![]() |
Mitkä tulpat
C4 -86 pitäis vaihtaa talvella tulpat onko suosituksia?
Denso,NKG??? :confused: tavalliset vai iridiumit??? :confused: |
Onks orggis mylly?
|
Kaiketi kyllä.
|
AC delco 45ts ,ainakin omassa pelittänyt hyvin.
|
Denso T16PR-U, toiminu moitteetta jo neljä vuotta.
|
Quote:
|
GM:ssä Ac Delco !!. Fordissa Motorcraft, Moparissa Champion ja toiotasa tenso jne...Näin ne on tehtaanjussit testannu,.. pistäppä paremmaks
|
Quote:
autoliten kuparitulpat. toimii vessassa kuin vessassa |
Kävin hakeen tänään championin kuparitulpat, koska paljon lyhyemmät rungoltaan kuin delcot ja hieman lyhyemmät kuin mun vanhat minilitetkin. Esim. Delcothan kasvoivat pituutta noin 5v sitten melko paljon, vaikka mallimerkintä säilyi samana.
|
Quote:
Minä taidan katsoa asiaan liian läheltä (töissä toyota liikkeessä :rolleyes: ) mutta kilvan ajo väki käyttää kyllä paljon denson tulppia. Pitkä talvi on vielä edessä ja tulpat vaihtuu keväällä joten katotaan nyt mitä sinne laitetaan ;) |
Quote:
Tämmöistä minäkin olen kuullut... jätä sitten keväällä toiminnasta raporttia |
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=xm0ApRoPeds Näyttää tenso pelaavan :thumrigh: |
Quote:
|
:rock: :rock: :rock:
Quote:
|
Denson tulpat näytti saaneen paljon kannatusta. Paljon olette pitäneet tulppien vaihtovälinä (vuotta/kilsaa)? Jos lähtisi korjaamaan lievää käyntihäiriötä uusimalla ekaks tulpat johtoineen ja bensansuodattimen.
Tulpat on nyt 16 vuotta vanhat ja vajaa 50 tkm ajetut eli lähes uudet :p Käyttöautolla on tullu joskus ajeltua lähes 200 tkm samoilla tulpilla ja hyvin kipinöi, vaihtamalla ei vaikutusta käyntiin tai kulutukseen... |
Minä ostin talvella densot K16PR-U11 ja vaihtaessa huomasin että kierre osa oli 16mm kun kiinni olleissa Champpioneissa RV17YC vain 10mm :confused:
En siis uskaltanut laittaa niitä. Joten marssin motonettiin ja ostin NGK BPR5FS |
Delcot on ihan hyvin toiminut vakkarissa (heittomerkein)
Entiset mitkä toimi kans ok on jemmassa niin voi laitella tilalle mikäli olis jotain. Mun ajoilla ne vaan vanhenee korkeintaan, katsuri laittoi saman mittari lukeman kun viime vuonnakin. Muissa autoissa piti aina olla joku Bosch ym mut nykyään ei tiedä onko tehty kiinassa vai missä mikäkin osa. Ihan sama mut parempi olis kai Made In Finland laatutuote kohtuuhintaan. Onnistuis varmasti. |
| All times are GMT +3. The time now is 09:07. |