![]() |
CA-AZ Road trip
Pari viikkoa länsi rannan road trippiä takana, pikkuhiljaa 2:n työpäivän jälkeen pakko alkaa sopeutuun takaisin arkeen...:(
Kaikennäköstä taas tarttui omalle ja kameran muistikortille, vähän autoihinkin liittyvää. Heti ekana su aamuna cruisaillessa törmättiin kuvan mukaiseen vehkeeseen....ettei pelkäksi omaksi löpinäksi menisi; alkuun pieni (helppo?) tietokilpailu. Mistä autosta on kyse? Ensimmäiselle oikein vastanneelle tietysti palkkio...sanotaan vaikka iso tuoppi ohraa seuraavassa meetissä...;) ![]() |
Vikoja vector W8:a
|
Quote:
G.. Siis Sharks2gether ei kaljan päälle ymmärrä joten mulle sitten kiitos. Vectorhan se siinä. |
Hienoa, konkari on aina konkari, oli sitten kyse Corvetesta, Pappatunasta, tai urheilubiilistä. Pirtelöt (voi vaihtaa colaan...) menee jakoon molemmille herrasmiehille toivottavasti 'Hait kohtaavat' tapahtumassa...
Itselle tän teki erityisen mielenkiintoiseksi kuvan Centleman. Herran nimen kertojalle taas virvoitusjuomaa iso muki, ja tuplausmahdollisuus tietysti edellisillä tietäjillä...:rock: ![]() Ja yksi kuva futuristisesta ohjaamosta; ![]() |
Jakkaroissa on sivuttaistuki kohdallaan. :cool:
|
Quote:
|
Quote:
Veikkaus... onko kuvassa itse herra Wiegert? |
Quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vector_Motors |
Quote:
No nyt meni jo helpoksi. Kuvassa nojailee itse mr Vector Gerald Wiegert. Progress ehtikin kuittaa kaljat! |
Hyvin täältä löytyy tietoa, yritetään pitää mielessä nuo luvatut juomat jossain kesän häppeningissä. :cheers2:
Ne on kaikki ansaittuja! Lyhykäisyydessään kohtaaminen meni suurinpiirtein näin; ajeltiin jossain Hunthingon beachilla katselemassa paikallisia aamupala meettejä kun huomasin jonkun marketin pihassa jokusen fefen ja porgen, uukkari ja ihmetteleen. Saksan ja Italian ihmeet unohtui tällä kertaa kun huomasin Vectorin ovet pystyssä...kauempaa aattelin, että mikä lie kopio. Monet varttuneemmat harrastajat varmaan muistavat Vectorin unelma-autona jostain mopoiästä alkaen... Autoa kiertäessäni ymmärsin, että se unelmavehje oli nyt siinä! Jonkunlainen harvinaisuus liikenteessä kai. Kuvassa oleva herrasmies lähestyi lapa ojossa ja kertoi olevansa Jerry. Siinä höpistiin ja kun kerroin tulleeni kaukaa pohjolasta, Jerry kaivoi hanskalokerosta suomenkielisen lehtijutun Vectorista. Olisko ollut 5 sivua ja jostain matkailu (?) tms. lehdestä. Tavasin siinä juttua, kunnes lamppu syttyi ja tajusin keskustelevani itse Mr. Vectorin kanssa! Luulin, että Vector on aikaa sitten kuollut ja kuopattu, mutta Jerryn mukaan ei sinne päinkään...homma jatkuu ja perästä kuuluu?! Kättelyt, halaukset, kaverikuvat yms. hyvän jatkon toivotukset toki ja niitä aamupala meettejä kohti...Niistä sitten seuraavaksi... |
Siistiä!
kai jotain muutakin siistiä näkyi matkalla? Ei välttämättä autoja mutta jotain? |
Jatketaan vielä näillä autojutuilla, pistetään ne kanjonikuvat vaikka johonkin matkailupalstalle...(vaikka vaikuttava paikka olikin).
San Diegossa poikettiin myös jossain aamukokoontumisessa, tosin myöhässä, oltiin paikalla vasta ysin aikaan ja suurin osa autoista oli jo poistunut. ;) Omiin suosikkeihin on aina kuulunut '69 Camaro. Tämä oli mun mielestä aika hieno; ![]() Konekkin lienee palstan LS Curujen mieleen? ![]() Omistajan mukaan 13 sataa hepoa, 408 tuumaa jne. Tiedä sitten. Sattu oleen itsellä 'alan' paita päällä niin kyselin nopeuskisoista. Oli kanssa osallistunut, ennätys taisi olla 192 miles/h...1/2 maililla! Ei ollut ajanut mailia, epäili että menisi ehkä n. 210. Mukava heppu, otettiin vielä kuvakin. ![]() Googlettelin myöhemmin ja kaikennäköistä löytyi autosta, mutta vielä enemmän tuosta hepusta, joku rullalautailija tms. |
Saatto muuten olla tuo heppu semassa tai siellä optima karkeloissa camaroineen... ei voi muistaa niitä oli monta.
|
Aika rajun näköinen camaro kyllä...
Onko mitään kontteja tulossa perässä matkamuistoille :-k ? |
Quote:
http://speedsociety.com/josh-kalis-1200hp-69-camaro/ |
Quote:
(rodi tulee sitten, ehkä, kun nykyiset vehkeet on kunnossa...). |
Lisää kuvia 'aamukahvi möötteistä'. Kalusto noissa on varsin monipuolista, ei kovin paljon Vettejä tosin. Konsepti mun mielestä on hieno; pappat tulee paikalle 7-8 aikaan, täyttää litran kahvimukinsa tai käy aamiaisella ja 9 -10 aikaan kaikki on häipynyt. Vois toimia Suomessakin; kalustoa on ja harrastajat ukkoutuu. Kaikki ei välttämäti jaksa katsella aina 'lintta' porukan örvellystä, ainakaan jos ei ole itse mukana örveltämässä...
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Olen aina ihmetellyt miten hyvin toi konsepti näyttääkin toimivan, itsellä on viikonloppuaamut aina menneet univelkojen kuittaamiseen, joten toi aikataulu tuntuu ihan käsittämättömältä ;) ... Hienoa on kyllä kalusto! |
Jotenkin nää Gasserit on hienoja...varmaan tosin ihan hirveitä ajaa?
Jonkun pitäisi tehdä tommonen Suomessa Corvetesta, ainakin huomio olisi taattu! ![]() Näihin taas olisi (ainakin oli) aihioita Suomessakin. :rock: ![]() |
| All times are GMT +3. The time now is 07:34. |