![]() |
USA rakkaus
Tuli tuossa mieleen että on kahta Vette harrastaja tyyppiä; Suomimies ja "Amerikka poju" tyyppi. Itse olen Suomi-poika, eli joka luottaa meihin, toinen kasti on USA poika, joka rakastaa siis varmaan USA meininkiä kaikessa, eikä piittaa Suomipoika ajatelmista ja neuvoista, eli AITO REDNECK!
olen siis Suomipoika, kumpi sinä? Empaattiset tyypit vastaa! |
Mopoiässä 80-luvulla altistuin ämiriikan autoille. Vette meni joskus näköpiirissä takavaloineen ja Sarkeri kaikilla mausteilla (kromia, isoin kone, kaikki mahdollinen laitettu ja kaasut kans) antoi himoa.
Burgereista tykkään kans mutta en Mustang GT mikä oli vasta vieresä parkisa. Ruma keula. |
Stadin kundi, Aveokin vaihtui Ooppeliin.
Ämeriikan rautaa on ollu alla, V8 sykkiny konepellin alla, mutta sydän sykkii kotimaalle Suomelle. Kerran Pariisissa (Ranska) diskossa tanssin amerikkalaisen tytön kanssa useammankin tanssin ja juteltiin niitä näitä. Ei tiennyt missä on Suomi, minä tiedän. |
Jenkki on jees....jos autoista puhe jo jo vuonna 1979 eka dartti.
|
jaa-a taitaa olla molempi parempi. nyt kun täällä jenkeissä asuu niin vähän jenkiksi menee... mutta aina suomalainen silti:shaking::D :cool:
|
Suomi, sen lait ja säädökset vituttaa perkeleesti. Hyviä puolia mitä nään niin on ilmainen koulutus ja se että opit puhumaan suomea joka on todella vaikea oppia jälkeenpäin. Ei oikeaa ''elinkautista tai kuolemantuomiota''
America, mahdollisuuksienmaa omien heikkouksien kanssa, jotka tulee vielä aikanaan vastaan kun sinne asti pääsen. On se v8 vaan kone, mutta silti Suomipoika. |
Quote:
Juuri näin. -67 harlemin malli oli äijäpeli :king: |
|
Tojota mies henkeen ja vereen. Mukava on wonderländissä lomailla, mutta en koskaan Suomeen vaihtaisi.
|
Vaihtaisin heti maisemaa, jos kävis arpajaisissa parempi tuuri.
"Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time." Shit happens, better luck next time. |
Outo kysymys Henkeen ja Vereen kun Suomea puolustais. Tyyppi on kai käynyt armeijjan joskus lapsena?
No, USA:laisethan on ihan peeseestä, autot oli ok joskus ja niillä mennään;) |
No kyllähän se kotimaa on kotimaa... Eli Suomella mennään. Jenkit osasivat aikanaan autot, sittemmin on ollu hiljaista sillä rintamalla. Vetet ja Musset rikkoo tätä hiljaisuutta sopivasti :p
|
Mites me jotka fanitetaan eteläisen pallonpuoliskonparatiiseja ja Mazda121:ia?
|
Quote:
Pidätte toisianne kädestä ja tuijotatte tähtitaivasta? |
Mun jenkkivisio on tällainen ja se saa pysyä sellaisena kun tiedän että kupla puhkeisi ja pahasti jos joskus menisin sinne...
|
Quote:
:smielielo |
Quote:
Kyllä. ![]() |
Quote:
...kädestä GJ...KÄDESTÄ! :albino: |
Quote:
Voi V*ttu, kunnon roisto ja petturi, sä puhuit Mazdasta. |
|
Quote:
Ettei GJ vaan ois ollut pimennossa jossain katalien voimien aivopestävänä? |