vielä sittenkin heittää pohojosenlenkki???? On se vaan niin pirun piiitkä matka täältä Lahden seudulta. 50% varmuudella varaus ja on oltava myös kananmunia ja pekonia ;) |
Quote:
Pekonia ei jouva tekeen, mutta kamunoita saa. Tehdän kamunavoita. |
Quote:
|
Letkassa sitä olisi mukava kulkea, eli joo jos ei nyt esteitä tule.
|
Quote:
SIIS; Pidä tätä esteenä kaikelle MUULLE! |
Quote:
-ellei satu sataan vaakaan vettä:( |
Täältä ois oulusta kans yksi foorumia lueskeleva ehkä lähdössä, mut mä lähtisinkin vaan camarolla :D
|
Quote:
MENKÖÖN Camaro tämän kerran :D |
Quote:
|
Quote:
JOS TODELLAKIN tulet niin sulle tiedossa myös 2 kinkkusiivua/karjalanpiirakka!!!! |
Tarkoitus ois tulla, jos vaan kelit on kohillaan. ;)
|
[quote=Jukke]Täältä ois oulusta kans yksi foorumia lueskeleva ehkä lähdössä, mut mä lähtisinkin vaan camarolla :D[/quote]
Onko tumman vihreä? |
Täältä Rollosta kun lähtee niin aina letka on yhden auton pituinen. Kaluston puutteesta se ei johdu, nimittäin löytyy Vettejä, TransAmia, Viperia...
Matka ei ole paha , 150 km siivu. |
Quote:
|
450 km siivu, mutta jos keli näyttää hyvältä, ja Pekka ehtii tekeen pari muutosta mun säätöihin, niin kai se on lähdettävä. Vielä, kun toi Mykykin lupas KAKSI kinkunsiivua per piirakka ( tosin juustoa VAIN yhden siivun )! :D :D :D
|
Quote:
Mutta piirakka sen verran kapea että taittaa juuston kahtia niin vastaa samaa asiaa loppujen lopuksi eli; kahta siivua :albino: |
Quote:
:D :D :D :D :D :D |
Voisiko joku hyväsydäminen tuoda pari litraa metanolia lauantaina? Omat finito näytti olevan eikä kerkeä koko viikolla hakea Ylivieskan Kärkkäiseltä..
|
Klo 8.00 Lauantai olisi se aika milloin kokoonnutaan aamiaiselle.
Pitkänmatkalaisille litra kahvia tarjotaan paksulla kermalla. |
No nyt voin sanoa 100%:n varmuudella, etten lähde näihin kinkereihin... eli Pompelle minulle varattu aamiainen läskisiivuineen....;)
|
Quote:
MITÄ?? Tulet tai itket ja tulet, kumman valitset? :mad: |
Aventadorkin melkein oltaisiin nähty Pudiksella maililla, harmi vain kun auton omistajalla viikonloppu kiinni työkiireiden vuoksi. :(
Melkein kun ei riitä... |
kun tulollaan lauantaina klo 8 aamulla niin soittoa niin neuvon reitin tänne
o400 741 o61 |
Tänään ( to ) ratkeaa pitkälle ollaanko tulossa! Toistaiseksi toiveikas! :D
|
Quote:
I believe on you! |
Sorry Myky! Pudis is no go! Ei saatu röpötystä korjattua, saatiin pahemmaksi! :( Päästään tutkimaan tarkemmin asioita vasta aikaisintaan lauantaina. :(
|
Quote:
No mä arvasin tämän... Syötän sun kinkkus mun kissoille! En ala ettet tuu [-( |
Quote:
No, ainakin kissoilla on kivaa!! :D |
Tapahtuma jää mun osalta väliin sairastelun takia :(
|
Quote:
Buranaa naamariin ja se on siinä! |
Quote:
|
Ei muuten pääse täältäkään. Töissä joutuu lahoaan lauantainkin.. urakka kusee:mad:
|
Ei mennyt Jukalla 360km/h ( 100m/s) rikki. 359,9km/h racelokiin. Harmittavan lähelle jäi. Onnittelut uusista pohjista.
|
Quote:
|
Quote:
Tarkkuutta!! 1594 m kohdalla 359,98 km/h |
Quote:
Toisaalta hyvä kun tuo 100m/s kerhon jäsenyys jää autopuolella vielä avoimeksi, ettei yksi Äijä vie kaikkia tittelleitä itselleen ;) |
Onnittelut täältäkin!
On se niin kova vauhti etten uskaltais itse edes ajaa noin lujaa. Kova kaveri! Luin muualta että siellä olisi ollut ylen porukka tekemässä juttua telkkuun, jos oli niin onko tietoa milloin tulee ulos töllöstä? |
Quote:
Kyllä, muutaman viikon päästä PS ohjelmassa (puoli seitsemän) ja minun ja Jukan kyydissä kävi toimittajat ja kuvasivat jne ja haastattelua jne.. |
=D> =D> =D> =D>
|
Onnea Jukka jälleen, olet aika sälli:D
|
Mahtavaa !!! Onnittelut täältä Botniaringin varikolta
|
Quote:
:rock: :rock: :rock: :rock: |
Ihan saaatanan kovaa!! Joku diili täytyy olla tehtynä.
![]() |
Taas on menty niin h******n lujaa! Isot Onnittelut Jukalle uusista pohjista! :rock: :rock: :rock:
|
Kiitokset taas onnitteluista :salut:
Huvittavan lähelle meni, mutta läheltä ei lasketa. 100m/s edelleen saavuttamatta. Vette selvästikin siihen kykenee, mutta kuski lopettaa vedon ja laukaisee (jarruvarjon) ennenaikojaan... Positiivinen asia oli myös veten luotettavuus. Päivän aikana tuli ajettua ilman ongelmia racelogiciin lukemat 354, 360, 355 ja 327 |
Quote:
Onneksi olkoon, oli vielä eilen puhelimitse havaittavissa selvästi jännitystä. Kyllähän se on mahdollista sinulla vielä 100m/1s ottaa haltuun. Ennenaikainen laukaisu pois, niin eiköhän ala olla jo siinä. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:52. |