![]() |
Penkit tuli
Penkit tuli takaisin ja peruskokomusta lytistyneenä vaihtui pirteämpään.
Pakko antaa hyvää palautetta Evensille (autoverhoilu.fi). Haki, laitto, palautti, alle 2 viikkoa kesti ja istuu hyvin. Tasan puolet edullisempi kuin muut tarjoukset kotimaasta. Vähän vaatii istumista, mutta nätit mun mielestä. ![]() |
Pakko antaa hyvää palautetta Evensille (autoverhoilu.fi).
Haki, laitto, palautti, alle 2 viikkoa kesti ja istuu hyvin. Tasan puolet edullisempi kuin muut tarjoukset kotimaasta. Paljons kustanti? |
Komeet jakkarat!
|
Ripausta alta tonnin yhteensä.
|
Quote:
Hä? ...siis penkkien noudosta palautukseen 2 viikkoa? voiko pitää paikkaansa...:confused: ...enhän mä muuten mutta kun omat veneen penkit on nyt olleet siellä viime pääsiäisestä asti... Juza |
Quote:
Hetkinen, näin juhannnuksena Eestin satamassa yhdessä eestiläisessä veneessä yhdet makeet oranssimustat penkit. Onks sulle tulossa sama teema? |
komeat on:cool:
|
Täältä ääni Evenssin hemnetin hyvälle palvelulle!
|
Quote:
No himpun edullisemmat kuin http://www.amainos.fi/portfolio/view/11.html Itse kuitenkin otin tuolta ja maksoin 1141e. Laittoivat hiilikuitunahasta istuinosat jotka ei veny niinkuin normi nahat. Keskikonsoli samaan rahaan. Itse vein ja toivat kotiin 2 viikon päästä ja asentivat paikalleen. Itse seisoin vieressä ja katselin Men At Work :p Jossain vaiheessa pitäisi viedä vielä ratti ja käsijarru-vaihdekepinpussi nahka hoitoon. Kuvassa hieman valotusvikaa, oikeat sävyt näkee apparin penkissä ![]() |
Stylet nuokin. Hoidin samalla kässäripussin, vaihdekepin pussin ja nupin. Niistäkin tuli tyylikkäät.
Varmaan joudun tekee loputkin sitten kun saan mankkaosan jotenkin tehtyä. |
Quote:
yhteydenottopyyntöä viime keväänä isosta hommasta. |
Hyvän näköistä jälkeä kummassakin paikassa.
Kumpaankaan ei ilmeisesti pehmusteita/muotoa pahemmin muokattu, korkeintaan ryhdistettiin? Mieli tekisi saada kutosen (noja)tuoleihin vähän sporttisuutta, eli näin (Khrelixin tyylinäyte): ![]() ![]() Caravaggion versio on omaan silmään vielä maukkaampi: ![]() Toisaalta helpommalla (ja varmaan edullisemmin) voisi päästä, jos hommaisi tällaiset Recaro Sporters CS:t (ilman noita bageja): ![]() |
Quote:
Nyt sain viestiä että penkit olisivat valmiit maaliskuun loppuun mennessä... Ihan ok itselle jos näin käy....toki moni ei olisi ehkä valmis näin pitkään toimitukseen... Juza |
Siistit pallit janilla ja minnipossilla!
Jukella ja Tomaksella on noi sisusta kyllä sellaisia merkkipaaluja, että pakko aina välillä fiilistellä, vaikka ei vitosta vielä(kään) ole. :cool: Kojetaulu ja ovien verhous kruunaa ton sisustan IMO. |
:rock:
Quote:
|
Mageet on! :rock: Samoin Minnipossilla!
|
| All times are GMT +3. The time now is 10:16. |