FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Ostetaan osat ja tarvikkeet (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=21)
-   -   C3 takalaakerien shimmaustyökalu (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=23045)

Pulkkamies 06.11.2013 13:46

C3 takalaakerien shimmaustyökalu

Myös joku vanha spindle käy, josta voisi tehdä tuon työkalun.

Wormie 07.11.2013 11:04

Quote:

Originally Posted by Pulkkamies
Myös joku vanha spindle käy, josta voisi tehdä tuon työkalun.

Poppamiehellä on....... Siis työkalu.

mrfrost 07.11.2013 12:23

Multa joutaa lainaan. Evijärven särkikylältä saattaisi löytyä spinde.;) :p

Pulkkamies 10.11.2013 16:19

Quote:

Originally Posted by mrfrost
Multa joutaa lainaan. Evijärven särkikylältä saattaisi löytyä spinde.;) :p

Moi stiku. Myin jo ehjät spindlet aikanaan. Toi lainaaminen vois ollakkin sitten hyvä vaihtoehto kun ei lähempää tunnu löytyvän. Tuliskohan se työkalu kätevästi jonkun matkahuollon kyydillä kun ei nyt ole ennen joulua tarkoitus käydä sielläpäin.
t.ari

Yorcci 10.11.2013 18:29

Quote:

Moi stiku. Myin jo ehjät spindlet aikanaan. Toi lainaaminen vois ollakkin sitten hyvä vaihtoehto kun ei lähempää tunnu löytyvän. Tuliskohan se työkalu kätevästi jonkun matkahuollon kyydillä kun ei nyt ole ennen joulua tarkoitus käydä sielläpäin.
t.ari

Jos ei oo ihan viikon hätä, niin tulis kyydissä parin viikon sisällä sinne etelään...

mrfrost 11.11.2013 09:49

Osoitetietoja vai tuoko yorcci express?

Pulkkamies 11.11.2013 10:28

Quote:

Originally Posted by mrfrost
Osoitetietoja vai tuoko yorcci express?

Juu ei kai sillä niin kiire olisi. Tosin jos nyt ehtis saada homman kuntoon ennen joulua niin voisin itse tuoda sitten sen takaisin. Laitan vaikka osoitetiedot yv:nä. Sehän vois kätevästi tulla vaikka jossain pienessä postipaketissa, laitan rahat kulut tilille..

Yorcci 11.11.2013 15:10

Quote:

Juu ei kai sillä niin kiire olisi. Tosin jos nyt ehtis saada homman kuntoon ennen joulua niin voisin itse tuoda sitten sen takaisin. Laitan vaikka osoitetiedot yv:nä. Sehän vois kätevästi tulla vaikka jossain pienessä postipaketissa, laitan rahat kulut tilille..

Mä olen just nyt ja tänään Kokkolassa ja ens viikon tiistaina siellä etelässä. Tarviis tietää aika pian, että otanko kyytiin... Huomenna aamupäivällä olen jo taas ihan muualla.

Pulkkamies 11.11.2013 17:54

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Mä olen just nyt ja tänään Kokkolassa ja ens viikon tiistaina siellä etelässä. Tarviis tietää aika pian, että otanko kyytiin... Huomenna aamupäivällä olen jo taas ihan muualla.

Ehtikö mrfrost jo soittelemaan. Eli jos vain vielä ehdit niin ota vaan kyytiin. Tiistaiksi riittää mainiosti. Laitan omat tiedot tonne yv:nä. :)

Yorcci 11.11.2013 19:27

Jees, kyydissä on.

Pulkkamies 12.11.2013 21:40

Jess. Hienoa :)

All times are GMT +3. The time now is 11:31.