![]() |
Nitro Nationals 2014
Onko Alastaroon menijöitä tulevana viikonloppuna?
Lupailee ihan kohtuullista keliä. Itse vietän viikonlopun keskiviikosta sunnuntaihin paikanpäällä. |
Eiköhän joo, päivästä ei vielä tietoa, toivottavasti torstaina mutta viimeistään perjantaina
|
Käsittääkseni olemme :confused:
|
Tullaan ainakin yhtenä päivänä, siinä aurinkoisena! :)
|
Missä pilttuussa sä tomas muuten pyörit? Uus rata on kuulemma aika paska, liukas kuin mikä :( appiukko oli vajailla paineilla luistellut koko radan ja yli sekuntti tuli lisää aikaa viime kauteen. Protiimeillä kuulemma samat ongelmat
|
Quote:
OL 544 https://fi-fi.facebook.com/pages/Suu...06010309496605 Kannattaa tulla tsekkaamaan. |
Quote:
|
Lauantaina koitetaan tulla paikan päälle pyöriskelemään.
|
Quote:
Asfalttihan jouduttiin tekemään kahteen kertaan. Kumitus ja liimaus pahasti vaiheessa, toivotaan että tulee hyvä. |
Quote:
samaa kuulin. Nythän ei kai ollut liimaa lainkaan, toivotaan että ens tänä viikonloppuna on. Alkaa promodit ja nitrot olee ihmeissään muuten |
Quote:
Minkälaiset siellä on parkkipaikat jos tulisi lauantaina katselemaan kisoja? Kävin vuonna 2000 ajamassa siellä VIP vieraana F3 ja Bemareilla, pääsin myös ratarekan kyytiinkin Silloin oli parkkipaikalla runsaasti tilaa:D |
Quote:
Viime vuonna oli pääportin lähellä paikkoja, ne täyttyi varsin nopsaan. Sitten oli mutkaradan takana hiekkakentällä. |
Kelit on kohdillaan.
|
Onko tuolla millaiset parkkipaikat mopoille ? Jos huomenna lähtis käymään. Mahtaako olla mitään säilytys mahdollisuuksia mp ajokamoille ?
|
Ei oo liukas ei. "ne piirtää kel on liituu" :cool: Lajittelujen ykkönen, huomenna tulee hyvä päivä! 7.145 317kmh!
![]() Kuvaajana Timo Muilu |
Olihan kinkerit, kelit suosi koko viikonlopun.
Viime yönä palattiin kotiin. Saldona 12 sulatettua kytkinlevyä, joka lähdön jälkeen sai tehdä kytkinjumpan Silveradoon. Rupee menemään jo homma vaikka unissaan. -- |
Mä olen hoitanut aikoinaan kymmenisen vuotta pro stoc autojen kytkinjumpat. Sehän oli kivaa hommaa silloin nostella lencoa pois kabiinista. Kyllä viikonlopun jälkeen tiesi tehneensä hommia.
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:22. |